Capitolul 23

52 4 0
                                    

Tobi: Misaki! Ai grija.
Orice ar fi fost eram in stare sa il omor. M-am intors. Era o haita de lupi. Chiar am dat de necaz.
Tobi: M-Misaki... Ce facem?
Eu: Da-mi celalalt cutit din ghiozdan.
Acesta mi-a dat cutitul din ghiozdan. Am atacat unul din cei sase lupi. Restul m-au inconjurat.
Tobi: Misaki! Ai nevoie de ajutor?
Eu: Nu! Sunt bine! Tu du-te dupa ajutoare!
Tobi: Nu te las la greu, Misaki!
Eu: Du-te am zis! Nu vreau sa mori! Ma descurc si singura.
Lupii m-au atacat. Am injunghiat doi dintre ei, acestia cazand. Au mai ramas trei. Unul m-a muscat de picior, insa cu un pumn l-am doborat, iar pe ceilalti doi i-am injunghiat.
Am cazut la pamant. Tobi a venit la mine. Ii puteam auzi vocea strigand "Misaki! Deschide ochii Misaki, te rog!". M-a strans in brate. Eram ghemuita la pieptul lui. Ii puteam simti parfumul. Aveam o senzatie ciudata, pleoapele imi erau grele. Perdeam sange. Simteam cum din acea muscatura imi curgea o gramada de sange. Am deschis ochii. Tobi ma privea.
Tobi: Slava cerului! Misaki, spune ceva.
Eu: Au... P-p-picio...rul
Acesta s-a uitat la piciorul meu vazand muscatura. M-a lasat cu capul in iarba. S-a uitat in ghiozdan de unde a scos niste bandaje cu ajutorul carora a oprit sangerarea. Acesta m-a luatvin brate.
Tobi: Hai sa iesim de aici!
Eu: T-Tobi... Eu...
Tobi: Stiu deja! Nu te obosi sa o mai spui. Dar acum trebuie sa te odihnesti. M-a pus jos si s-a asezat langa mine. A scos o patura din ghiozdan si m-a invelot in ea. Ma tinea strans la pieptul lui.
Eu: O sa te protejez!
Tobi: Sigur!
Eu: Vreau sa fii mandru de mine.
Tobi: Sunt deja! Nu e nevoie sa imi mai demonstrezi ca ma iubesti. Tot ce vreau e sa te odihnesti. Voi suna dupa ajutoare.
Stateam ghemuita la pieptul lui. Acesta ma tinea strans in brate.
Tobi: Oh nu...

Yandere Story : Killing for LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum