21-Omluva

567 24 0
                                    

Justin-

Ráno jsem se probudil u Kylie na posteli, vůbec si nic ze včera nepamatuji! Ale bolí mě hrozně hlava. Sedl jsem si a rozhlédl se , uviděl jsem Kylie jak sedí na gauči a upřeně se na mně dívá 

"Ahoj" řekla schválně nahlas. Kývl jsem a chytl se za hlavu , "Máš tam prášky, na hlavu" ukázala na noční stolek kdy byla voda a prášky, děkovně jsem se na ní podíval. 

"Můžeš mě říct kde jsi včera byl a co jsi tam dělal?" zamračila se "Já nic si nepamatuju" přiznal jsem "Tak já ti to řeknu!" křikla , podíval jsem se na ní " Našla jsem tě u baru a tam jsi mi nějak naznačil že jsi měl koks" vykulil jsem oči. 

"Díky" řekl jsem po chvilce ticha. "Nevíš proč děkuješ, to je snad jasné že bych tě nepustila dom v tom stavu" stoupla si a šla do koupelny. 

"Zlobíš se na mě?" řekl jsem a objal jí ze zadu "Ne, jen mě to mrzí" podívala se do zrcadla na mně. Usmál jsem se. "Slibuju že už to nikdy neudělám"  Kylie se na mně otočila a upřeně se na mně podívala. "Dobře" objal jsem jí. 

ˇˇˇˇ

Kylie-

"Ahoj Kylie" řekl Brácha který seděl v kuchyni "A Justine?" naklonil hlavu "Čáu" mávl Jay. "Vzala jsem dvě misky a nalila do nich mléko, nasypala jsem do jich kukuřičné lupínky a vzala lžičky. "Pojd si to sníst na zahradu" ukázala jsem na skleněné dveře od zahrady. 

Sedli jsme si do altánku a začali si povídat, u toho jsme jedli snídani. "Jsem ráda že tě mám" usmála jsem se "Já taky" úsměv mi opětoval. 

==========

OLALA 


Together Forever-JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat