Capitolul 34

41 7 0
                                    

Eram in gandurile mele. Nici nu am observat ca imi curgeau lacrimile. Am simtit un sarutvpe obraz. Misaki se ghemuia langa mine. Mi-a sters lacrimile. E uimitoare.
Misaki: Tobi, ce ai patit?
Eu: Nimic, Misa-chan... Sunt bine.
Misaki: Stii ca nu ma poti minti... Stiu ca ai ceva. Te rog spune-mi ce s-a intamplat.
Nu o puteam minti... Se pare ca trebuia sa ii spun... Poate nu va face ca acel prieten... Poate nu va rade. Ar trebui sa imi iau inima in dinti si sa ii spun. Autobuzul a oprit. Era in jur de ora 22. Sensei ne-a zis sa mergem acasa. Am iesit din autobuz.
Misaki: Hei, vrei sa vii la mine in seara asta?
Eu: Sigur!
Am mers la ea acasa. Asta urma sa fie o noapte lunga si frumoasa.
Ajunsi la ea acasa am mers in camera ei. Stateam intins pe pat. Aceasta s-a ghemuit langa mine.
Misaki: Senpai... O sa imi spui de ce plangeai azi?
Eu: Chiar vrei sa stii?
Misaki: Normal! Esti iubitul meu! Vreau sa stiu tot ce te apasa ca sa pot sa te fac sa te simti mai bine.
Ei bine... Presupun ca trebuie sa ii spun. Mi-am luat inima in dinti si i-am povestit tot. Ma asteptam sa ma creada un ciudat... Ma asteptam sa rada, dar nu a fost asa. M-a luat in brate. Imi dadeau lacrimile. Ma strangea atat de tare la pieptul ei. Ii simteam inima batand foarte tare. Realizasem ca stateam cu capul pe sanii ei. Erau atat de moi si pufosi. Am pus mana pe ei. Erau mari. Mi-a ridicat barbia privindu-ma in ochi.
Misaki: Imi pare rau pentru tot.
Eu: Nu o sa razi? Nu o sa iti bati joc de mine?
Misaki: Nu as face niciodata asta! Te iubesc, atat de mult incat daca cineva ar face asta as fi in stare sa il omor. Nimeni nu are dreptul sa te faca sa te simti prost sau sa isi bata joc de tine doar pentru trecutul tau.
Wow... Chiar ma iubea. Ma iubea chiar mult mai mult decat Nana-chan... Nu puteam sa o pierd. Am realizat in noaptea asta ca si eu o iubesc... Mai mult decat am crezut vreodata ca pot iubi pe cineva.

Yandere Story : Killing for LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum