48 -3.měsíce

465 19 0
                                    

O 3 MĚSÍCE POZDĚJI 

-Kylie-

Za ty 3 měsíce se stalo hodně, Úspěšně jsme odmaturovali i když Justin jen tak tak . Stihli jsme po několikrát pohádat ale jen jednou to bylo na delší dobu jen kvůli blbosti, ale už jsme zase spolu a Milujeme se. 

Táta mě a Justinovi našel v práci jedno místo kde od ted budeme párkrát týdně pracovat.Oslavila jsem moje dvacáté narozeniny a Cameron si konečně našel přítelkyni Rose. 

=

Ráno jsem se probudila na hluk v koupelně, posadila jsem se a rozkoukala se trochu. Stoupla jsem si a šla se tam podívat, Uviděla jsem Justina jak sedí na zemi a směje se. "Co se děje?" zeptala jsem se překvapeně. "Cože?, Ahoj" řekl Justin mezi Smíchem. "Ryan mi poslal fotku" řekl a podal mi mobil. 

Na fotce jsem uviděla Ryana jak sedí na židli a drží si nohu kde má vytetované Miluji svého psa. A pod tím byl popisek "Ale já psa nemám!" Začala jsem se smát. 

"Oni včera zase pili a dělali blbosti?"zeptala jsem se , "Asi jo, Jsem tě vzbudil?" řekl Justin. "No jo ale to nevadí" usmála jsem se a dala mu pusu . 

"Co kdyby jsme dneska jeli někamna výlet?" navrhl po chvilce Justin , "Tak jo, ale kam?" usmála jsem se. "Co třeba do Disneylandu?" Justin navrhl. "Joo" vypískla jsem a začala skákat, "Tam jsem se vždycky chtěla podívat" dodala jsem. 

======================

Ahoj Holky, budu moc ráda za Vote a Komentář. Doufám že vám to nevadí že jsem přeskočila o 3.měsíce ale tutu knížku už pomalu ukončuji. 

Vall :)

Together Forever-JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat