Vorbele lui David sunt ca o palmă peste față pentru mine. Mă uit mirată la el și nu înțeleg cum ai noștri au putut să afle. Îl iau în brațe și el mă strânge la fel de tare ca și mine.
-Cum au aflat? îl întreb în șoaptă. Până și glasul mi-a pierit. Simt cum el surâde și când mă uit la el, îl văd râzând. Mă uit nedumerită la el, dar tot ce face este să aibă un zâmbet tâmp de față.
-Nu au aflat. îmi șoptește la ureche. Uită-te în spate, micuțo și sper să nu mă bați.
Mă întorc cu spatele și îmi văd părinții, stând în pragul ușii, ținând un tort în mână.
-La mulți ani! urlă ei și mă uit ca la niște extratereștri la ei. Azi e ziua mea? Am și uitat! Stai, dar nu e ziua mea. Nu mai înțeleg...
-Dar nu e ziua mea. spun după ce îmi revin din șoc și îmi recapăt cât de cât glasul.
-Știm, doar că am vrut sa fim noi primi care îți urează "la mulți ani". Ne gândeam că mâine o să fii ocupată cu prieteni și nu o să ai timp de noi, așa că sărbătorim azi în familie și mâine în club. spune tata fericit, dar mama se strâmbă când aude de petrecut în club.
-Maine e ziua mea?
-Parcă ai fi bătută în cap. spune David și vine în fața mea. Deci, draga mea soră, maine, habar n-am în cât suntem, dar oricum, mâine, este ziua ta de naștere. Nu știu nici ziua, nici câți ani faci, dar asta e partea a doua. Pe scurt e ziua ta puștoaico! spune David și îmi face subtil cu ochiul, asta ca să nu vadă părinții noștri. M-a păcălit!
-La mulți ani! spune tata și mă mânjește pe toată fața cu frișcă, după mă ia în brațe.
Simt câteva lacrimi, care se pregătesc să iasă, dar le șterg repede să nu le vadă ai mei. Coborâm cu toții și ne așezăm la bucătărie. După ce îmi cântă veșnicul cântec de "La mulți ani", începem să mâncăm din tort și mama povestește lucruri de când eram mică.
-Of, cât de greu îmi găseam sutienele. spune mama și începe să râdă.
-De mică purta sutien și băga sosește în el? spune David și se îneacă cu bucata de tort, după ce îi dau cu piciorul în genunchi.
-Nu David, când a început să meargă îmi lua sutienele și mergea cu ele în gura prin casă. Altfel nu mergea! spune din nou mama și toți încep să râdă.
-Mamă, poți te rog să nu mă mai faci de râs și să povestim alte lucruri care nu mă pun pe mine într-o situație jenantă? o întreb cu o voce de cățeluș și clipesc des din ochi.
-Nu! spune tata destul de dur și la obiect.
Mă uit urât la el, iar el îmi zâmbește și se uită la mine cu o față de genul "Dar am spus ceva rău?". Scot limba după mă apuc de terminat felia de tort. Mă duc în camera mea, dar îl trag și pe David după mine. Îl trântesc pe pat și mă uit urât la el.
-Băi, nu știu ce să zic, dar suntem frați, totuși din câte știu lucrul ăsta se numește incest. spune și se uită la mine cu o față de nevinovat.
-Alo, ești gay! spun și îi dau în gluma o palmă ușor peste ceafă. De ce mai mințit? Eu chiar am crezut că au aflat. M-am îngrijorat foarte tare, știi că țin la tine. spun și îl iau în brațe.
-Stai calmă, încă nu au aflat, mi-au spus despre surpriză și trebuia să inventez o minciună bună încât să te facem să crezi că s-a întâmplat ceva rău. Se pare ca mi-a ieșit.
-Oare cum ar reacționa dacă ar afla? îl întreb, curiozitatea cuprinzându-mă.
-Nu știu și sincer nici nu prea as vrea să știu.
-Dar tot o să afle la un moment dat. O să se întrebe de ce nu ai o relație stabilă, nu aventuri de o noapte, o să își dorească nepoți din partea ta. Vor să te vadă fericit și cu o familie, la casa ta cum s-ar spune.
-Știu, dar nu vreau să mă gândesc la asta acum. Hai să lăsăm viitorul să decidă ce o să se întâmple.
David se întinde mai bine în pat și pe mine mă ia în brațele lui. Mai povestim lucruri amuzante din trecut și fără să-mi dau seama adorm în brațele lui.
Mă trezesc dimineață din cauza alarmei care mă anunță că trebuie să mă pregătesc pentru o nouă zi de liceu. Simt un miros foarte puternic de crini imperiali și mă uit prin cameră. Observ pe birou un buchet imens de crini. Asta făcea tata.. Tata de fiecare dată de ziua mea îmi aducea un buchet de crini, iar la botezul meu au fost doar crini, nicio altă floare. Mă ridic din pat și iau buchetul în mana. Inspir aerul parfumat al florilor și mă uit atentă la el, unde observ un bilețel cu un scris foarte caligrafic. Închid geamul, chiar dacă nu țin minte să-l fi deschis și mă pun în pat ca să citesc biletul.
"Faci 16 ani, iar eu simt că nu mai rezist 16 secunde fără tine. Vreau să-ți simt buzele, să îți simt pielea, mirosul, să te aud cum îmi gemi numele. Mă faci să devin dependent de tine și o să reușesc să te fac să fi depententă de mine. Să fim dependenți unii de alții, mai rău ca un drog. La mulți ani, drogul meu!"
CITEȘTI
Dependentă
RomanceSăturându-se de noua sa viață, Amalia Ulmar pune piciorul în prag. Începe o noua viață, dar secretele trecutului o pun la încercare. Cade, dar se ridică. Suferă, dar se preface că totul e bine, până când o nouă lovitură o pune la încercare și devine...