Capitolul 22

49 7 0
                                    

Eu, Tobi, Izuru si inca trei copii de la clubul de gaming am facut echipa. Ne-am dus in padure in cautarea unei cabane.
Tobi: Am o idee. Haideti sa ne despartim! Avem telefoanele la noi. Cine gaseste primul o cabana ii suna pe restul. Daca dati de necaz faceti acelasi lucru.
Eu: Suna bine.
Izuru: Ok, dar ce perechi stabilim?
Tobi: Pai... Eu cu Misaki-chan, tu cu Ikusaba Anne, si mai raman Katsuki Raito si Hatashi Katsu.
Eu: Mie una imi convine.
Restul: Si noua!
Am pornit cu Tobi in cautarea unei cabane. Eram complet singuri. Acesta mergea inainte, decis sa gaseasca un loc in care sa innoptam. Eu mergeam in spatele lui. Imi era teama. Eram in pericol. Nu stiam ce se ascunde in padurea asta. L-am prins de mana.
Eu: T-Tobi... Mie... Mi-e putin teama.
Acesta s-a intors la mine si m-a sarutat pe frunte.
Tobi: Nu are de ce sa iti fie teama! O sa fie bine!
Eu: Nu vreau sa ti se intame ceva.
Tobi: Pe bune acum... Ce se poate intampla.
Nici nu a terminat de formulat propozitia ca in spatele lui.
Eu: Umm...
Am scos un cutit din buzunar.
Tobi: Ce faci?
Eu: Te apar! Da-te!
Acesta s-a dat deoparte iar eu am atacat acel lup. I-am bagat cutitul in gat si am continuat sa il injunghii ca sa fiu sigura ca este mort.
Eu: Poate ca esti un biet lup adorabil, dar nu ai dreptul sa il ataci pe Tobi!
Tobi: Uimitor. M-Misaki, esti grozava!
M-am ridicat si l-am luat in brate.
Eu: O sa te protejez cu pretul vietii!
Tobi: Asta inseamna ca eu chiar sunt important pentru tine?
Eu: Nici nu ai idee cat!
L-am privit in ochi. Avea o privire uimitoare, zambea de fiecare data cand ii spuneam cat de mult tin la el, dar chiar nu intelegea cat de mult il iubesc. Nici eu nu inteleg uneori, insa imi dau seama imediat ce imi amintesc cate persoane am omorat pentru el, prin cate am trecut pentru a fi cu el. Atunci imi dadeam seama ca il iubesc mai mult decat orice. Buzele ni s-au unit intr-un sarut. Senpai... Esti al meu. Toata viata o sa am grija sa fii al meu. Doar la ce e buna o yandere daca nu la asta.
Am simtit o prezenta. Orice ar fi fost venea din spatele meu. Si parea periculos.

Yandere Story : Killing for LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum