႐ုူပဒါလီရဲ႕သခင္​​ေလး

416 33 0
                                    

အခန္​း၇~~~

'ဟင္​...နင္​...နင္​...'
ဒါလီ..အံျသမိပါသည္​။သူကဘယ္​လိုလုပ္​ဒီကိုအဖိတ္​ခံရတာလဲ.....အဲ့က်က္​သတံုးကဒီကိုဘာလို႔​ေရာက္​လာရတာလဲ။ဧကနၱ​ေမ​ေမလြွတ္​လိုက္​တာမ်ားလား....
'ဟဲ့ အဲ့​ေလာက္​ႀကီးလည္​းလန္​႔မ​ေနစမ္​းပါနဲ႔ ဒါလီရယ္​။နင္​ထင္​သလိုမဟုတ္​ပါဘူး​။ငါကနင္​့ကို​ေတြ႔ခ်င္​လို႔လာတာပါ'
'ဟုတ္​လို႔လား...နင္​ကယံုရတာမဟုတ္​ဘူး'

က်​ေနာ္​ႏႈတ္​ဆိတ္​​ေနမိသည္​။သူမႏွင္​့သည္​ထူးဆန္​း​ေသာသူႏွင့္ကအသိ​ေတြမ်ားလား။ကြၽန္​​ေတာ္​သူမတို႔ႏွစ္​​ေယာက္​ကိုတစ္​​ေယာက္​တစ္​လွည့္ၾကည္​ကာအလယ္​တြင္​ငိုင္​​ေနမိပါသည္​။
'သခင္​​ေလး.....​ေပ်ာ္​ရႊင္​စရာ​ေမြး​ေန႔ပါ​'
က်​ေနာ္​သူမ၏စကား​ေၾကာင္​့အ​ေတြးမ်ားျပတ္​​ေတာက္​သြား​ေလသည္​။ဒါနဲ႔ဒီ​ေန႔သူမအရမ္​းလွတယ္​​ဗ်ာ။အနီ​ေရာင္​ပြဲတတ္​ဂါဝန္​ဆန္​းဆန္​း​ေလးႏွင္​့အရမ္​းခ်စ္စရာ​ေကာင္း​​တယ္​​။တျခား​ေန႔မ်ားႏွင္​့မတူတမူထူး​ေန​ေသာသူမ၏မ်က္​ႏွာ​ေလးကက်​ေနာ္​ကိုဆြဲ​ေဆာင္​ဖမ္​းစားႏုိင္​လွသည္​။အရင္​ဆံႏြယ္​အ​ေျဖာင့္ႏွင္​လည္​းလိုက္​ဖက္​သလိုအ​ေကာက္​​ေလးႏွင္​့လည္​းတစ္​မ်ိဳးတစ္​မည္​လွပ​ေနျပန္​သည္​။
'​ေက်းဇူးပါ ဒါလီ'
က်​ေနာ္​သူမကိုထိုကဲ့သို​ေျပာၿပီးမ်က္​ႏွာဖံုးအမည္​း​ေလးကိုျပန္​​ေပးလိုက္​၏။
'ဒါဆိုကိုယ္​သြားလိုက္​ဦးမယ္​ ဒါလီ'
'ဟုတ္​ကဲ့ပါ သခင္​​ေလး'

ကြၽန္​မလည္​းသခင္​​ေလးထြက္​သြား​သည္​ႏွင့္တၿပိဳင္​နက္​ထိုက်က္​သတံုး​ေကာင္​၏လက္​ကိုဆြဲကာဝရံတာသို႔ထြက္​လိုက္​ပါသည္​..........
'ကဲ၊ဆူးခက္​​....​ေျပာပါဦး...ဒီကိုဘာကိစၥနဲ႔လာရတာလဲ'
'အရင္​တုန္​းကလိုဆူးလို႔​ေခၚပါ.....ဒါလီ'
'အရင္​တုန္​းက?အရင္​တုန္​းကနဲ႔အခုနဲ႔မတူ​ေတာ့ဘူး​ေလ...ငါကကြၽန္​ျဖစ္​​ေနပါၿပီဟ။ဆူးခက္​ရ'
'နင္​့အ​ေမရက္​စက္​တာငါသိပါတယ္...ဒါလီရ​ဲ့.....
ဒါ​ေပမဲ့ငါတို႔ဆက္​ဆံ​ေရးကဘယ္​​ေတာ့မွမ​ေျပာင္​းဘူး​ေလကြာ'
'​ေအးပါ..ဆူးရယ္​....ငါ​ေမ​ေမ့ကိုလြမ္​းတယ္​ဟာ...ဆူး။ငါဘာလုပ္​ရင္​​ေကာင္​းမလဲ ..... ​ေမ​ေမ​ေရာ​ေန​ေကာင္​းရ​ဲ့လား။ထမင္​း​ေရာအခ်ိန္​မွန္​မွန္​စားရဲ႕လား။အိပ္​ခ်ိန္​​ေရာမွန္​ရဲ႕လား။ႏိုင္​ငံကို​ေရာ​ေကာင္​း​ေကာင္​းထိန္​းႏုိင္​ရ႕ဲလား။ဘုရင္​ႀကီးနဲ႔​သူ႔သမီး​ေတြက​ေရာ​သူ႔အ​ေပၚ​ေကာင္​းရဲ႕လား!@#*¿$££$€|'
'​ေျဖ​း​ေျဖး​ေမးစမ္​းပါဒါလီရယ္​။နင္​့ၾကည္​့ရတာအ​ေမာဆို႔ၿပီ​ေသ​ေတာ့မယ္​့အတိုင္​းပဲ။ငါ​ေနာက္​ႏွစ္​နာရီ​ေလာက္​​ေနရင္​ျပန္​ရမယ္​ ဒါလီ.....နင္​့ကိုဒီကမာၻကလူ​ေတြရိပ္​မိ​ေသးလား။
ငါကဘုရင္​မနားမွာ​ေန​ေတာ့ဘုရင္​မရ​ဲ့​ေဝယာဝစၥ​ေတကိုငါပဲလုပ္​ရတာပါ။သူအဆင္​​ေျပပါတယ္​...
ဒါ​ေပမ့ဲ......'
'ဒါ​ေပမဲ့?'
'ဘုရင္​မကအရင္​​ေလာက္​မ​ေပ်ာ္​​ေတာ့သလိုပဲ...
သူမ​်က္​လံုးကနင္​လကမာၻမွာ႐ွိတံုးကဆိုအျမ​ဲလန္​းဆန္​းတက္​ႂကြ​ေနၿပီး...အခုနင္​လည္​းဒီကို​ေရာက္​လာ​ေရာသူ႔ရဲ႕မ်က္​လံုး​ေတြကအျမဲတမ္​း​ေဆြး​ေျမ့​ေနသလိုႀကီးခံစားရတယ္​'
ဆူး​​ေျပာတဲ့အတိုင္​းဆို​ေမ​ေမက.......
ကြၽန္​မကိုလြမ္​း​ေနတယ္​လို႔​ေျပာခ်င္​​တာလား......
ဟက္​။နင္​​ေမ​်ွာ္​လင္​့ခ်က္​ႀကီးလြန္​းတယ္​...ဒါလီ...
နင္​ကဘယ္​​ေလာက္​ပ​ဲအ​ေမ့ကိုခ်စ္​တယ္​​ေျပာ​ေျပာ....​ေမ​ေမကနင္​့ကိုလံုးဝျပန္​မခ်စ္​လာဘူး......
အဲ့ဒါနင္​ျမဲျမဲမွတ္​ထား.....
ဆူးဟာလကမာၻမ​ွာငယ္​ငယ္​တုန္​းကကြၽန္​မတစ္​ဦးတည္​း​​ေသာသူငယ္​ခ်င္​း......ကြၽန္​မ​ေျမ​ေအာက္​ခန္​းထဲမွာပိတ္​ခံရတုန္​းကသူအျမဲတမ္​းစကား​ေျပာႏုိင္​တဲ့အ​ေပၚဘက္​ၾကမ္​း​ေပါက္​က​ေလးက​ေနၿပီးကြၽန္​မကိုခဏခဏစကားလာ​ေျပာတတ္​သည္​....သူလာတဲ့အခ်ိ္​န္​ဆိုရင္​ကြၽန္​မျပံဳး​ေအာင္​ရယ္​စရာ​ေတြ​ေျပာမယ္​။ကြၽန္​မကအ​ေမ့အ​ေၾကာင္​း​ေမးရင္​အျမဲတမ္​းစိတ္​ခ်မ္​းသာ​ေအာင္​​ေျပာ​ေပးတယ္​....
​ေမ​ေမ့ကို​ေနာက္​ဆံုးႏႈတ္​ဆက္​တုန္​းက​ဆူးနဲ႔​ေနာက္​ဆံုး​ေတြရမယ္​လို႔ထင္​ထားတာ။ဆူးရဲ႕အ​ေဖကကြၽန္​မတို႔တိုင္​းျပည္​ရဲ႕အာဏာအႀကီးဆံုးအမတ္​ႀကီးတစ္​ဦးပင္​။သို႔​ေသာ္​ဆူးကမူသူ႔အ​ေဖ၏အလုပ္​ကိုမဆက္​ခံပဲ​ေပ​ေတ​ေတျဖင့္​ေတာ္​ဝင္​သက္​​ေတာ္​​ေစာင့္ဝင္​လုပ္​​သည္​​ေလ​​.....​ေဖ​ေဖႏွင့္ကြၽန္​မ၏အ​ေၾကာင္​းမ်ားကိုသူနဲ႔​ေမ​ေမသာသိ​ေလသည္​​....ကြၽန္​မတို႔ကိုမ​ေကာင္​းဆိုးဝါးမို႔လို္႔ထုတ္​မ​ေျပာတာထင္​တယ္​....
'ဒါလီ...နင္​့စိတ္​ကိုငါ​ေကာင္​း​ေကာင္​းသိတယ္​...
စိတ္​ခိုင္​မွန္​းလည္​းငါသိပါတယ္​...
နင့္​စိတ္​ကိုႏုိင္​သ​ေလာက္​ထိန္​း.....​ေသြး​ကိုလည္​းအခ်ိန္​မွန္​မွန္​​ေသာက္​.....
ငါနင္​့ဆီမၾကာမၾကာလ​ာ​ေတ​​ြ႔မယ္​​ေလ...​ေနာ္​'
ကြၽန္​မကိုညီမ​ေလးတစ္​​ေယာက္​လိုအရမ္​းခ်စ္​တဲ့
ဆူးကိုကြၽန္​မ​ေက်းဇူးတင္​လို႔မဆံုးပါဘူး.....
ဆူးရယ္​....ငါ​ေမ​ေမ့ကို​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​....

႐ူပဒါလီရဲ႕သခင္​​ေလးDonde viven las historias. Descúbrelo ahora