17- Bazén

649 28 0
                                    

Kylie-

Dojeli jsme dom a já se táty zeptala jestli by tu u mě někdo nemohl přespat, samozřejmě že souhlasil...jen asi neví že tu bude Justin. 

přišla jsem do pokoje a zavolala Justinovi. 

"Noo" zasmál se " Do hodinu ať jsi tady!" začala jsem se smát "Rozkaz šéfová" uchechtl se "Budu tam za...půl hodinky" chvilku přemýšlel "O.k už se těším, tak paaa" řekla jsem a típla mu to. Moc dobře vím jak to nemá rád když mu to někdo položí. 

"Kylie miláčku, budu muset do práce , přijedu zítra asi okolo oběda. Moc mě to mrzí" uslyšela jsem tátu . "Jo tak dobře " hrála jsem smutnou i když jsem byla ráda že tu nebudu, né že bych ho neměla ráda to ne ale budu mít víc prostor...

Podívala jsem se ven z okna, venku bylo krásně. Napadlo mě že bychom mohli do bazénu. Rychle jsem ještě napsala sms Justinovi at si vezme plavky. 

ˇˇˇˇ

Uslyšela jsem zvonek ,letěla jsem rychle ke dveřím, otevřela jsem je a skočila na Justina. "Ahooj" vykřikla jsem "Ahoj" řekl přidušeně, slezla jsem z něho a usmála se . "Dělej jdi se převléknou , půjdeme do bazénu!" vykřikla jsem radostně "Dobře v klidu" snažil se mě uklidnit. Já jsem už byla dávno převlečená , v plavkách. 

"Pak teda přijd , budu čekat v bazéénu" utíkala jsem na zahradu. Skočila jsem do něj šipku a začala se smát. 

Justin: 

Převlíkl jsem se a šel pomalu za Kylie , na schodech jsem potkal Camerona "Jé čau co ty tady?" zeptal se a dali jsme si pozdrav . "Za Kylie " usmál jsem se "Vy spolu chodíte?" zvedl jedno obočí "Né jsme jen nejlepší kamarádi" zasmál jsem se. 

Přišel jsem k bazénu kde Kylie už čekala , jako nebudu lhat byla sexy. "Sluší ti to" mrkl jsem na ní "Nemel pičoviny a pojd do bazénu!" byl jsem zaskočenej její reakcí. 

Skočil jsem do bazénu a potopil se , stáhl jsem pod vodu i Kylie která vypískla od leknutí. "Tak seš ty blbej?!" praštila mě do hrudi když jsme vyplavali. 

Kylie:

S Justinem jsme blbli ve vodě asi ještě hodinu, pak jsme si šli lehnout na lehátka. Teď ležím na lehátku a čekám až Justin přijde , šel totiž na wc. Najednou mu pípl mobil, nevydržela jsem to a podívala se kdo mu píše. 

Neznámé číslo: Příště si to musíme zopakovat, bylo to super. 

Byla jsem v šoku a nevěděla co si o tom myslet. Začala jsem žárlit. Justin zrovna přišel , podíval se mi do oči a usmál se . Ty jeho tetování jsem ohromně sexy. Mám takovej pocit že k Justinovi začínám něco cítit ,něco víc než kamarádství.  A vím že bych asi neměla...

=============

Dnes kratší, omlouvám se moc nestíhám ...O víkendu vyjde část asi až v neděli, mám teď toho dost. 

Sry za chyby a překlepy, vote a komentík potěší :) I love you :3

Vall 

Together Forever-JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat