႐ူပဒါလီ၏သခင္​​ေလး

410 27 2
                                    


အခန္​း၆~~~

လွပ​​ေသာညတစ္​ညသည္​စိန္​မ်ားျဖင္​့ခ်ယ္​မႈန္း​ထားသကဲ့သို႔ၾကယ္​က​ေလးမ်ားႏွင္​့ျပည္​့ႏွက္ကာလျခမ္​း​ေကြး​ေကြး​ေလးကလည္​း​ေကာင္​းကင္​ထက္​ဝယ္​အလ​ွျပ​ေနသည္​။ထိုနည္​းတူနန္​း​ေတာ္​ထဲတြင္​လည္​း​ေမြး​ေန႔အတြက္​တန္​ဆာဆင္​ထား​ေသာၾကက္​​ေသြး​ေရာင္​​ေကာ္​​ေဇာႀကီးကလည္​းခန္​းမတစ္​ခုလံုးျပည့္ႏွက္​​၍​ေနရာထိုင္​ခင္​းမ်ား၊ႀကီးမား​ေသာမ႑ပ္​ႀကီးႏွင့္​စား​ေကာငး္​​ေသာက္​ဖြယ္​မ်ားသည္​လည္​းအိမ္​​ေ႐ွ႕စံမင္​းသားဒ႑ာရီ၏​ေမြး​ေန႔ပြဲအတြက္​အစြမ္​းကုန္​အလွျပ​ေနၾကပါသည္။ခြက္​တိုက္​သံမ်ား၊ရယ္​​ေမာ​ေနၾက​ေသာမိန္​းမလွမ်ား၊စင္​ထက္​မွတီးမႈ​တ္​​ေန​ေသာဂနၱဝင္​​ေတးသံမ်ားႏွင္​့စကား​ေျပာသံမ်ားသည္​ခန္​းမက်ယ္​ႀကီးထဲတြင္​ပဲ့တင္​သံထပ္​​​ေန၏။ထိုအျခင္​းအရာမ်ားသည္​မ႑ပ္​​႐ွိခုံမွာထိုင္​၍လာသမ်ွလူတို႔ကိုႏႈတ္​ဆက္​​ေနရ​ေသာဒ႑ာရီအဖို႔စိတ္​ညစ္​စရာတစ္​ခုပင္​။သူမကို​ေတြ႕ခ်င္​ပါ​ေသာ္​လည္​းလြတ္​လပ္​စြာ​ေတြ႕ခြင္​လည္​းမရဘူး​ေလ။​ဥ​ေဒါင္​းမင္​းသမီးျမမ်ိဳးဆက္​ကလည္​းအခုခ်ိန္​အထိ​ေရာက္​မလာ​ေသး​ေပ....
​ေရႊ​ေရာင္​ဆံႏြယ္​ျမင္​ရင္​လည္​းခဏခဏ​လွမ္​း
ၾကည့္မိပါ​ေသးသည္​။သူမမ်ား​ေရာက္​​ေနမလားဟူ​ေသာ​ေမ်ွာ္​လင့္ခ်က္​က​ေလးႏွင့္သာ..
လည္​ပင္​း႐ွည္​ထြက္​မတက္​လွမ္​းၾကည္​့မိသည္​့ကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုလည္​းရယ္​ခ်င္​မိပါသည္။
မိန္​းက​ေလး​ေရာ​ေယာက်ၤား​ေလး​ေတြပါမ်က္​ႏွာဖုံးတပ္​၍ကရ​ေသာပါတီျဖစ္​သျဖင့္​အားလုံးကအျဖဴႏွင္​အမဲသာေရြးရခက္​​ေအာင္​ဝတ္​ဆင္​​ထားၾကပါသည္​။ဘယ္​​ေရာက္​​ေနမွန္​းမသိ​ေသာက်​ေနာ့္ႏွလံုးသား၏ပိုင္​႐ွင္​​ေလးကိုက်​ေနာ္​ထပ္​၍႐ွာ​ေနမိပါသည္​....

'အမ​ေလး...ငါလာမိတာမွားၿပီလားမသိဘူး´
ခန္​းမၾကီးထဲကိုကြၽန္​မစဝင္​လာကတည္​းက
လူ​ေတြအားလုံးကြၽန္​မကိုကြက္​ၾကည္​့ကြက္​
ၾကည္​့နဲ႔​ေၾကာက္​စရာႀကီး​ေတြ....ကြၽန္​မအထဲကိုၾကည္​လိုက္​​ေတာ့အားလံုးကအျဖဴနဲ႔အမဲ​ေတြပဲဝတ္​ထားၾကတာ။ကြၽန္​မက​​ေတာ့အနီ​ေရာင္​ဂါဝန္​၊အမဲ​ေရာင္​မ်က္​ႏွာဖံုးႏွင့္တမူထူး​ေနတာအ႐ူးမႀကီးက​်​ေနတာပဲ..
ဒါ​ေပမဲ့ဒါကႀကီးၾကပ္​​ေရးမႉး​ေပးထားတာ​ေလဒါမွမဝတ္​ရင္​လည္​းတျခားဝတ္​စရာဘာမွ႐ွိ​ေတာ့မွာမဟုတ္​ဘူး။ဂုန္​နီအိပ္​ပဲစြတ္​ရမလား​ေအာက္​​ေမ့တယ္​...
ဒါလီကိုႀကီးၾကပ္​​ေ႐းမႉးက​အ​ေတာ္​ခ်စ္​႐ွာသည္​။သူမွာ႐ွိ​ေသာအစြမ္​းမ်ားကိုအကုန္​ခံကာ
ဒါလီ့ဆံပင္​​ေအာက္​ပိုင္​​း​ေတြကိုသူ႔အစြမ္​းနဲ႔​ေကာက္​​ေပးလိုက္​သည္​​ေလ။အ​ေရာင္​​ေတာက္​​ေနတာကိုလည္​းမနက္​အထိ႐ုိး႐ုိးလူအတိုင္​းျဖစ္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပးခဲ့သည္​​။ဒါလီ့ရဲ႕နီ​ေဆြး​ေဆးြႏႈတ္​ခမ္​းကိုပို၍ထင္​းသြာ​ေအာင္​ႏႈတ္​ခမ္​းနီအနီ​ေရာင္​​ေလးကိုႏႈတ္​ခမ္​းထက္​တြင္​ခပ္​ပါးပါး​ေလးတင္​ထား​ေပး၏။ကြၽန္​မကပြဲမတတ္​ရတာ၁၃ႏွစ္​႐ွိၿပီ​ေလ။​ကပြဲကဘယ္​လိုပံုမ်ိဳးလည္​းဆိုတာ​ေတာင္​​ေမ့​ေတ့​ေတ့ျဖစ္​​ေနၿပီ...
ကြၽန္​မစူးစမ္​းရင္​းနဲ႔မ႑ပ္​ကိုၾကည္​့မိပါသည္​။သခင္​​ေလးကမူမ်က္​ႏွာဖုံးမတပ္​ပဲထိုင္​လ်က္ဧည္​့သည္​မ်ားကိုႏႈတ္​ဆက္​လ်က္​႐ွိပါသည္​။.'သခင္​​ေလး​ေတာ္​​ေတာ္​ပင္​ပန္​း​ေနတဲ့ပုံပဲ´
သခင္​​ေလး၏မ်က္​ႏွာ​ေခ်ာ​ေခ်ာကျပံဳးၿပီးတက္​ႂကြလန္​းဆန္​း​ေနသကဲ့သ့ိုျဖစ္​​ေန​ေသာလည္​းမ်က္​လံုးမ်ားကမူပင္​ပန္​းႏြမ္​းလ်​ေန​ေလသည္​။​ကြၽန္​မမင္​းသားႏွင့္​ေပ၂၀အကြာ​ေလာက္​မွာ​ေတာင္​့​ေတာင္​့ႀကီးရပ္​​ေနမိပါသည္​...
သခင္​​ေလးကိုသြားႏ​ႈတ္​ဆက္​ရမည္​မဟုတ္ပါ
လား။ထို႔​ေၾကာင္​့ကြၽန္​မသခင္​​ေလးကိုႏႈတ္​ဆက္​ရန္​သခင္​​ေလး၏​ေ႐ွ႕​ေတာ္​​ေမွာက္​သို႔​ေရာက္​​ေတာ့မည္​အခ်ိန္​တြင္​......
'​ဥ​ေဒါင္​းမင္​းသမီး​ေလးျမမ်ိဳးဆက္​ႂကြလာပါၿပီ..´
ျမမ​်ိဳးဆက္​...ဟုတ္​လား???သူမကသခင္​​ေလးနဲ႔ဘာ​ေတာ္​​လို႔လဲ???တျခားသူ​ေတြလာတာဘာမွမ​ေျပာပဲနဲ႔ဘာျဖစ္​လို႔သူမတစ္​​ေယာက္​တည္​းကိုပဲကြက္​ၿပီး​ေတာ့....ဟင္​း...ႏႈတ္​မဆက္​​ေတာ့ပါဘူး။ႏႈတ္​ဆက္​ရင္​လည္​းငါလိုလူတစ္​​ေယာက္​လာတာကိုသခင္​​ေလးကဘာမ်ားဝမ္​းသာစရာ႐ွိလို႔လဲ။​ေတာ္​ပါၿပီ...
မုန္​႔​ေတြပဲစားၿပီး​ေတာ့သခင္​​ေလးကိုခိုးၾကည္​့ၿပီးပဲျပန္​​ေတာ့မယ္​။ကြၽန္​မအၾကံပိုင္​စြာ​ေတြးလိုက္ၿပီးစား​ေကာင္​​ေသာက္​ဖြယ္​မ်ားနားတြင္​သြားထိုင္​ကာတစ္ခုၿပီးတစ္​ခုပါးစပ္​ထဲသို႔ထိုးထည့္​ေန​လိုက္​သည္​။​ေဘးဘီသို႔ဝဲကည္​လိုက္​​ေသာအခါကြၽန္​မကိုထူးဆန္​းစြာၾကည့္ေန​ေသာ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​....
ဆ​ံပင္​အနီ​ေရာင္​အ႐ွည္​့​ေလးကိုေဘးဘက္​သို႔ခ်ထားရ်္​​ေလ်ာ့ရဲစြာစည္​းၿပီးခ်ည္​​ေႏွာင္​ထား၏။​​ဆြဲ​ေဆာင္​မႈ႐ွိ​ေသာေဗဒါ​ေရာင္​မ်က္​လံုးက်ဥ္​းက်ဥ္​း႐ွည္​႐ွည္​မ်ားကိုကြၽန္​မအျမဲတမ္​ျမင္​ဘူး​ေနသ​ေယာင္​​ေယာင္​.....အနီ​ေရာင္​ဟုထင္​ရ​ေသာ္​လည္​းမ​ေဟာ္​ဂနီ​ေရာင္​ဆံႏြယ္မ်ားသည္​သူ၏ျဖဴဥ​ေန​ေသာမ်က္​ႏွာသြယ္​သြယ္​ႏွင္​့္လိုက္​ဖက္​​ေနသ​ေယာင္​​ေယာင္​....သူကြၽန္​မကိုစူး႐ွ​ေသာမ်က္​လံုးမ်ားႏွင္​့စားမတတ္​၊ဝါးမတတ္​ၾကည့္ေနသည္​မွာ​ေၾကာက္​စရာ​ေကာင္​းလွပါသည္​​။
'ဟို​ေလ......´
သူ႔ူဘက္​ကမ​ေရရာ​ေသာ​ေခၚသံျဖင့္ကြၽန္​မကို​ေခၚ၏။
'ဒါလီလား´
'႐ွင္​!
^သူငါ့နာမည္​ကိုဘယ္​လိုသိ​ေနတာပါလိမ္​့^
'ဟို....ညီမနာမည္​႐ူပဒါလီလား´
သူ..သူကဘယ္​သူလဲ။ဘာျဖစ္​လို႔ကြၽန္​မနာမည္​ကိုသိ​ေနရတာလဲ။အ​ဒီမ်က္​လံုး​ေတြကိုတစ္​​ေနရာရာမွာျမင္​ဖူး​ေနသလိုပဲ။ဘယ္​မွာပါလိမ့္..
တစ္​ဆက္​တည္​မွာပင္​ရ႐ွိလာ​ေသာ​​ခ်ိဳၿမိန္​သည္​့​ေသြးအနံ႔။ဒီ​ေသြးအနံ့ကိုကြၽန္​မသိသည္​။ရိပ္​မိလို႔အ​ေနာက္​သ႔ိုလွည္​ၾကည္​့မိ​ေသာအခါသခင္​​ေလး။​ေလထဲတြင္​သခင္​​ေလး၏​ေသြးရနံႏွင္​့​ေမႊးရနံသည္​သငး္​ပ်ံ့​ေန၏။ကြၽန္​မ​ေၾကာင္​အန္​းစြာသခင္​​ေလးကိုၾကည့္​​ေနစဥ္​......
သူ၏လ်ွင္​ျမန္​​ေသာ​ေျခလွမ္​းမ်ားႏွင္​့ကြၽန္​မထိုင္​​ေန​ေသာခုံသို​့ေရာက္​လာ​ေလသည္​။
'သ..သခင္​​ေ´
ကြၽန္​မ၏စကာလံုးမဆံုးခင္​တြင္​ျဖဳတ္​ခ်ခံလိုက္​ရ​ေသာကြၽန္​မ၏မ်က္​ႏွာဖံုး။....
ဘာ​ေတြျဖစ္​​ေနတာလဲဟင္​။ကြၽန္​မမသိ​ေတာ့ဘူး။ကြၽန္​မမ်က္နွာဖံုး​ကိုဘာလို႔သခင္​​ေလးခြၽတ္​ခ်ပစ္​လိုက္​ရတာလဲ။
'ထင္​သားပဲ....ဒါလီ´.သခင္​​ေလးႏွင္​့ဆံ႐ွည္​နီ​တို့ျပိဳင္တူ​​ေျပာလိုက္​​ေသာစကား​။​ဒါဆိုဒီဆံ႐ွည္​နီကဘယ္​သူလဲ။
ကြၽန္​မသခင္​​ေလးႏွင္​့ကိုဆံ႐ွည္​နီတို႔ကိုမ်က္​စိမမ​ွိတ္​ဘဲျပဴးတူးတူး​ေၾကာင္​​ေတာင္​ျဖစ္​​ေနမိပါသည္​။လူ​ေတြအာလံုးကလည္​း​ေမြး​ေန႔႐ွင္​မင္​းသားႏွင့္ကြၽန္​မတို႔ဝိုင္​းကိုထူးဆန္​းစြာၾကည့္​​ေနၾကသည္​။
'ဒါလီ.....´
'ရ​ွင္​....ဘယ္​သူလဲမသိဘူး.´
ကြၽန္​မ​ေျပာလိုက္​​ေသာစကား​ေၾကာင္​့သူသည္​ပါးစပ္​တြင္​ဝတ္​ထား​ေသာမ်က္​ႏွာဖံုးကို​ေအာက္​သို႔ဆြဲခ်လိုက္​၏။က​ၽန္​မဆြံအသြားမိပါသည္။
'ဟင္​...နင္​...နင္​´
က​ြၽန္​မ​​ေျပာလိုက္​ေသာစကာ​းေၾကာင့္.....
သခင္​​ေလး​ေၾကာင္​သြားသည္​ကိုကြၽန္​မရိပ္​မိလိုက္​ပါသည္​။

TBC.......

႐ူပဒါလီရဲ႕သခင္​​ေလးWhere stories live. Discover now