Capitolul 39

655 30 1
                                    

Era dimineata,inca mai eram in bratele lui Zayn si sincer,ma simteam din ce in ce mai bine aici.

-Hei.. A spus Zayn cu o voce somnoroasa.

-Oh..hei. Am spus cautandu-i privirea.

-Azi lucrezi?

-Nu,am o intreaga zi libera.

-Nu,nu e libera,mergem la ai tai. A spus Zayn socandu-ma.

-La ai mei? Am spus uimita.

-Da,dar inainte trecem pe la Olivia,trebuie sa iti iei hainele.

Am incercat sa ma ridic din pat insa am ramas pe marginea acestuia.

-De ce vrei sa mergem la ai mei?

-De cand nu ai mai vorbit cu ei,Maria?

-Aproape doua saptamani. Am spus privind in gol.

Zayn nu isi lua privirea de la mine,avea dreptate,trebuia sa vorbesc cu ai mei,trebuia sa merg la ei,nu stiu de ce dar saptamana asta mi s-a parut atat de incarcata.

-Ok..ai dreptate. Am adaugat eu.

-Stiu. A spus strangandu-ma in brate.

-Cand mergem?

-La 16:00.

-Ai vorbit cu ei? Am spus uimita.

-Nu..dar e o ora destul de buna.

Am iesit din camera indreptandu-ma spre baie, Zayn era in spatele meu,era tacut. Mi-am intors privirea spre el zambibd apoi i-am spus:

-Ăăm...eu imi fac o baie.

-Poate ar trebui sa merg la Olivia,cu ce te vei imbraca?

-Nu vreau sa mergi singur. Nu voiam sa il las IAR singur,trebuia sa merg si eu cu el chiar daca stiam ca se descurca acum si singur

-Cu ce te vei imbraca?

-Imi iau blugii si...un tricou de-al tau. Am spus hotarata.

-Ok. A spus lasandu-mi un mic sarut pe frunte.

Am intrat in baie..m-am privit in oglinda,eram schimbata,parul meu era ciufulit,fata era palida,ma simteam obosita iar niste cearcane imi aparusera din senin.

Ce se intampla cu mine? Nu m-am simtit rau in ultima vreme,bine..doar putin, mi-am pipait fata apoi m-am indepartat de oglinda vrand sa imi vad si corpul. Slabisem,slabisem mult,mi-am ridicat tricoul care imi acoperea cam jumatate din corp,m-am privit usor socata,eram piele si os,poate din cauza sipararii,stresului dar sunt prea...tanara pentru toate astea. Sunt un copil, singurul lucru care ar trebui sa ma streseze ar trebui sa fie temele la mate nu certurile pe care le am cu anumite persoane din viata mea.

Am lasat ca tricoul lui Zayn sa cada din mana mea apoi am simtit fiecare picatura ce cadea pe trupul meu,capul incepu sa ma doara,am iesit din dus,mi-am infasurat corpul intr-un prosop mare apoi m-am asezat pe gresia rece. Am stat asa minute bune pana cand Zayn a batut la usa baii speriat.

M-am ridicat de pe gresia rece indreptandu-ma spre usa,am fost oprita de o ameteala puternica.

-Esti bine? A spus Zayn tinandu-ma de mijloc.

M-am lipit de perete,pielea mea se facuse ca de gaina,am inchis ochii apoi am dat din cap in semn de "nu". Mi-am dus mana drepata la frunte,nu aveam febra,nu eram racita,ce-i drept nu mancasem in dimineata asta dar nu cred ca are vre-o legatura.

I fight for you[Zayn Malik -Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum