Aceasta il capturase pe Tobi si il tinea inchis la subsolul ei. Ce fel de monstru e si ea?
Trebuie sa recunosc, as fi facut acelasi lucru, dar cand vad asta la altii e chiar ciudat. Acum regret ca nu mi-am luat nicio arma la mine.
M-am furisat afara din casa ei. Trebuia sa gasesc un plan de a-l salva pe Tobi. Toata noaptea am stat in camera mea, gandindu-ma la cum sa il salvez de acolo. Adormisem putin spre dimineata. Cand m-am trezit, la 10, mi-am dat seama ca azi e sambata. M-am dus la subsolul casei, unde aveam o katana, am luat-o, am pus-o in geanta, alaturi de cateva cutite si m-am dus acasa la Megumi. Cum usa era incuiata am intrat pe geam, care era deschis si m-am dus la subsol. Ea era acolo, statea in brate la Tobi, sarutandu-l. Imi simtise prezenta. M-am apropiat de ea incercand sa o injunghii cu katana, insa ea a ripostat. Am imceput o adevarata lupta pebtru Tobi. Voiam sa il salvez. Iar ea? Tot ce voia era sa il tina doar pentru ea. Desi asta as fi facut si eu, nu suport asta si nuvpot accepta ca una ca ea sa mi-l fure pe Tobi. M-am uitat la el. Era inconstient. Ce i-a facut vrajitoarea asta?
Era puternica. Ne luptam de ceva timp. Intr-un moment de neatentie era sa imivtaie capul, insa nu mi-an lasat garda jos, m-am ferit exact la timp.
Eu: Esti nebuna! Lasa-l in pace pe Tobi-kun!
Megumi: Si daca nu vreau? Te deranjeaza? El e al meu de acum!
Eu: Cine zice?
Megumi: Eu, regina!
Eu: Regina psihopatelor? Aia sunt eu, imi pare rau.
Aceasta a incercat sa imi dea o lovitura puternica in stomac, insa m-am aparat. Desi eram ok, m-am prefacut ranita, cazand pe jos. Aceasta a venit spre mine. Si incercand sa ma injunghie a zis:
Megumi: Cine e regina ac-
Nici nu am lasat-o sa isi termine propozitia ca am injunghiat-o eu, aceasta cazand pe jos.
Eu: Hmm... Cred ca tot eu sunt regina...
Am scos un cutit din geanta si am injunghiat-o de nenumarate ori in piept. Fara sa imi dau seama Tobi se trezise. Oh, nu. Acum ma va crede o ciudata si o psihopata.
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...