Koyduğum resme özellikle bakmanızı rica ediyorum çünkü çokzel oldu.
Bir sonraki bölüm ithaf almak için sadece bol bol yorum bırakmanız yeterli.💞
Bölüm ithafları;
CengizKdal
Anakinsm
GizemunvR
Zehranur_polat
24sena24
SenBenSenO
Y9Sevda
Sulediyebiri
Demieda
Smyymrn
----
Özge ellerini nereye koyacağından emin değildi. Masanın üzerine mi yoksa yoksa arkasına mı sallandırmalıydı? Belki de kucağında tutabilirdi.
İçinde et olan garip bir gözleme yiyordu ama bunu nasıl yemesi gerektiğinden de emin değildi. Bir ara bıçak kullanmaya kalkmıştı ama aptal yemek bıçakları bunlardı kesmiyordu. Emir ile direk ağzına atıyordu. Özge bir kez daha bıçağı denedi. Yine olmadı aman diye geçirdi içinden taktik maktik yok pat pat ağzıma atayım diyerek küçük bir parçayı ağzına tıktı.
Emir ağzı kapalı biçimde gülümsedi. Özge de ona aynı şekilde karşılık verdi. Sonrasında Emir bir adet gözlemeyi havaya kaldırdı.
"Önce bitiren bir tane fazladan tatlı diyebilsin. Bu fikrime çok bayıldım."
Özge de Emir'in yaptığı gibi havaya kaldırdı. Emir başla der demez gözlemenin yarısını ısırdı. Özge de yemek yapma ve yeme konusunda iyiydi ama yarısını bir kerede ısırabilecek yeteneğe sahip değildi.
Ve sonuç olarak da Emir kazanmıştı. Tatlıları da hamburger yaparken yeriz dediğinde Özge, Emir'in yapbozdan bahsettiğini biraz geç fark etti.
Sadece yemek masasının bulunduğu kocaman odaya elinde yapboz kutusu ile Emir'in peşinden girdi.
"Yengem abimden bahsediyor mu?"
"Yengen?"
"Erkek ismi olan işte yengem adını hatırlamıyorum. Abimle haram yapan yengem."
"Çağrı mı?"
"Evet yengem."
Özge düşündü. Çağrı Demir'den bahsediyor muydu? Fazlaca bahsediyordu ama içerik hakkında konuşulacak olacaksa on üç yaşından küçüklerin dışarı gerekebilirdi. Sesli cevap vermek yerine kafasını olumlu biçimde salladı. Emir de daha ayrıntıya girmedi. O da ortada haramların döndüğünün farkına varmıştı.
Şu an bile ne yaptıklarını öğrenmek için can atıyordu ama onları arayıp rahatsız etmeyecek kadar bulunduğu durumdan memnundu.
Özge kutuyu açıp parçaları masa üzerine dizdi. Emir'in onlarca hatta yüzlerce parça karşısında gözleri açıldı. Bunların hepsi yemek olsaydı diye düşünürken Özge'nin sesiyle ona odaklanmaya çalıştı. Yemek düşünürken ne kadar odalanabilirse.
"Önce dış hatları yapacağız. Kenarları şu kutuya, iç kısımları da şuraya koyacağız."
"Tek bir soru sorabilir miyim?"
"Tek bir soru sorabilir miyim diyerek soru hakkını doldurdun. Şimdi başlayalım."
Emir, Özge'nin şaka yaptığını anlamadan kafasını eğip dediğini yapmaya başlamıştı ki; Özge, Emir'in elini tutarak onu durdurdu. Elleri istemsizce oraya gitmişti sadece şaka olduğunu söyleyecekti ama sonrasında Emir'in ellerine değdiği anda elektrik çarptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka Bir Çağrı&Demir Hikayesi #Wattys2017
HumorMafya Sekreteri hikayesinin karakterlerinden başka bir hikaye. Mafya Sekreteri hikayesinden tamamen farklı olup sadece karakterler ve karakteristik özellikler aynıdır. Mafya Sekreteri'ni okumadan da bunu okuyabilirsiniz. Keyifli okumalar. --- "Gördü...