Kylie:
Když jsme to tady s Cameronem uklidili , šla jsem do pokoje, hodila jsem sebou na postel, blbá kocovina! Pomaličku jsem se zvedla a šla se trochu upravit, vzala jsem leginy a obyčejný nátělník. Trochu jsem se namalovala a dala vlasy do drdolu.
ˇˇˇˇ
Seděla jsem na barové židli a jedna snídani , do kuchyně přišel táta "Běž prosím nakoupit" podíval se na mně Prosebně , dala jsem oči v sloup a šla pomalu do předsíně. Obula jsem se a vzala si klíče od BMW. Nastoupila jsem do auta a vyjela do centra.
Zaparkovala jsem u obchodu a vystoupila, vešla jsem dovnitř a začala házet do košíku všerůzný věci...nebo spíš jídlo.
Dojela jsem dom a uklidila nákup. "Díky" uslyšela jsem tátův hlas z obýváku, nic jsem na to neřekla a odešla do pokoje.
Pondělí:
Ráno jsem se probudila protože mě zvonil mobil! Nasraně jsem to zvedla.
"No?!" prskla jsem "Ahoj Kylie, to jsem já Cara. No můžu se dneska odpoledne stavit? potřebuji ti něco říct" zněla divně "Promiň , jo klidně" řekla jsem mile "Tak jo tak zatím pa" řekla a položila to.
Co s ní je? Neřežila jsem to , zvedla jsem se z postele a šla se do šatny převléct , vzala jsem si černý roztrhaný jeany, sportovní podprsenku od Nike a bílou košili. přešla jsem do koupelny kde jsem se namalovala a udělala si ranní hygienu. Vzala jsem si vak a naházela do něj učení.
Sešla jsem schody dolů , obula si boty a šla do garáže . Na snídani jsem neměla čas ani chuť. Nastartovala jsem auto a vyjela do školy.
Sedla jsem si do úplně dozadu a vypla si zvonění na mobilu."Můžu?" vedle mě si sedl Justin "Jo" posunula jsem se , "Kde máš kluky?" zeptala jsem se "Nevím" pokrčil rameny, zasmála jsem se a poposedla si. Zazvonilo a do třídy vešla učitelka.
ˇˇˇˇ
Zazvonilo a všichni vylítli ze třídy. "Oběd!" vykřikla jsem , na chodbě jsem potkala hlouček holek ze školy , hned se okolo mě obmotali a už nebylo úniku ,O.k dneska budu obědvat s nima...
Sedli jsme si ke stolu a začal jíst, mimochodem byli špagety které miluju. Holky tam pořád něco mleli ale já jsem je neposlouchala .Když jsem dojedla , stoupla jsem si a šla odnést tác. Okolo mě prošla jakási blondska a celej tác s jídlem na mě "Omylem" shodila! "Co děláš?!" vykřikla jsem , měla jsem celou košili od špaget. "Jéjé promiň , já jsem nechtěla" dělala že je jí to líto.
Rozhodila jsem rukama a začala na ní křičet, celá jídelna se na nás dívala. Začala jsem si rozepínat špinavou košili , vyslíkla jsem si jí a byla jsem tam jen v podprsence , všichni se na mně dívali. Nasraně jsem odešla z jídelny, šla jsem rychle ke skříňkám, v hlavě jsem se snažila vymyslet co si na sebe teď obléknu. Bingo! Předemnou stál Justin a povídal si s Chrisem "Justine?" otočil se na mně, když mně uviděl , vypadal překvapeně "No?" vypadlo z něj "Půjčíš mi prosím tvojí mikinu?" Nedalo si nevšimnout že se na mně dívá Chris a teče mu z pusy slina. Chvilku bylo ticho. "Jojo , na" vyslíkl si mikinu a podal mi jí "Díky" mrkla jsem na něj a tu mikinu si oblékla.
"Neslintej Chrisi" začal se smát Justin , Chris ho zavraždil pohledem. "A co se ti stalo že..." ukázal na mě "Nějaká kráva na mně vysypala špagety" Justin se začal smát.
ˇˇˇˇˇˇˇˇˇ
Když školo skončila ,rychle jsem spěchala dom protože za mnou má přijít Cara.
ČTEŠ
Together Forever-JBFF
FanficKylie Jenner Justin Bieber Číst tuto knížku je na vlastní nebezpečí! obsahuje gramatické chyby a občas i retardaci...