Capitolul 24

47 5 0
                                    

Tobi: Oh nu. Nu avem semnal aici.
Eu: Si nu este bine asa?
Am inceput sa il sarut pe gat in timp ce ii pipaiam abdomenul. Avea acelasi abdomen bine lucrat. Si era doar al meu. Acesta a incercat sa ma indeparteze, insa a ajuns sa ma intinda in iarba. Si-a pus din greseala o mana pe sanul meu, insa cand a realizat asta a indepartat-o. Surprinzator, dar se simtea atat de bine. I-am luat mana si am pus-o inapoi. Imi placea orice facea. A inceput sa ma pipaie. I-am dat tricoul jos. Acelasi abdomen bine lucrat vazut in cabinetul medical acum cateva luni a aparut in fata mea. Am inceput sa il sarut pe gat, covorand tot mai jos. Il faceam sa se simta bine. Mainile sale erau pe sanii mei, jucandu-se cu ei. Am inceput sa il gadil pe spate. Aveam niste unghii mari ce ii provocau un sentiment placut. Acesta m-a oprit din ce faceam, indepartandu-ma. Mi-a ridicat barbia si a inceput sa ma sarute pe gat. Imi dadea un sentiment uimitor. Nu am mai simtit asta niciodata. Era placut.
Deodata simturile mele yandere s-au dat peste cap. O prezenta ciudata isi facuse aparitia. L-am oprit pe Tobi dandu-i tricoul inapoi. M-am uitat atenta in jur insa nu era nimic.
Tobi: Misaki, s-a intamplat ceva?
Eu: E cineva in preajma. Simt asta. Dar... Nu vad nimic.
Tobi: Ma tem ca nu suntem singuri.
Eu: Niciodata nu am fost. In padurea asta sunt multe animale salbatice. Iar noi... Noi suntem prada. Omoram sau vom fi omorati si mancati, asta e principiul in salbaticie.
Tobi: Ma sperii...
Eu: Oh, scuze...
Tobi: Imi place cand spui lucruri infricosatoare.
Eu: Pe bune?
Tobi: Defapt... Imi place totul la tine! Te iubesc! *sarutandu-ma*
Eu: Si eu te iubesc!
Am auzit un urlet. Lupii au revenit. O haita de cinci lupi era in fata noastra gata sa ne manance de vii.
Eu: Da-mi katana!
Tobi: Ai pana si o katana la tine?
Eu: Umm... Da. Am luat-o in caz ca ai fi in pericol siveu urma sa te salvez.
Tobi: Ia-o atunci!
Mi-a dat katana din ghiozdan. M-am dus spre acei lupi, atacandu-i. A fost o lupta pe cinste. Am auzit niste focuri de arma.

Yandere Story : Killing for LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum