Evettt yeni bölüm geldi.İnşallah beğenirsiniz.
Bayaaa uzun bir bölüm sizi bekliyor.
Benim sizden bir ricam var arkadaşlar.Lütfen "Öğretmenin"adlı kitabıma bakarmısınız.Bakarsanız beni mutlu etmiş olursunuz.
Herneyse uzatmayayım.Sizleri seviyorum.....
İyi okumalar.Düşüncelere dalarken yanağında bir el hissetti.Burnuna bir koku geldi.Bu koku çok tanıdık ama.
Ve hasret kaldığı ses."Seni çok özledim."
Mine duyduğu cümleyle yutkunarak gözlerini açtı.
İçini korku kapladı.
Onun burda ne işi var.Hemde kendi odasında bu saatte.Nasıl geldi.Mine hemen yataktan kalkarak ayakta durdu.
"Se..senin ..burda...ne işin..var.."dedi yutkunarak.Gözlerini kaçırarak.Bora yataktan kalkıp Mine ye doğru yürüdü.
"Seni çok özledim Minem."
Mine geri geri giderek
"Git burdan."dedi başını yerden kaldırmadan.
Bora hala Mine ye doğru yürüyerek başını olumsuz anlamda salladı.Mine dudağında hissettiği tuzlu suyla ağladığını yeni anlamıştı.
"Se..sen katilsin.."dedi kekeleyerek.
Bora kendinden emin adımlarla ilerlerken kesin bir sesle ama bir o kadar da yumuşak bir sesle"Hayır Minem ben anneni öldürmedin."dedi.Mine duvara kadar gidince durmak zorunda kaldı.Dudaklarını zar zor aralayıp
"Git burdan.Seni görmek istemiyorum."dedi zorlukla.
Bora nin gözlerine bakmıyordu,bakamıyordu.Baktığında acıları tekrar depreşecekti sanki.İçinde bir korku vardı.Tekrar o günleri yaşamaktan korkuyordu.Daha yeni mutluluğu bulmuştu.Daha yeni aydınlığa kavuşmuştu.Ama karşısındaki adam karanlığıyla onu tekrar karanlığına hapsetmeye gelmişti.Bora Mine 'nin yanına kadar gidip önünde durdu.Ellerini uzatıp Mine 'nin gözündeki yaşı silecekken Mine hırsla eliyle elini itti.Zar zor başını yerden kaldırıp karşısındaki genç adamın koyulmamış gözlerine baktı.
Gözlerini kısıp, yüzünü buruşturup
"Dokunma bana.Senden iğreniyorum."dedi Bora ya tiksintiyle bakarak.Midesini bulunduruyordu.Onu her gördüğünde yaşayamadığı mutluluğu hatırlıyordu.Bora Mine 'ye doğru ilerleyip aralarındaki mesafesi kapattı. Sonra sesini yumuşak tutarak
"Bana inanmalısın Minem.Ben anneni öldürmedim."
Mine bağırmak için ağzını açmışken Bora eliyle Mine 'nin ağzını tuttu.Eğilip kokusunu içine çekti.Günlerdir hasret kaldığı koku.Bu koku onu ondan alıyordu adeta.Sanki bu koku ona özeldi.Sadece o böyle içine çekebilirdi.Gözlerini yumup hep böyle kalmak istedi Bora.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya 'nın AŞKı
General FictionMine 'nin bileğini ellerinden kurtarmak istemesi canını yaktı. O an ölmek istedi. Yanmak. Parçalanmak. Bora 'nin tek bir isteği vardı.Ömürünü bile adayacağı bu kızın kendisini sevmesi....