Justin:
Kylie byla na záchodě moc dlouho ,co když se jí něco stalo?! Zvedl jsem se ze židle a šel se podívat kde je a jestli je v pořádku.
Otevřel jsem dveře od dívčích záchodů a uviděl Kylie ležet na zemi v louži krve. "Kylie!" zakřičel jsem. Najednou se vedle ní objevil Zayn. "Ty kreténe co jsi jí udělal" vrhl jsem se na něj, začali jsme se prát. Dal jsem mu do držky a běžel rychle za Kylie. "Dělej zavolej záchranku!" do očí se mi nahrnuli slzy.
Kylie-
Probudila jsem se a hrozně mně bolela hlava , až teď jsem si uvědomila že jsem v nemocnici. Sedla jsem si na postel a rozhlédla se ,nikdo nikde nebyl. Najednou do pokoje vešel doktor. "Dobrý den, jak se cítíte?" zeptal se hned "Bolí mně hlava" řekla jsem.
Zapsal si něco do papírů a podíval se na mně "Slečno...Jenner , utrpěla jste otřes mozku , a máte na těle několik pohmožděnin , nejspíš jste se praštila o topení" Řekl a já kývla že rozumím.
"Přišel za vámi pan Bieber , mám ho za vámi pustit?"zeptal se , "Ano"odpověděla jsem.Doktor odešel a ve dveřích se objevil Justin. "Kylie" řekl a objal mně.
"Jsi v pořádku?" vypadal ustaraně. "Teď už asi jo" zasmála jsem se. "Co se tam stalo?" zeptal se Jay a sedl si vedle mně. "No.." zavřela jsem oči. "Neboj" chytil mně za ruku. "Vyhodili ho ze školy" dodal.
"Obtěžoval mě, no a tahal mně za záchody kde mně zbil a nejspíš hodil na topení nevím , moc si to nepamatuji" Sklopila jsem hlavu.
Chvilku bylo ticho "Doktor říkal že bys mohla jít dnes dom , podle toho jak ti bude"usmál se Justin. Najednou se ve dveřích objevil táta a Cameronem.
"Kylie Ahoj" řekli zaraz, "Dobrý den" pozdravil Justin tátu "Ahoj" usmál se Táta a podíval se na nás dva. Cameron se taky usmál , "Jak ti je?" zeptal se "Jo už trochu líp" falešně jsem se usmála.
ˇˇˇˇˇˇ
"Slečno Jenner , já si myslím že byste mohla už jít dnes domů ale alespoň tři dny doma"řekl doktor a usmál se "Děkuji" poděkovala jsem a pomalu vstala z postele. Převlékla jsem s edo oblečení které mi táta přinesl a pomalu jsem šla na chodbu, trochu s mi motal hlava , ale už jsem tu v nemocnici nechtěla být. Nemám ráda nemocnice!
Dojeli jsme dom a já si lehla do postele. "Budu se o tebe starat" řekl Justin a zasmál se "Kylie?" zaklepal táta na dveře a vešel dovnitř. "Je mi to hrozně líto ale jedu na služební cestu na dva týdny do Evropy" pohladil mně po ruce "Jo dobře" kývla jsem "Jestli chceš tak tu může být Justin s tebou" podíval se táta na Justina "Budu moc rád" usmál se Jay.
"Tak dobře" zvedl se táta a odešel. "Víš co to znamená?" zeptala jsem se Justina. "Co?" skrčil obočí "Že tu budou pořád párty" zasmála jsem se "Ne ty budeš ležet v posteli!" zamračil se. "Ale né celé dva týdny!" zamračila jsem se já. "Hm" zabručel a začal se smát, a já s ním.
====================
o.k, o.k ,o.k ,o.k
Hej , hou, hej, hou
Cink, bum , cink, bum
Nevím, čau, v úterý další část, bum.
xD
ČTEŠ
Together Forever-JBFF
FanfictionKylie Jenner Justin Bieber Číst tuto knížku je na vlastní nebezpečí! obsahuje gramatické chyby a občas i retardaci...