21.BÖLÜM

11K 417 11
                                    

Evet....Yeni bölümle karşınızdayım.Çar.atacağımı söyledim.Ama bugün attım.Sizler için erken attım.Lütfen sizde emeğimin karşılığı olarak voteleyin.

Birde bölüm hakkında düşüncelerinizi söyleyin lütfen.Beğenip beğenmediğinizi merak ediyorum....

İyi okumalar...

Silah sesi patlayınca korktu.Ellerini kulaklarına götürüp
"BORA!!!!!"diye bağırdı.

Korkarak pencerenin yanına gitti.Aşağıya baktığın da Bora ve kendisini kaçıran adamı gördü.Ellerinde silahlarıyla birbirine tutmuşlar.

Pencereyi açıp "Bora!!"diye bağırdı.

Bora sesin geldiği yöne baktığında sevdiğini, canını,hayatını,aşkını gördü.

Mine gözlerinden akan yaşa engel olamadı.Tam herşey yoluna girdi derken bu da neydi.

Suat Mine yi görünce Mehmet e döndü.Mehmet Suat 'ın bakışıyla eve girip yukarıya çıktı.Mine 'nin kaldığı odaya gidip kilidi açtı.

Mine kilit sesini duyunca hemen kapıya yöneldi.Kapıyı açtığında Mehmet ordaydı.Onun yanından geçip merdivenlere yöneldi.Bir yandan da eliyle tam iyileşmemiş karnını tutuyordu.

Hızlı adımlarla aşağıya inip bahçeye çıktı. Koşarak Bora 'nin yanına gitti.Ağlayarak Bora ya sarıldı.Bora bir elindeki silahı Suat a tutmuşken diğer eliylede Mine 'ye sarıldı.Saçını öpüp Polata döndü.
"Mine 'yi götür."

Suat bağırarak "Hiçbir yere gitmiyor."dedi.
"Suat bu ikimizim arasında Mine yi karıştırma ."dedi Bora sinirle ve bağırarak.
Suat kafasını olumsuz anlamda sallayıp
"Hayır Bora yanılıyorsun.Mine olayın tam ortasında ."dedi.

Mine Bora 'nin önüne geçip
"Ne diyorsun sen?"dedi gözlerini Suat in gözüne dikerek.
"Mine bugün herşeyi öğreneceksin."
Bora bağırarak "Ne saçmalıyorsun lan sen. "
Suat gözlerini yumup tekrar kardeşine baktı.
"Mine sen..."söylemiyordu işte olmuyordu.Nasıl diyecekti ki.Nasıl diyecekti sen benim kardeşimsin.

Mine Suat 'ın diyeceklerini merak edip ileriye doğru bir adım attı.

Korkmuyordu...

Suat yutkunarak "Mine sana bu şekilde demek istemezdim ama..."
Bora bağırarak "Ne diyeceksin lan ne?"
Suat hırsla "Sen karışma Bora."

Bora silahı havaya sıkarak
"Saçmalıklarını dinlemeyeceğiz."
deyip Mine nin kolundan tutup kendine çekti.Polat gelip Mine 'yi yönlendirdi.

Mine 'nin bir yanı Suat i dinlemek istemiyordu.Ama öbür yanı diyeceklerini deli gibi merak ediyordu.Kendisiyle ilgili ne diyecekti.

Kapıya yönelip çıkacakken Suat in söyledikleriyle yerinde kaldı.

"Annenin katiliyle mi gideceksin."

Ne ne diyordu bu adam?
Annemin katili mi?
Kim Bora mı?

Mine hala kıpırdayamazkın Bora nin sesi yankılandı bahçede.

"Ne diyorsun lan sen?"dedi bahçeyi sesiyle inletirken.

Suat yüzünde acı bir gülüşle
"Ne o simdi de yalanlayacak mısın?"dedi.

Bora sinirden kaşlarını çatarak
"Suat ne dediğinin farkında mısın?"diye bağırdı.

Suat silahı havaya sıkarak
"O günü hatırlıyor musun Bora."dedi bağırarak.
"Hangi gün lan hangi gün."dedi Bora silahı havaya sıkarak.

Mafya 'nın AŞKıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin