Tobi: Buna din nou, Aishi-san.
Eu: B-buna.
Tobi: Ma bucur ca acum cunosc pe cineva in clubul asta.
Eu: Nu mai stiiboe nimeni aici?
Tobi: Sincer nu. Eu nu prea am prieteni in scoala asta. Te stiu doar pe tine, pe Tsurumi-san, pe colegii de la basket si colegii de clasa, dar nu prea vorbesc cu niciunul dintre ei. Dar tu?
Eu: O sa razi, dar sunt in aceeasi situatie. Te stiu doar pe tine, pe Izuru si colegii de clasa.
Tobi: Super, abia ne-am cunoscut si deja avem ceva in comun. Vrei sa fim prieteni?
Eu: Da. Normal.
Tobi: Ok... Ce fac prietenii?
Eu: Aaa... Nu stiu...
Tobi: Exact, esti in clubul de gaming, deci iti plac jocurile... Ce joci?
Eu: Umm... Lol, Dota, Cs:Go. Si altele
Tobi: Wow, o fata jucand jocurile astea. Ma uimeste.
Eu: Ce? Nu am voie sa joc astea?
Tobi: Am zis eu ceva? Am zis doar ca e uimitor. Esti uimitoare...
Crede ca sunt uimitoare. Oare asta e un vis? Sau e chiar realitatea?
Dar da, era real. Eu si Tobi devenisem prieteni apropiati. Dar nu i-am zis ceea ce simt. Ii voi spune totusi intr-o zi ce simt. Iar ziua aceea va veni curand. Ziua in care il voi face sa fie al meu.
Dupa doua saptamani, in clubul de gaming s-a anuntat un campionat de Dota2. Pentru a vedea cine merge mai departe ne-a pus pe toti sa jucam, iar sensei va alege doi elevi, care se descurca cel mai bine.
Eu: Bafta, Tobi-kun!
Tobi: Bafta si tie, Misa-chan!
Sa inceapa jocul. Am dat tot ce a fost mai bun in timo ce sensei se plamba printre noi si se uita la cum joaca fiecare.
Dupa o jumatate de ora sensei a oprit jocul.
Sensei: Copii, am ales doi participanti pentru campionat. Aceia sunt Seijuro Tobi.
Tobi a zambit. Mi-am dat seama ca e fericit. Speram ca eu sa fiu cea easa sa participe cu Tobi.
Sensei: Si Miyako Saki.
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...