Capitolul 4

102 5 0
                                    

  În mod normal ar trebui să-mi fie frică de el. La naiba, m-am trezit cu un străin în camera și e mult prea aproape de mine. Îi simt respirația pe buzele mele și văd cum îmi analizează chipul fără să spună nimic. David intră în cameră și când vede ce se petrece îl trântește pe Alex în pat și îi dă un pumn de toată frumusețea.

-Să nu te pună dracu să te atingi de sora mea! urlă David și îi mai dă un pumn. La naiba frățioare, tocmai ce ai dezvăluit unul dintre secrete.

-Sora ta? zice Alex destul de mirat. Mă uit la fața lui și observ că are ochiul umflat și buza spartă. David se pregătește să-i mai dea un pumn, dar încerc să-l opresc. Îi prind pumnul, dar el se smucește și mă lovește în abdomen. Simt o durere cum mă săgetează și picioarele îmi devin de gelatină.

-Amalia, băga-mi-aș, ești bine?

David vine lângă mine și mă ia în brațe, observ că am pantalonii plini de sânge și durerea se lasă pe picioare. David mă ridică în stilul miresei și aleargă cu mine până la mașină. Gonește ca un nebun și aud cum își ia multe claxoane și înjurături. Durerea încetinește, dar revine la loc. Ajungem în fața spitalului și David aleargă din nou cu mine, până când mă așează pe o targă. Sunt înconjurată de doua asistente și de fratele meu care îmi repetă încontinuu să-l iert. Intru într-un salon, iar o asistentă îmi face o injecție care mă adoarme. Măcar scap de durere.

 Îmi deschid ochii și albul orbitor mă obligă să-i închid la loc. Clipesc de multe ori până mă obișnuiesc cu lumina și observ că sunt în salon. O femeie de vârsta a doua intră pe ușă și îmi zâmbește cald.

-Cum te simți? îmi spune și îmi pune mâna pe frunte.

-Sunt bine acum, ce s-a întâmplat?

-Nu cred că ți-ai dat seama, dar erai în prima zi de menstruație. Lovitura puternică pe care ai primit-o în ovare ți-a provocat o hemoragie, dar acum totul e bine. Trebuie să ai grijă pentru că este foarte riscant. Poți să pleci, dar e bine să faci un control la ginecologie.

-Vă mulțumesc. 

 Doctorița iese din salon, iar eu mă îmbrac ca să plec acasă. Ies din salon și îl văd pe David cu capul între mâini și expirând zgomotos.

-David.. spun în șoaptă și mă așez lângă el. 

-La naiba, îmi pare foarte rău, voiam să-l învăț minte de dobitocul ăla. Nu voiam să te rănesc.

-Nu-i nimic, se mai întâmplă. E bine că nu a fost mai rău.

-Da, dar în pana mea, ți-am provocat o durere în plus. Știu că vă este greu în perioada asta șmecheră și eu am pus sare pe rană.

-Te revanșezi dacă îmi iei o porție mare de crispy.

-Alo, dar știam că ești pe stop, nu gravidă.

Începem amândoi să râdem și ne îndreptăm spre ieșirea din spital. Ne urcăm în mașină și spre surprinderea mea, David conduce normal de data asta. Ajungem în fața casei și eu o iau înainte spre camera mea. Vreau neapărat să fac o baie caldă. Intru în cameră și îl văd pe Alex în pat uitându-se pe tavan. Mă observă și vine la mine și mă îmbrățișează.

-Ești bine? 

-Ce naiba cauți aici? Ieși acum din camera mea! urlu la el și îl dau afară din cameră.

 Intru în baie și dau drumul apei fierbinți să curgă. Mă bag în cadă și simt cum fiecare mușchi mi se relaxează. Simt cum apa îmi face masaj pe tot corpul și îmi dă senzația că plutesc. Îmi pun căștile în urechi și mă las purtată de ritmurile melodiei.

  So, baby, pull me closer
In the back seat of your Rover
That I know you can't afford
Bite that tattoo on your shoulder
Pull the sheets right off the corner
Of that mattress that you stole
From your roommate back in Boulder
We ain't ever getting older .

 Pielea a început să mi încrețească, iar apa s-a răcit. Oricât de mult aș mai vrea să stau, trebuie să ies ca să nu-mi fac mai mult rău. Îmi iau pijamalele și mă bag în pat, chiar dacă e de abia ora 4. Am trecut prin prea multe azi și se pare că anestezicul încă nu a dispărut complet.

Weekend-ul a trecut pe nesimțite și iată-mă din nou la școală. Am renunțat la uniformă și am ales să port blugi negri, un tricou alb și un hanorac negru. Stau în clasa și ca de obicei desenez tot felul de lucruri. Îmi îndrept atenția spre ușă și îl observ pe băiatul nou venit care a încercat să facă cunoștință cu mine. Se uită la mine, dar își mută privirea și se pune într-o bancă liberă din spatele clasei. Perfect, bravo Amalia, ai reușit să-îi înlături un posibil prieten. Ora începe, iar diriginta intră în clasă. Facem dirigeție așa că îmi continui desenul. O bătaie destul de puternică mă face să-mi îndrept atenția spre ușă, iar pe ea intră Alex. La dracu! El ce naiba caută aici?

-Bună ziua, doamna dirigintă. Îmi cer scuze de întârziere. se scuză Alex și atenția lui e îndreptată spre mine. Cred că îți bați dracului joc de mine! Ce cauta el în clasa asta?

-Nu-i nimic, așează-te în bancă. 

 Alex ocupă locul din dreapta mea și simt cum privirea lui mă scanează din cap până în picioare.

-Unde ți-e uniforma? îmi șoptește la ureche și simt cum respirația lui îmi gâdilă timpanul.

-Nu te privește. ii răspund sec și încerc să mă concentrez pe desenat. 

 Îmi dau parul pe spate și îmi continui desenul. Alex vine aproape de mine, mult prea aproape, iar când îmi întorc capul, nasurile noastre se ating.

-Iartă-mă, dar la dracu, chiar nu mă pot abține. spune și începe să lase săruturi și mușcături pe gâtul meu. 

La naiba, m-am înmuiat!

DependentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum