Acea tipa se pare ca avea un cutit in mana. Aceasta s-a apropiat si a incercat sa ma injunghie, insa i-an prins mana.
Eu: Ce naiba crezi ca faci? *spun pe un ton infiorator*
Ea: Tu... Esti cu Tobi.
Eu: Asa si?
Ea: Lasa-l in pace!
Eu: Cine te crezi sa imi spui ce sa fac?
Ea: Viitoarea lui sotie.
Eu: Tu... Cum indraznesti?
Mi-am scos cutitul pe care il purtam mereu la mine.
Aceasta a incercat sa miste mana in care avea cutitul, voind sa ma injunghie in mana ca sa ii dau drumul, insa imediat ce mi-am dat seama de ceea ce voia sa faca mi-am pozitionat mana mai sus, acum fiindu-i imposibil sa o mai miste.
Ea: De ce tu...
Eu: De ce? Apar ce e al meu.
Ea: Al tau? Tsk, il voi face sa fie al meu.
Aceasta a incercat sa imi prinda mana, insa nu i-am dat voie. Eram la un pas sa o injunghii in burta, insa ea m-a oprit.
Ea: Nu o sa mor acum. Tu esti cea care trebuie sa moara!
Eu: Huh? Mai spune asta odata... Nu cred ca am auzit bine.
I-am dat drumul, indepartandu-ma de ea.
Ea: Huh? Deja ti s-a facut frica?
Eu: In visele tale.
Am lasat capul in pamant, avand un zambet infiorator.
Eu: Niciodata nu o sa ma dau batuta! Il voi proteja cu pretul vietii.
Aceasta a venit la mine, punandu-mi cutitul la gat.
Ea: Hmpf. Orice criminal isi are nasul... Astazi eu voi fi aia.
Eu: Omoara-mabsi Tobi te va uri toata viata.
Ea: Ce-ar fi sa-
Nu am lasat-o sa termine ceea ce avea de spus ca am injunghiat-o in burta.
Eu: Ce-ar fi sa il lasi pe Tobi in pace, draga. Stii ca nu o sa ma intreci. Nimeni nu o intrece pe regina criminalilor.
M-am pus peste ea si am inceput sa o injunghii. Tipa dupa ajutor. Tipetele ei imi incantau auzul. O injunghiam de nenumarate ori. Imibplacea sa ii vad sangele cum se prelinge pe lama cutitului meu. Am inceput il ling. Gustul sangelui era delicios. In usa l-am vazutvinsa pe Tobi. Oh nu...
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...