11-Posilovna

710 28 0
                                    

KYLIE:

Ráno jsem se probudila s dobrou náladou, hned jsem vstala a šla se chystat. S Justinem jme se domluvili že okolo desáté se sejdeme ve fitku. Vzala jsem si Legíny a sportovní podprsenku , do sportovní tašky jsem si dala sportovní kraťasy  , sportovní nátělník a samozřejmě boty. Ani jsem se moc nemalovala jen jsem si dala řesenku , a lesk na rty. 

Rychle jsem seběhla schody dolů do kychyně a vzala si jablko do kterého jsem se hned zakousla. Vzala jsem klíčky od Range Rovera a šla do garáže. 

ˇˇˇˇ

Dojela jsem před posilku a vystoupila, zatím tu Justin auto neměl takže tu ještě není. 

JUSTIN:

Nasedl jsem do auta a vyjel. Zaparkoval jsem u posilovny a vyšel dovnitř , šel jsem rovnou do šatny se převléct. 

Uviděl jsem Kylie jak mlátí do boxovacího pytle , zasmál jsem se a šel k ní "Ahoj"usmál jsem se "Ahoj" řekla udýchaně. 

ˇˇˇˇˇˇ

když jsme už nemohli , rozhodli jsme se že půjdeme někam na jídlo. Převlíkli jsme se a šli. Nasedli jsme do auta a jeli do restaurace. 

Kylie se mezitím fotila v autě, párkrát jsem jí tam vlezl takže tam jsem i já. Zastavil jsem u nějaké restaurace s vystoupil. 

"Tak co jsi dáš?" zeptal jsem se Kylie, "Asi tu palačinku"zasmála jsem se "Co si dáš ty?" zaptala se mě . "To stejný" mrkl jsem. 

============

Vote a komentář potěší, omlouvám se za chyby!

Soc. sítě kde mě můžete sledovat:

snapchat- valcaoujeee

Instagram- valca.krejci

Youtube- JayBee

Vall




Together Forever-JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat