8-Simulante!!

789 29 0
                                    

Ráno jsem se probudila na bolest hlavy, vzdychla jsem a vstala, podívala jsem se na hodiny, za 5. minut 8h. Aha tak to nestíhám ...Seru na to, stejně nemám nálad poslouchat ty kecy ve škole. 

Začal mi zvonit mobil. Zvedla jsem to a ani se nedívala kdo volá. "No?!" vyjekla jsem , "Ahoj, To jsem já Justin, Kde jsi?" uslyšela jsem Justinův hlas. "Pomiň, No doma , není mi moc dobře dneska zůstanu doma" zalhala jsem , chvilku bylo ticho "Simulante" řekl chladně a polil to. 

Lehla jsem si znovu do postele a zachumlala se, do pokoje vlítl Cameron "Co je?!, ty nejdeš do školy?" sedl si vedle mě "Nejdu" řekla jsem potichu "O.k" zakroutil hlavou a odešel. 

Z pohledu Justina:

Skončila škola a já se rozhodl jít za Kylie, se podívat na simulanta a dát jí úkoly. Zazvonil jsem u jejího domu a čekal až otevře. Otevřela dveře, byla zabalená v župany a na nohách měla dětský bačkůrky,byla ubrečená a vypadala nemocně. Ooo, vážně?!.Křiklo na mě moje podvědomí nebo co to je.Počkat ona brečí?! "Ahoj" usmál jsem se "Čau, pojď dál" otevřela dokořán dveře , vešel jsem dovnitř a vyzul se. 

Došli jsme do jejího pokoje a sedli si na gauč co tam má. "Tak co s tebou je?" pohladil jsem jí, povzdechla si a podívala se na mě "Moje nejlepší kamarádka Cara se odstěhovala"Chvilku bylo ticho "Aha, to mi je líto. Ale máš tu ještě mě!" snažil jsem se zlepšit atmosféru. Posmrkla, vtáhl jsem jí do objetí. "Můžeme být Bff" řekl jsem přitepleným hlasem, zasmála se a na obličeji se jí vytvořil úsměv. "Budeme nejlepší kamarádi navždy" řekla vážně. 

ˇˇˇˇ

Leželi jsme na gauči a sledovali filmy, "jo a vlastně jsem ti donesl úkoly"sedl jsem si. "Nech si je,já to bez nich zvládnu" žduchla do mě. "Fajn" zasmál jsem se . 

Kylie:

"Nechceš tu dneska přespat?" zeptala jsem se Justina, "No, nebude to blbý?" poškrábal se na zátylku. "Nebude, táta jde brzo ráno do práce a bráchovi to je jedno" škemrala jsem. "Tak fajn, ale nemám tu žádný oblečení" zasmál se "Něco ti pujčím od bratra" mrkla jsem na něj. 

ˇˇˇˇ

"Půjdeme už spát?"zeptala jsem se, "Jo , klidně" řekl Justin a upravil si vlasy. "Ležíš ale na gauči" hodila jsem po něm deku a ukázala na gauč. "hmmmm" zabručel a šel si lehnout, "Dobrou" řekla jsem a zhasla lampičku "Dobrou " zasmál se. 


Justin:

V noci mě probudil křik Kylie, podíval jsem se na ní , řvala ze spaní. Nebylo jí moc rozumět ale řvala něco jako Né mami! . Asi se jí zdá něco špatného. Přešel jsem k ní a vzbudil jí, Hned mi vlítla do náruče. "už je to dobrý" hladil jsem jí po zádech. Tohle mi musí vysvětlit!

Together Forever-JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat