In urmatoarea zi m-am trezit singura in pat. Pe perna am gasit un biletel:
"Iubito, eu am plecat in oras sa ma intalnesc cu niste baieti, tu du-te acasa si ai grija de tine, o sa te sun diseara cand ajung acasa, nu iti face griji pentru mine, te iubesc!"
Am zambit si m-am intors acasa. Timpul trecea iar eu asteptam sa ma sune. Noaptea a venit iar el tot nu m-a sunat. Incepeama sa ma ingrijorez.
"Gata, Misaki, gata, poate a uitat sa te sune, e ok" imi spuneam intruna asta dar nu mergea. Ma tot gandeam la el si imi faceam griji. Era ore 23 si tot nu m-a sunat. Am asteptat toata noaptea, dar in zadar.
Dimineata pe la 7 am adormit putin si m-am trezit la 10. L-am sunat.
Tobi: Mmneata *somnoros*
Eu: Neata puiut, ce faci?
Tobi: Dormeam.
Eu: De ce nu m-ai sunat aseara?
Tobi: Am ajuns tarziu si am zis sa nu te trezesc
Eu: Off prostutule nu am dormit toata noaptea.
Tobi: Iarta-ma.
Eu: Stai linistit, nu m-am suparat. Vrei sa te las sa mai dormi?
Tobi: Umm, daca nu te superi.
Eu: Nu ma supar.
Pana a inceput scoala nu prea am mai tinut legatura, devenea din ce in ce mai distant. Parca nu avea deloc timp si pentru mine.
In prima zi de dupa vacanta i-am sarit in brate.
Eu: Mi-ai lipsit enorm.
Tobi: Si tu mi-ai lipsit, micuțo.
Eu: De ce nu ne-am mai intalnit in vacanta.
Tobi: Am avut si eu ceva de rezolvat.
Eu: Ok...
M-am intristat putin si m-am dus in clasa unde ma astepta Izuru.
Izuru: Ohayooo.
Eu: Ohayo *pe un ton putin deprimat*
Izuru: S-a intamplat ceva?
Eu: Sunt putin trista dar o sa imi treaca repede.
Izuru: De ce?
Eu: S-au intamplat multe.
Izuru: Spune-mi, stii ca sunt prietena ta si poti avea incredere.
Eu: In ultimul timp Tobi a devenit foarte distant, imi spunea fie ca iese cu niste baieti, fie ca are lucruri de facut. S-a indepartat mult de mine si nici nu stiu de ce. Nu i-am facut nimic.
Izuru: Nu iti face griji, o sa fie totul bine.
Eu: Ok
CITEȘTI
Yandere Story : Killing for Love
DragosteYAN - termenul pentru psihopata DERE - termenul pentru iubitoare Impreuna formeaza cuvantul care o descrie perfect pe Aishi Misaki, YANDERE. Aceasta este in stare pana si sa omoare pe oricine doar pentru cel pe care il iubeste. Misaki POV "El e senp...