Lupii cadeau unul cate unul. Fusesera impuscati. Cand m-am intors la Tobi acesta avea un pistol in mana.
Eu: T-Tobi? De unde ai ala?
Acesta a venit langa mine, luandu-ma in brate.
Tobi: De la tine din geanta. Am vrut sa te protejez. Era periculos. Nu voiam sa te ranesti din nou.
Aveam lacrimi in ochi. Ma emotionase. Se pare ca pana si criminalii trebuie protejati cateodata. Am cazut la pamant, el cazand cu mine. Stateam in genunchi, ghemuindu-ma la pieptul sau. Mi-a ridicat barbia uitandu-se in ochii mei. Mi-a sters lacrimile.
Tobi: Nu stiu de ce lacrimezi, dar te rog opreste-te, nu imi place sa te vad trista.
Eu: Dar... Nu sunt trista. Sunt fericita. Ma bucur ca am gasit pe cineva ca tine, cineva care ar fi in stare sa protejeze o criminala.
Acesta m-a sarutat, apoi m-a strans in brate.
Tobi: Cred ca tu esti cea mai frumoasa criminala pe care am vazut-o!
Deodata am simtit ca era cineva in apropiere, dar de data aceasta era diferit. Nu era o amintare. Am auzitvo voce cuboscuta. Era sensei.
Sensei: Aishi-san, Seijuro-kun! Slava cerului ca sunteti in regula! Haideti cu noi! Am gasit o cabana!
Sensei era insotit de cativa elevi din clubul sportiv. Tobi m-a luat in brate si i-a urmat. Pe drum i-a povestit lui sensei cum am capatat acea rana la picior.
Dupa ceva timp am ajuns la o cabana. Tobi m-a lasat jos si am intrat. Acolo erau toti colegii nostri. Izuru mi-a sarit in brate:
Izuru: Slava cerului, Misaki-chan, mi-am facut griji pentru tine!
Tobi: Si euuu?
Izuru: Pe tine puteau sa te manance lupii.
Eu: Heiii.
Izuru: Da bine ma bucur ca esti aici, intreg, dar tot mai bine ar fi fost daca te mancau lupii.
Eu: Izuru-chan!
Izuru: Ok, ok, nu mai comentez.
Ne-am dus la o masa. Tobi a spus tututot cum l-am protejat si cat de uimitoare eram. Chiar credea asta despre mine... Cat de dragut!
Era deja tarziu. Am fost dusi intr-o camera imensa unde erauvpaturi cat pentru toata lumea. M-am pus intr-un pat, langa Izuru si am stat cu ochii pe pereti, gandindu-ma la aceasta zi lunga si plina de peripetii. Somnul ma fura incet. Deodata am simtit pe cineva punandu-se peste mine. Am deschis ochii...
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
RomanceYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...