Zilele treceau, Tobi devenea din ce in ce mai distant, in unele zile chiar nu venea pe la scoala. Ar cam trebui sa vorbesc cu el, macar sa stiu motivul pebtru care e asa.
Era sambata. I-am dat mesaj sa treaca pe la mine. Dupa cateva ore aud un ciocanit la usa. Era el.
Tobi: De ce m-ai chemat?
Eu: Voiam sa te intreb ceva... Intra.
L-am condus in camera si l-am luat in brate. Cu greu imi tineam lacrimile in frau.
Eu: De ce esti asa distant? Zilele astea nu ai stat deloc cu mine.
Tobi: Am avut niste treaba.
Eu: Ce treaba?
Tobi: M-am intalnit cu niste prieteni.
Eu: Te rog fa-ti timp si pentru mine.
Tobi: Incerc, dar nu prea pot. Am multe treburi, intelege. M-am bagat in ce nu trebuia.
Eu: De ce?
Tobi: Dar totusi este o parte buna in asta.
Eu: Ce parte buna? Nu vezi ca m-ai indepartat din cauza asta. Termin-o, nu poti sa mai dai inapoi.
Tobi: Nu pot si nici nu vreau, iarta-ma, dar mi-am gasit niste prieteni chiar foarte tari si imi place mult sa stau cu ei.
Eu: De ce? Eu nu eram suficient de buna?
Tobi: Nu stiam ca asa o sa fie, dar... Acum nu pot sa mai ies din asta. Te rog, nu te baga, macar de data asta.
Eu: Ok...
Tobi: Acum ar cam trebui sa plec.
Eu: Ok, pa...
Tobi: Pa pa.
Dupa ce a plecat, am luat ceva pe mine si am plecat dupa el. L-am vazut cu o gasca de 10 baieti, in afara de el. I-am urmarit mai de aproape. Chiar nu era ceva pentru el. Erau niste persoane rele. Toti erau tatuati, cu parul vopsit. El era un ingeras pe langa ei. Am facut niste poze si am fost mai atenta la ceea ce fac ei. Delicventi adevarati. Insa am auzit ceva care chiar m-a ranit.
??: Ba, Tobi, ce ma enerveaza prietena asta a ta. Nu te mai gandi la ea, si asa e slaba si nu are cum sa afle ce faci tu aici, de ce nu incerci si tu ceva din ce facem noi.
Tobi: ...
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...