28- Narozeniny

570 23 2
                                    

Kylie-

Ráno jsem se probudila okolo devíti hodin. Vstala jsem a šla do koupelny, shodila jsem ze sebe všechno oblečení a vlezla si do sprchy, pustila jsem na sebe teplou vodu. Osušila jsem se a ručník si obmotala okolo těla. 

Přešla jsem do šatny a oblékla na sebe volné kraťásky a obyčejný nátělník a samozřejmě spodní prádlo. Když jsem se celkově nachystala šla jsem do kuchyně , otevřela jsem ledničku a čuměla do ní asi pět minut. 

"To není televize" zakřičel na mně tátův hlas. Počkat táta není v práci?! otočila jsem se a uviděla tátu "Áhoj" zasmála jsem se , zakroutil hlavou a odešel z kuchyně. A pozdravit neumíme? 

Z ledničky jsem si vytáhla jogurt a z linky lžičku, sedla jsem si ke stolu a začala jíst. Do kuchyně přilítl Cameron "Zdarec palec" zvedl ruku a třískl sebou na zem. Vyprskla jsem jogurt a začala se neuvěřitelně smát. "eh!" snažil se vstát , zapřel se o židlu která na něj spadla. Znovu jsem se začala smát. 

Když se konečně zvedl ze země tak se na mně podíval pohledem alá drž hubu! Když jsem dojedla tak jsem vyhodila kelímek do koše a odkráčela si do pokoje. 

ˇˇˇˇˇˇˇˇ

Justin- 

Ráno jsem se probudil s dobrou náladou, dnes mám totiž narozeniny! Rozhodl jsem se že si půjdu zacvičit. Zabalil jsem si věci a vyrazil, dojel jsem před posilku a zaparkoval. Převlékl jsem se do oblečení na cvičení a trochu se rozcvičil. 

Ani jsem si neuvědomil kolik bylo hodil ale když jsem se podíval na mobil byli čtyři hodiny odpoledne, osprchoval jsem se a oblékl se do čistého. 

Cestou dom jsem volal Kylie jestli bychom se někde nesešli ale nebrala mi to , hodil jsem mobil na zadní sedačky a chytl pevně volant, byl jsem mírně nasranej. Dojel jsem dom a zaparkoval do garáže auto. Všude v domě byla tma, zul jsem si boty a šel do obýváku kde jsem rozsvítil světlo. 

"Všechno nejlepší" vyskočili všichni najednou a začali řvát, chytl jsem se za srdce a snažil se to rozdýchat. Viděl jsem Kylie jak šla ke mně s obrovským dortem, "Hodně štěští zdraví!" začali všichni zpívat, ha a teď je ta chvíle kdy stojím na jednom místě, usmívám se jak debil a nevím co mám dělat. 

Sfoukl jsem všechny svíčky a něco si přál což se nemá říkat...Najednou mně všichni obklopili dárky a já nestíhal. Až teď jsem si všiml že tu jsou všichni moji kamarádi a pár lidí ze školy s kterýma se kamarádím. 

Najednou ke mně přišla Kylie s krabicí , "Všechno nejlepší" dala mi pusu na tvář , mrkl jsem na ní a rozdělal si dárek. Byli to boty! "Jé děkuji" objal jsem jí , celá se zachvěla . Usmál jsem se jaký na ní mám vliv. 

Kylie- 

"Párty začíná!" zakřičel někdo a najednou se spustila hudba , všichni začali tancovat a různě se hýbat do rytmu hudby. 

ˇˇˇˇ

Skoro všichni už měli nějaký ten alkohol v sobě. Sedla jsem si k baru a nalila si do kelímku alkohol, napila jsem se a stoupla si , šla jsem do davu lidí kteří tančili. Okolo mého pasu se obmotali dvě ruce, otočila jsem se a uviděla Jaye. "Ahoj" usmál se , zasmála jsem se a začala se vrtět do rytmu hudby. 

Párkrát jsem se zadkem otřela o Justina. Chytla jsem Justina za ruku a protlačila ven z davu lidí. Šla jsem s ním na volnou chodu kde nikdo nebyl. Přitlačila jsem ho na zeď a podívala se mu do očí, díval se mi také do očí. Jak jsem řekla každý tady měl něco už upito a alkohol dělá divy. 

Justin nás přetočil tak že jsem teď byla já  nalepená na zdi. Podíval se na moje rty a pak zase mi do očí , nevydržela jsem ho a políbila ho. Začal spolupracovat , přejel mi jazykem po dolním rty , tím si žádal vstup do mé pusy (Zní to divně xD) Umožnila jsem mu to a začala mezi našemi jazyky válka. 

Když nám došel dech odtáhli jsme se od sebe a dívali se navzájem zase do očí. V břiše mi poletovalo několik motýlků, užívala jsem si ten pocit. 

Najednou jsem slyšela jak si někdo odkašlal, podívali jsme se tím směrem a uviděli Pattie, odtáhli jsme se od sebe a dělali že se nic nestalo. Prošla okolo nás a já cítila jak se na mě Jay dívá. 

"Měli bychom jít, jinak nás budou hledat"řekla jsem a přemýšlela co se ted stalo. 



Together Forever-JBFFKde žijí příběhy. Začni objevovat