Eve geldik hemen üstümü değişip rahat birşeyler giydim ve at kuyruğu olan saçımı topuz yapıp işe koyuldum.halilari toplayıp mutfaktaki bolkona koydum eskide olsa elektrikli Süpürge işimi görürdü evi komple süpürdüm yerler parkeydi ve buna sevindim koltukları çekip altlarini süpürdüm eski TV ünitesini de çekip her tarafını süpürdüm pamuk bağlamış her yeri ve ben titiz bir insanım pisliğe asla dayanamam..
Baktım Berk denen şımarık koltukta oturuyor kızdım bana yardım etmesini söyledim o hemen "ben iş yapmam o senin işin " dedi.
Bende"ev arkadaşıyiz yardım edicen kalk viladayi su doldur ilaç koyup evi sil hemen" dedim yapmaya başladı
. Evleri tertemiz supurdukten sonra berkte evleri sildi ilaçlı su hazırlayıp koltukları masayı sildim ve halıları sirkeleyip serdim onlarida fircaladim perdeleri makinede yıkayıp Berke taktırdım 1.80 boyu var yapsın onuda, sıra geldi benim odama gardırobu silip eşyalarımı yerleştirdim odam tertemiz olmuştu mis gibi ilaç kokuyordu .
Ben odamı duzerken berk geldi ve "benim odami da duzer misin söz bende yardım edicem" dedi bende acıdım ve onun odasinida temizleyip düzdüm insanlık ölmedi sonuçta...Bir ilk yaşadım berk insanca bana teşekkür etti galiba tarihte ilkdi.
Evin üç tuvaleti vardı üçünude tertemiz ettik berkle ve gerçekten miydemiz kaziniyodu 4 saat iş yaptık sonuçta Berk,
-Karnim acikti ben yemek siparişi verim.
dedi bende
-ne siparişi ben yemek yaparım dedim ve ocağa diri mercimekli pilav koydum en çabuk o olurdu ...
Yemek yedikten sonra yataklara çarşafları taktım Berk salonda telefonla uğraşıyordu ben uyuycam yarın erken kalkıp okula kayıt için gidicem dedim odama giderken berk beni çağırdı .
Yanına gidip noldu? Dedim...Berk
-Biraz tanıyalım birbirimizi hangi bölümü tutturdun?
-Hukuk bölümü .
-Ciddi misin?Bende aynı bolumdeyim..
-berk bak dalga geçme döverim seni
-Gayet ciddiyim bende yarın o bölüme kayıta gidicem beraber gideriz.
-Olur izninle uyuycam artık
-Son bişey numaranı da Ver de ev arkadaşıyiz gerek olur..
Numarayı verdim ve odama gittim alarmı mı kurup direk uyudum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"STAJYER HAYATİM"
HumorSizce farklı hayatlar yaşıyan gençler bir araya gelebilir mi? Farklı kişilikler,farklı hayatlar... Aynı bölümde okuyorlar,aynı işte çalışıyorlar,hatta aynı binada komşular.. Sizce,bir tesadüf mü bu karşılaşmalar ,yoksa Allah mı karşılaştırdı? Ve sür...