Capitolul 14

67 6 0
                                    

   Muzica răsună din ce în ce mai tare și mă miră cum de directoarea nu s-a trezit din cauza gălăgiei. E surprinzător cum dintr-o banală cameră de hotel, o poți transforma într-o cameră de petrecere. Toți dansează și se distrează mai mult beți decât trezi. Surprinzător, Raluca și cu mine suntem singurele fete treze, ceea ce mă miră. Aglomerația din camera și căldura sufocantă mă fac să rămân fără aer așa că hotărăsc să merg până la baie. Bat la ușă și o voce răgușită masculină îmi spune să intru, dar am o ezitare. Ce să caut eu cu un băiat în baie? Tonul vocii băiatul din baie mă îngrijorează așa că îmi iau inima în dinți și intru. Văd un băiat stând cu capul sprijinit de toaletă și ținându-se de burtă. Ma aproprii de el și socul este unul destul de mare pentru mine. Parul lui brunet în care mi-aș băga mâinile mereu, ochii lui negri în care mă pierd și piercing-ul pe care și l-a pus din nou în buză îl fac să pară și mai irezistibil. Îmi era dor de el... al dracului de dor! Fața lui palidă și buzele destul de crăpate mă fac să mă îngrijorez legat de starea lui. Mă las în genunchi lângă el și încep să-l mângâi protector pe spate. Ce naiba e cu mine? Vrea să spună ceva dar mâncarea pe care a mâncat-o azi nu prea ia priit. Îl ajut să se ridice pentru i-a dat cu puțină apă rece pe față, dar greutatea lui e prea mare ca să-l pot susține așa că ne dezechilibrăm amândoi și cădem în cabina de duș.  Simt cum stau pe ceva moale și îmi dau seama că am căzut peste Alex. Acum pot observ ochii lui roșii și pupilele dilatate pe care le are. Se pare că a băut mult peste limită. Dau să mă ridic, dar el mă ține strâns în brațe. Începe să-mi mângâie părul și ușor, ușor își coboară mâna mai jos și începe să-mi mângâie obrazul. Sunt imobilizată datorită lui, dar sincer nu vreau să mă ridic. N-are sens să mă ascund. Îmi eram dor de atingerea lui, de buzele lui... de el! Chiar dacă l-am mai văzut întâmplator prin liceu, l-am văzut de fiecare dată sărutându-se cu câte o fată, iar gelozia și-a spus cuvântul. Știu prin ce am trecut, și chiar dacă nici acum nu-s prea fericită de viața mea monotonă, o prefer pe aceasta decât una plină de minciuni și probleme. Am plâns! Am plâns și am suferit, dar mi-am dat seama că am iubit un străin și că nu are rost să sufăr. A trecut așa de puțin timp de când l-am cunoscut, dar mă simt de parcă ne cunoaștem de ani. De la început Alex a fost tipul misterios și așa a rămas. Tot ce știu despre el este doar numele și vârsta, plus faptul că mai are un frate. În rest lucruri sunt necunoscute pentru mine, nici nu aveam cum să le aflu. Mă las pierdută în ochii lui și el cu degetul mare îmi mângâie buza de jos. Îl văd cum își mușcă buza de jos și pot privi mai bine piercing-ul care mă înnebunește. Nu mai rezist unei presiuni așa de mari și vreau să-l sărut, dar el mi-o ia înainte. Mii de fluturași îmi străbat corpul și împietresc la propriu. Nu știu ce să fac. Nu știu cum să-l sărut. Pur și simplu stau nemișcată în timp ce el îmi mângâie buzele cu ale lui.

-Lasă-te purtată de val, puștoaico! spune cu o vocea răgușită care mă înnebunește. 

 Îl ascult și mă las purtată de val. Îmi mișc buzele sincron cu ale lui și îmi bag mâinile în parul lui moale și mătăsos. Mă mușcă tare și dur de buză și eu în schimb îl trag de păr. Gemem amândoi în sărut și dorința este din ce în ce mai mare. Se ridică și se sprijină de un perete, iar eu stau în poala lui. Mâinile încep să-mi tremure din ce în ce mai tare și panica își face simțită prezența atunci când simt ca își bagă mâna sub tricoul meu și îi simt bărbăția pe zona mea sensibilă. Mă opresc din sărut și îi scot mâna de sub tricoul meu. Vreau să mă ridic, dar și de data asta mă ține strâns de el și nu mă lasă să plec.

-Te rog, știu că par un obsedat sexual și știu că fac ceva greșit, dar am nevoie de asta. Nu am mai făcut-o de când cu incidentul cu Amalia. Nu m-am mai putut culca cu nimeni de atunci, dar tu ai ceva care mă atrage al dracului de mult. La fel ca ea! spune cuvintele cu o urmă de regret în glas și pot simții disperarea din vocea lui.

 Îmi cade fisa și îmi dau seama că Alex este prea beat și nu-și dă seama cine sunt. Cuvintele lui îmi înmoaie inima și rămân surprinsă de ceea ce-mi spune. Nu s-a mai culcat cu nimeni de atunci, mă vrea doar pe mine! Îmi e greu să cred asta și nu vreau să trăiesc într-o minciună, dar cuvintele lui mi-ai bandajat rănile pe care le aveam deschise tot datorită lui. Mă las purtată de val și mă năpustesc asupra buzelor lui. Ne sărutăm cu patimă și limba lui îmi explorează fiecare colțișor. Mâna lui e iar sub tricoul meu, dar de data asta nu i-o mai iau și nici nu mă feresc. Îi simt bărbăția din ce în ce mai mare sub mine și simt cum un val mare de căldură și de rușine mă cuprinde. Nu ne mai interesează de restul. Nu ne interesează că în secunda asta poate intra cineva peste noi sau chiar directoarea. Suntem numai noi doi...

 Aud un ciocănit destul de puternic în ușă așa că ne oprim din sărut. Respirăm amândoi sacadat și privirile noastre sunt îndreptate spre ușă. Ciocănitul se aude din ce în ce mai tare și abia acum ne dăm seama că muzica s-a oprit și că e liniște în jurul nostru. Ciocănitul în ușă persistă și glasul unui bărbat ne face să ne trezim la realitate.

-Deschide-ți, poliția!

DependentăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum