Arkadaşlar yeni bölüm geldi.Beğenmeniz dileğiyle.Birde olaylar bu bölümden sonra başlayacaktır.
İyi okumalar...
Bora arabayı sinemacının önünde durdurdu.
Arabayı park edip indi arabadan.
Mine 'nin yanına gidip elini tuttu.Mine sevinçliydi.Daha önce hiç sinemaya gitmemişti.
Bora bilet alırken
"Hangi filmi izlemek istiyorsun."diye sordu."Fark etmez."
"O zaman ben seçiyorum sonra beğenmedim çıkalım deme."
Bora iki bilet alıp Mine 'nin elinden tuttu.
"Film başlayana kadar birşeyler yiyelim."
Mine cevap vermeden yemek bölümüne girdi.
Yemek kokuları gelince Mine acıktığını hissetti.
Çok kalabalıktı!
Bora bir masaya gidip
"Sen burda otur bende birşeyler alıp geleyim.""Ya kaçarsam."
"Daha kapıdan çıkmadan seni bulurum güzelim .Şimdi otur ve beni bekle."
Mine başını sallayıp masaya oturdu.
Karşıdaki masada Naz i üvey kardeşini görünce bütün keyfi kaçtı.
Kalabalıktı grup gülerek birşeyler yiyorlardı.En başında da o vardı Naz!Kendi hayatına devam edebiliyordu.Ama Mine nin hayatı maf olmuştu!
Naz gülebiliyordu ama Mine sürekli ağlıyordu!
Naz sevgilisi olan bir adamin dudaklarına yapışıyordu kalabalıkta.
Onu daha fazla görmek istemedi.Midesini bulandırıyordu.
Ayağa kalkıp gidecekken Naz 'ın arkadaşlarından biri Mine yi görüp
"Mine!"diye bağırdı.Diğerleri ona bakarken Mine sadece Naz a bakıyordu.Naz yüzüne alaycı bir gülümseme takip
"Vay Mine hanım burda ne işin var.Yoksa şeni sattığımız adamı tatmin edemedin mi?"dedi gülerek."Ben senin gibi orospusu değilim Naz."
Naz sinirlenip ayağa kalktı.
"Kapa çeneni Mine .Sens-..."Bora Naz 'ın kelimelerini ağzına tıkayıp
"Sakın o kelimeyi Mine için kullanma.Yoksa senin için çok kötü olur."dedi Bora gözleri ateş saçarak.Masada oturan kızlardan biri ayağa kalktı.
"Mine otursananiza.Siz kardeşsiz.Hem bizi beyefendiyle tanıştırmayacak misin?"dedi saçları kıvırcık olan kız.
Gözelerini Bora dan çekmeden söylemişti.Mine ağzını açacakken Bora
"Biz nisanliyiz yakında da evleneceğiz.Gerisi de sizi ilgilendirmez!"dedi.Bora Naz a dönüp
"Bir daha Mine 'nin karşısına çıkmazsan iyi edersin kendin için."dedi.Mine 'nin elini tutup masaya yöneldiler.Tepsideki yiyecekleri önüne koyup
"Hadi ye.""Canım istemiyor.Gitmek istiyorum lütfen."
"Hayır hiç bir yere gitmeyecegiz.Şimdi bunları yiyelim.Sonra da film izleyeceğiz."
"Bora lütfen."dedi gözleri buğulasirken.
"Minem yapma böyle.Sırf o kız yüzden günümüzü maf etmeyelim."
"Bora ben gitmek istiyorum."
"Peki seni zorlamayacağım daha fazla."deyip ayağa kalktı.Mine de kalkınca elinden tutup Naz ların önünden geçtiler.
***********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya 'nın AŞKı
General FictionMine 'nin bileğini ellerinden kurtarmak istemesi canını yaktı. O an ölmek istedi. Yanmak. Parçalanmak. Bora 'nin tek bir isteği vardı.Ömürünü bile adayacağı bu kızın kendisini sevmesi....