Tobi: M-Misaki... Tu... M-ai salvat... Din nou... Iarta-ma pentru mai devreme, am fost un prost. Voiam doar sa nu ma crezi un las. Voiam sa iti arat ca si eu sunt puternic, nu voiam sa ma fac de ras in fata ta... Tot ce voiam era sa-
L-am sarutat ca sa taca, apoi l-am luat in brate ghemuindu-ma la pieptul lui.
Eu: Baka! Sa nu mai faci asta niciodata. Nu vreau sa fii puternic. Nu vreau sa ma impresionezi. Tot ce vreau e sa te stiu in siguranta.
Tobi: Nu o sa mai fac asa, iti promit.
Acesta m-a sarutat pe frunte si m-a strans in brate.
Tobi: Nici nu stiu cum sa iti multumesc pentru tot ce faci.
Eu: Nu e nevoie sa imi multumesti. Tot ce fac e pentru tine, pentru a te proteja!
Tobi: Multumesc, Misaki-chan! Te iubesc!
Eu: Si eu te iubesc!
Am intrat in casa. Tobi mi-a prezentat micul lui apartament. S-a pus in pat, iar eu am venit langa el, luandu-l in brate. O idee mi-a venit brusc. Suna ciudat la inceput, dar era si romantic. Voiam sa facem baie impreuna. M-am uitat la el.
Eu: Senpai... Eu... Vreau sa facem baie impreuna.
Acesta s-a ridicat si m-a luatvin brate in stil mireasa, ducandu-ma in baie. M-a lasat jos.
Tobi: Daca asta e ceea ce vrei, nuvma deranjeaza sa iti fac pe plac.
Acesta mi-a dat tricoul jos, eu ramanand in sutien. I-am dat si eu camasa jos, lasandu-i abdomenul bine lucrat la vedere. Ne-am dat si pantalonii jos, ramanand doar in lenjerie intima. Acesta a scos niste apa calduta in cada si ne-am bagat inauntru. Ne-am spalat reciproc. Ma tinea in brate. Era fierbinte. Am simtit cum mi-a desfacut sutienul, ramanand in sanii goi. Am incercat sa ii ascund.
Tobi: Ce mult imi place cand te rusinezi... Esti asa inocenta si draguta.
Acesta m-a luat in brate, eu raspunzand la imbratisare. Mi-a dat drumul imediat si a inceput sa se joace cu sanii mei.
Tobi: Pot sa iti spun ceva?
Eu: Ce?
Tobi: Poate o sa ma crezi un pervers, dar ai sanii mari.
Eu: Nu te cred pervers...
Tobi: Imi plac.
Am mai stat putin, distrandu-ne apoi am iesit din baie, ne-am sters intr-un prosop mare, apoi m-am dus in camera, imbracandu-ma cu un tricou de al lui. Imi era larg si imi ajungea aproape pana la genunchi. Si m-am intins in pat, langa el.
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...