23-Špatný sen

604 30 0
                                    

Justin-

Bylo asi sedm hodin večer a my s Kylie leželi v posteli a sledovali filmy. 

Najednou Kylie vstala a šla ke dveřím "Kam jdeš?" zeptal jsem se "Pro popcorn" odpověděla a vylítlaze dveří po schodech dolů do kuchyně. Najednou jsem uslyšel křik, V rychlosti jsem utíkal po chodech do kuchyně za Kylie. 

Uviděl jsem ji jak sedí na zemi a směje se jak praštěná "Víš jak jsem se lekl!" vykřikl jsem , Kylie se přestala smát a pomalu si stoupla "Sorry uklouzla jsem" vyhodila ruce a hrála uraženou. 

Vytáhl ze spíše popcorn a dala ho do mikrovlnky(Nevím jak se to píše) a pustila ji , objal jsem jí okolo pasu a hlavu si dal na její rameno "Mám tě rád" najednou jsem řekl, otočila se a podívala se mi do očí "Já tebe taky" usmála se. 

Sedli jsme si na postel , přikryli se dekou , sledovali film a u toho žrali popcorn. 

ˇˇˇˇ

Když film skončil všiml jsem si že Kylie usla. Vypl jsem televizi a zakryl nás. "Dobrou" řekl jsem spíš pro sebe. "Hm" zabručela Kylie , usmál jsem se. 

Kylie: 

Zdál se mi hroznej sen, zdálo se mi jak mně Justin znásilňuje. Rychle jsem si sedla a zhruboka dýchala, byla jsem na pokraji slz , hlavu jsem si dala do dlaní. 

Cítil jsem jak se Justin posadil a začal mně hladit po zádech "Co se stalo?" zeptal se mně "Co se ti zdálo?" ptal se mně na všelijaké otázky. 

"Jak mně znásilňuješ" koktala jsem.Ztuhl, "Kylie to bych ti nikdy neudělal" silně mně objal. "To taky říkal" špitla jsem. 

Justin: 

"Kdo?" skoro jsem vykřikl , ani nešpitla "Kylie?" zvedl jsem jí hlavu , podíval jsem se jí do očí. "Mike" pořád koktala. "Kdo je Mike?" zeptal jsem se "Můj bývalí kamarád" zavřela oči. Chtěl jsem něco říct ale Kylie začala mluvit. 

"Když mi bylo patnáct tak jsem přespávali u nás s Mikem , nikdo nebyl doma. Dělali jsme různé blbosti , no prostě on mně svázal k posteli a já to brala za srandu protože jsem mu věřila. Ztrhl ze mně všechno oblečení a ...Chtěl po mně abych mu to vykouřila jenže já jsem nechtěla tak mně zmlátil a když se připravoval mně znásilnit tak do pokoje vtrhl Cameron. Cameron totiž přišel dom dřív a slyšel můj křik.Byla jsem tři měsíce zavřená doma protože jsem z toho byla celá mimo já jsem mu totiž věřila!"

Dořekla to a já měl sto chutí najít toho debila rozbít mu hubu! "Už je to v pohodě" cháchodil jsem jí protože probukla v hysterický pláč. "Mně můžeš věřit, já bych ti nic takového neudělal" šeptal jsem. 

Když se Kylie trochu uklidnila tak jsme si znovu lehli do posteli. "Proto mně Brácha tolik hlídá a kým se kamarádím a tak" ještě dodala. "Už na to nemysli" přimáčkl jsem si jí víc k tělu aby měla pocit bezpečí. 

RÁNO: 

Kylie-

Ráno jsem se probudila v Justinově náruči. Byl to tak krásný pocit, měla jsem za to že s Justinem bueme jen kamarádi ale u mě se to trochu zvrtlo a je to něco víc. 

Justin se po chvilce probudil a koukal se mi přímo do očí. "Dobré ráno" zasmál se "Dobré" políbil mně do vlasů. Sedla jsem si a upravila si tričko. 

ˇˇˇ

Když jsme s nachystali a převlíkli , šli jsme pomalu do kuchyně. "Co si dáš?" zeptala jsem se Jaye. "To co nachystáš" vycenil zuby. "O.k" usmála jsem se. 

Vytáhla jsem z ledničky mléko a banány, udělám koktejl. Položila jsem to na linku. Okolo mého pasu se obmotali dvě svalnaté ruce, byl to Justin. Celým mým tělem projela vlna, byla jsem překvapená jak moje tělo reaguje na to jeho. "Chceš s něčím pomoct?" zeptal se mile. 

"Ne, to je v pohodě"snažila jsem se uklidnit ale moje srdce bylo jako splašené. 

Co to semnou je?!

=====================

Čau holky! Moc děkuji za spoustu hlasování a aktivitu , Děláte mně tím vždy lepší den :)Doufám že se vám část líbí. Další kapitolka buď v neděli nebo až v pondělí. 

Love yeah! 



Together Forever-JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat