Kylie:
Ráno jsem se probudila a Justin nikde nebyl...Hned mě napadlo že mě jen využil, sedla jsem si a hlavu si dala do dlaní.
Najednou se otevřeli dveře a v nich stál Justin s tácem jídla. "Dobré ráno Miláčku" usmál se , "Ahoj" řekla jsem potichu. "Stalo se něco?" podíval se na mě. "Ne" falešně jsem se usmála. "Poznám když s tebou něco je, tak co se stalo?" sedl si vedle mě.
"Když jsem se probudila nebyl jsi tady, bála jsem se že si mě jen využil"řekla jsem potichu. "To bych ti nikdy neudělal!" objal mě a dal pusu do vlasů. "Vážně?" usmála jsem se "Vážně" mrkl.
"Udělal jsem ti snídani do postele" podal mi tácek s jídlem kde byli toasty. "Jéj, děkuji" dala jsem mu pusu na tvář.
Když jsem dojedla , Chtěla jsem vstát ale náhlá bolest v mém podbříšku tomu zabraňovala. "Au"vyjekla jsem, Justin se na mě okamžitě podíval. "Co se stalo?!" vypadal komicky. "Bolí to" zaskuhrala jsem a šáhla si na břicho. "Ukaž" Justin vzal svoji ruku a položil na místo kde jsem měla já ruku.
"Promiň, můžu za to já. Neměl jsem být včera tak hrubý" bylo vidět že ho to mrzí. "Nemůžeš za to, nedávej si to za vinu." usmála jsem se na něj. Pomaličku jsem vstala ale podlomili se mi kolena, naštěstí Justin byl pohotový a chytil mě.
"Napustím ti vanu, to ti pomůže" usmál se, vzal mě do náruče a donesl do koupelny posadil mě na stoličku a začal napouštět vanu, mezitím jsem se vyslíkla do spodního prádla. Justin s eotočil a usmál se "Nestyď se nahou jsem tě u viděl" zasmál se.
Vlezla jsem si do horké vody a uvolnila se."Nechám tě tu osamotě, hlavně se mi neutop!" vztyčil ukazováček. "Buď tu semnou prosím"nahodila jsem puppy face. "Pojď zamnou" ukázala jsem na volné místo vedle mě ve vaně.
"Když si to moje princezna přeje" zasmál se, vyslíkl se a vlezl zamnou do vany. Navzájem jsme se začali umývat.
ˇˇˇˇ
Když jsme z vany vylezli bolest v podbříšku skoro už byla pryč. "Bolí to pořád?" zeptal se Justin "Už ani ne" usmála jsem se na něj.
Oblékli jsme se a lehli si do posele "Dnes si uděláme válící se den v posteli"zasmála jsem se "Dobře" dal mi Jay pusu do vlasů. "Pustíme si film?" zeptala jsem se, "ano, ale všechny už jsme viděli" řekl Justin.
"Tak si zapneme televizi" natáhla jsem se pro ovladač, a pustila telku. Dávali tam zrovna spangboba (Vůbec nevím jak se to píše) "Jej"vypískla jsem radostí. Justin se zasmál, položila jsem si hlavu na jeho hruď která příjemně hřála.
================
Ahoj holky, do médií nebo co to je nahoře jsem dala video z Youtube , jen aby jste věděli že to video není moje. Já totiž na vytváření takových videí jsem úplně levá. :D
ČTEŠ
Together Forever-JBFF
FanfictionKylie Jenner Justin Bieber Číst tuto knížku je na vlastní nebezpečí! obsahuje gramatické chyby a občas i retardaci...