Capitolul 16

60 6 0
                                    

Am ascultat la usa. Chiar nu ma puteam abtine, trebuia sa stiu despre ce era vorba.
Directorul: Seijuro-kun, ea este Aizawa Megumi, o noua eleva. Ea este model si are nevoie de un tratament special in primele saptamani, asa ca te-am ales pe tine sa ii arati liceul si sa ai grija de ea in primele ei saptamani. Va fi in clasa cu tine!
Eu: Dar, de ce eu?
Directorul: Esti capitanul echipei de basket, am mare incredere in tine! Nu ma dezamagi!
Eu: Ok...
Directorul: Liber!
M-am indepartat de usa. Tobi si Aizawa-san au iesit din biroul directorului.
Tobi: Misa-chan! Te conduc acasa?
Eu: Sigur.
Tobi: A, da. Ea e Aizawa Megumi, noua noastra colega. Va trebui sa ii arat liceul.
Eu: Aishi Misaki, incantata.
Aceasta a zambit si a dat mana cu mine.
Megumi: O sa fim bune prietene, nu?
Eu: Sigur!
Megumi: Asta inseamna ca o sa iti spun Misaki-chan. Iar tu o sa imi spui Megumi-chan.
Eu: Ok. Am iesit din liceu. In fata acestuia era o limuzina.
Megumi: Oh, e a mea! Ne vedem maine, baieti!
Eu: Ok, bye bye!
Megumi: Pa pa!
Tobi: Ma cam enerveaza Aizawa asta.
Eu: Pare draguta... De ce?
Tobi: E doar o tipa de bani gata! Nu imi plac genul asta de oameni.
Eu: Nici mie, dar ea chiar pare draguta.
Tobi: E draguta, n-am ce sa zic, dar ca toti ceilalti are doar fite.
Eu: Aici poate ai dreptate. Insa nu o cunoastem deci nu avem de ce sa ne dam cu parerea.
Tobi: Ai dreptate, ca intotdeauna.
Acesta m-a condus acasa.
Eu: Ne vedem maine!
Tobi: Ok! Pa pa!
Eu: Paa!
Ambintrat in casa, am mancat si m-am dus in camera mea intunecata, gandindu-na la ziua asta. Nu pot sa cred ca Tobi ma place. Sper doar ca Megumi sa nu imi stea in cale. Trebuie sa stea cu ea ceva timp... In care se poate indragosti de ea, ea ii poate spune ca il iubeste apoi vor trai fericiti pana la adanci batraneti, iar eu nu vreau asta. Nu o sa las asta sa se intample!

Yandere Story : Killing for LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum