Ráno jsem se probudila, vstala jsem a šla hned do šatny , vzala jsem si na sebe černé šortky a obyčejné bílé tričko. Přešla jsem do koupelny kde jsem udělala ranní hygienu potom jsem si sedla k zrcadlu v pokoji a začala se malovat.Dala jsem si malou vrstvu make-upu, pak linky, řasenku, zvýraznila si trochu obočí a dala si moji oblíbenou černou rtěnku.
Ze židle jsem si vzala kabelku a šla dolů do kuchyně. "Ahoj" pozdravila jsem Camerona který seděl na barové židle a jedl toasty, "Kde je táta?" Zeptala jsem se a jeden toast mu ukradla , zamračil se , "V práci" zasmál se "Jak jinak" usmála jsem se a šla pomalu do předsíně "Přijdu okolo 4." Řekla jsem jen tak a otevřela dveře do garáže. "Jo a pujčím si Audi" ještě jsem křikla.
Nasedla jsem do auta a nastartovala, uslyšela jsem ten nejhezčí zvuk motoru...Vyjela jsem.
Dojela jsem před školu a sebejistě vystoupila, zamkla jsem auto a šla pomalu ke škole.Všichni pipiny od nás ze školy se na mně čuměli , měla jsem chuť jim rozbít hubu! Asi jsem vám zapomněla říct že se ráda peru...Nikdo by to do mě neřekla , ale je to tak, občas o víkendu jdu do posilovny kde je i ring a tam se peru.
Sedla jsem si sama do poslední lavice u okna , protože Cara musela někam odjet takže tu budu týden sama! Na mobilu jsem si vypla zvuk a najela na foťák, vyfotila jsem si selfie a dala to na Instagram.
Zazvonilo a učitelka přišla do třídy ještě s dalšíma třema klukama. "Máme tady nové žáky" řekla úča a ukázala na ně "Řekněte nám něco o sobě" přikázala učitelka. "Ne" řekl jeden. "Tak alespoň jak se jmenujete" zamračila se. "Chris, Ryan, Justin" pohledem jsem se zastavila u Justina , byl vyšší, měl dlouhé blonďaté vlasy sčesané na pátku , ruce měl potetované a přes tričko šli vidět svaly na břiše a taky tetování. Jako byl hezkej, ale není můj typ.
"Dobře, posadte se kde je volno" volná byla jen jedna lavice a místo vedle mně. "Můžu?" Zeptal se mně Justin, posunula jsem se a čekala až si sedne. "Jsem Justin" podíval se na mě "Slyšela jsem" řekla jsem možná trochu hnusně , moc dobře vím co tento klučina je , je to děvkař.
"Udělal jsem něco?" Zeptal se nechápavě. " Ne" řekla jsem jednoduše , začala jsem hrát nějakou hru na mobilu.
Zazvonilo a já vyšla ze třídy , šla jsem ke skříňkám . Najednou se vedle mne objevil Justin . Aha , on má skříňku vedle mně! Povzdechla jsem si a že skříňky si vytáhla matiku kterou zrovna máme.
^^^
Skončila škola a já konečně mohla jet domů. Šla jsem pomalu k autu , nandavala jsem si sluneční brýle. Všimla jsem si Justina a ty ostatní nový kluky jak sedí na lavičce a koukají se na mně.
Neřešila jsem to a nastoupila do auta, nastartovala jsem a rychle vyjela.Dojela jsem dom a hned se svalila na postel. "Bože!" zařvala jsem do polštáře , jsem strašně unavená...
==============
Vote a komentář potěší
Vall
ČTEŠ
Together Forever-JBFF
FanficKylie Jenner Justin Bieber Číst tuto knížku je na vlastní nebezpečí! obsahuje gramatické chyby a občas i retardaci...