Iubesc atingerea ta, buzele tale peste ale mele, chiar dacă de abia am simțit această senzație. Nu pot descrie în cuvinte ce emoții am simțit azi. Bruneta, care la început îmi stricase ziua, a ajuns să-mi îmbuneze mi-o pentru că datorită ei m-am văzut cu Alex și m-a făcut să mă simt extrem de bine când mi-a luat apărarea. Ceea ce s-a întâmplat la teatru va rămâne veșnic în inima mea. Și acum tremur când mă gândesc la acea avalanșă de emoții, acele trăiri de neuitat. Alex m-a lăsat acasă nu înainte de am mai da încă un mic sărut pe buze. Nu l-as fi văzut vreodată o fire romantică, să-mi pregătească astfel de surpriza, dar se pare ca aparențele înșeală.
Stau mai bine de o oră în pat și încep să mă doară obrajii la cât de tare zâmbesc ca o idioată, dar nu mă pot abține. Pur și simplu e involuntar. Aud un ciocănit în ușă și pe ea intră David cu o față foarte nervoasă.-Ești împreună cu fratele lui Alex? țipă David la mine și se trântește lângă mine.
-Ce? mă uit mirată la el.
-De la fratele lui Alex ai primit buchetul de flori dimineață, nu? Ei bine, draga mea surioară, azi iubitul tău ți-a trimis alt cadou și de data asta s-a și semnat. De când sunteți împreună? De ce nu mi-ai spus? Credeam că suntem apropiați și o să-mi spui despre prima ta dragoste. spune destul de repede și gesticulează dramatic.
-Nu e iubitul meu. spun calmă, iar el strâmbă din nas.
-Da sigur, ți-am spus și dimineață și mă repet "fă-mi o favoare și nu ma mai minți". spune la fel de nervos și îmi trântește punga de cadou în față împreună cu buchetul de flori. Înăuntru era o cutie de catifea cu un colier destul de frumos, dar care nu e pe gustul meu. Alături de el mai era și o scrisoare pe care scria numele lui Ștefan.
" Am încercat să dau de tine toată ziua, dar nu te-am găsit așa că m-am gândit sa-ți urez "La multi ani!" prin intermediul acestui cadou. Nu prea îți știu gusturile, dar sper că o să-ți placă colierul. Mi s-a părut cel mai potrivit pentru tine, pentru ochii tăi... N-am mai vorbit de când ai fost la mine și sper că nu am făcut ceva greșit, iar acum să fii supărată pe mine. De abia aștept să te revăd și să te strâng în brațe. Încă o dată " La mulți ani, mititico!".
Îi arat scrisoarea lui David, iar după ce o citește devine și mai nervos. La naiba, eu voiam să se calmeze!
- Ai fost la el? Te-ai culcat cu el? urlă David și deja începe să mă îngrijoreze atitudinea lui.
- La dracu! Nu David! Nu m-am culcat cu nimeni! Pur și simplu m-am întâlnit cu el întâmplător într-un parc și în timp ne plimbam, eu am căzut în lac, așa că am fost la el să mă schimb. Nu s-a întâmplat absolut nimic! îi spun totul în față nervoasă și sper să nu mai interpreteze alte lucruri.
- Bine. Nu s-a întâmplat nimic, nu? A, dar se întâmplă ceva. Mă minți! Ți-am spus de atâtea ori să nu mă mai minți pentru că îți vreau binele, dar tu mă iei de prost. O să mai vorbim doar atunci când o să fii sinceră cu mine. Până atunci uită că exist! urlă după care trântește ușa și pleacă din cameră.
Mă doare! Mă doare al dracului de tare tot ce mi-a spus David până acum. Îmi simt fața plină de lacrimi și ochii încețoșați. I-am spus adevărul, dar nu în totalitate. Mi-e frică! Mi-e frică să nu facă ceva necugetat dacă îi spun totul. Mi-e frică de reacția lui. Chiar dacă este 11 și afară e beznă, ies din casă și mă duc în parcul unde alergam de obicei. Mă plimb singură printr-un parc la ora 11 noaptea în pijamale. Ce pot să spun... Mă așez pe o bancă și dau frâu liber lacrimilor care cu greu am reușit să mi le mai abțin. Nu vreau să-l mint, doar că nu pot să-i spun adevarul. Apreciez foarte mult că e aproape de mine, dar ii cunosc temperamentul și dacă află tot ce s-a întâmplat o să iasă urât. Vad un cuplu cum se sărută cu patimă și vin spre mine. Se așează pe banca de lângă mine, iar el se urcă peste ea ne întrerupând sărutul. În jurul nostru e numai întuneric așa că nu cred că mi-au observat prezența. Nu îi bag în seamă și îi las sa-și continuie partida. Aud gemetele lor și ambalajul unui prezervativ cum este desfăcut. Gemetele devin din ce în ce mai puternice și cuvintele siropoase pe care le aud îmi întorc stomacul pe dos.
-Ah, iubitului! Mh, ah!
Gemetele lor devin mai mult urlete și îmi dau seama că au ajuns la orgasm. După ce au terminat amândoi partida intensa de sex, află amândoi surprinși ca nu au fost singuri. Îmi țin capul între picioare și îmi șterg lacrimile în timp ce băiatul ,care acum câteva minute a fost foarte ocupat, vine în fața mea.
-Ăăm, bună! Îmi cer scuze că a trebuit sa asiști la așa ceva. Nu ne așteptam să fie cineva în parc la ora asta...
Nu-mi pasă că am fost martoră la un film porno live. Îmi pasă că fratele meu nu mai vrea să mai vorbească cu mine! De asta stau și plâng ca o proastă. Vreau ca Alex să fie lângă mine și să mă susțină, să îmi spună că totul o să fie bine. Îmi șterg lacrimile și mă uit la persoana din fața mea. Durerea din sufletul meu se amplifică atunci când observ că persoana din fața mea nu era nimeni altul decât Alex.
CITEȘTI
Dependentă
RomanceSăturându-se de noua sa viață, Amalia Ulmar pune piciorul în prag. Începe o noua viață, dar secretele trecutului o pun la încercare. Cade, dar se ridică. Suferă, dar se preface că totul e bine, până când o nouă lovitură o pune la încercare și devine...