Přijeli jsme před Justinův dom a vystoupili . Vešli jsme dovnitř a vyzuli si boty "Ahoj mami" křikl Justin . "Ahoj Pattie"Usmála jsem se když jsem uviděla ve dveří Justinovu mamku. Je strašně milá a rozumíme si. "Dnes tu bude Kylie spát" řekl Justin Pattie " S tím jsem počítala tk jsem udělala koláč" ukázala do kuchyně "Jééé" vypískl Justin.
ˇˇˇˇˇ
Bylo asi sedm hodin večer a my šli za klukama si Popovídat i když jsem věděla že se tam opijeme. "Ahoj Ryane" objala jsem Raye "Ahoj Chrisi" usmála jsem se a taky ho objala . "Tak co podíváme se na nějakej horor?" navrhl Ryan "Jo" řekli všichni až na mně, jen já jsem byla posera "Tak jo no ale jestli se budu bát tak ...Mě budete muset celou noc hlídat!" zasmála jsem se , všichni jsme se začali smát.
Kluci pustili film a já udělala popcorn. Film začal a já jsem se mohla strachy zbláznit.
ˇˇˇ
Film skončil a já jsem byla tak vyklepaná že jsem se bála i vstát z gauče. "Pojd" vzal mě Jutin na rameno . Šli jsme na zahradu kde byla tma! "Kam jdeme?" zeptala jsem se "Přes plot" zasmál se .
Došli jsme k Justinovi do pokoje a já si hned zalezla do jeho postele, "Hele tam spím já!" vykřikl a zasmál se "Já se ale bojím a navíc jsi taky včera spal semnou v posteli!" zkřížila jsem si ruce na hrudi "Jojo tak jo" zvedl ruce na obranu.
"Dobrou"přitulila jsem se k Justinovi blíž , hodil ruku přes můj bok ."Dobrou" zasmál se ,zavřela jsem oči a asi za pět minut usla.
V noci jsem se probudila , chtělo se mi hrozně čůrat ale bála jsem se jít sama na záchod. "Justine," drkla jsem do něj , "Hmm" zabrblal a dál spal "Chce se mi čůrat ale bojím se jít na záchod" řekla jsem "To si děláš prdel!" začal se smát, "heej, nesměl se mi a pojd semnou! jinak se tu pochčiju!" zakřičela jsem ale né zas tolik abych neprobudila Pattie.
"Fajn" stoupl si a šel do koupelny , Otočil se na mně a řekl "Tak jdeš? zádná obluda tu není" rozhodil rukama. "Uhni" žduchla jsem do něj a zavřela jsem se v koupelně. Slyšela jsem jen jak nadádá a u toho se směje.
================
Ahoj! Omlouvám se za chyby a překlepy, vote a komentíík potěší.
Myslíte si že budou spolu nebo naopak rozhádají se a nebudou spolu, nebooo Cris bude mít něco s Kylie?! (Ha! teď jsem vám nasadila brouka do hlavy že?) xD
Další část asi v pondělí nebo uterý.
Paaa.
ČTEŠ
Together Forever-JBFF
Fiksi PenggemarKylie Jenner Justin Bieber Číst tuto knížku je na vlastní nebezpečí! obsahuje gramatické chyby a občas i retardaci...