kitaptaki karakterler"BERK"

13 2 0
                                    

Evet,sıra Berk uyuzunda.berk,çok zengin bir ailenin tek çocuğu ve çok şımartılmış .Ailesi fazla şımarık olduğunu fark eder ve berki kendi ayaklarının üzerinde dursun diye tutturduğu hukuk fakültesine az miktar parayla İstanbul'a gönderir ve galiba yakışıklı gencimiz gönlünü asebi kızımız başaka kaptırır ,
Berk!1:80 boylarında esmer ,kara kaş ,kirli sakal,kara gözlü manken gibi bir genç ...
bakalım Berk kimmiş?
Annem gayet genç ve güzel bir kadın ve benim herseyim,babam ise hayatını işe adamış bir iş adamı ama tabiki benim biricik babam.bir de sürekli gel şirkette calis demesi olmasa 10 numara bir adam..Hayatım toz pembe benim ,istediğim herşey elimde ,tüm kızlar pesimde istediğim hiçbir kız bana yok demez ama biri varki tam bir inatçı cadı,Osman gazi yolundan geçerken çarptım ve ilk defa bir kız bana "zengin bebesi" demişti , doğrusu beni etkiledi.hele o ela gözler aklımı aldi diyebilirim....
Ama artık o kızı görmen imkansız diye düşünürken , İstanbul uçağında koltuk arkadaşım oldu aslında sevindim.birdaha göremem diye düşündüm ama gördüm ...Tabi o hala asabiligine devam ediyor,uçak boyunca bana gıcık oldu galiba ve uçak indi bana ne dedi biliyor musunuz?"birdaha karşılaşmayiz inşallah" dedi bana,kızım benle karşılaşmak için sıraya giren milyonlarca kız var sana mı kaldım ben hahh..
Sıra geldi ev tutmaya tüm evler tutulmuş duyduğum tek ev kaldı . Yesilevlerdeki ev hemen oraya gittim bir kişi daha vardı ev için, bilin bakalım kim? "asabı kız" çok şaşırdım ama mutlu oldum.insallah aynı evi tutarız Allah bana mucize yarat ve ben bu cadiyla aynı evde kalıym diye dua ettim.
Ve şansa bak duam kabul oldu "çok şükür teşekkürler Allah im" dedim ve asabi kızla yeni evimize çıktık,tabi, cadı hemen emirler yağdırıp kurallar koydu. Ama hepsini kabul ettim yeter ki o benim hayatımın bir parçası olsun... Evi tertemiz etti , tabi bende yardım ettim.aslina bakarsan okuyupta bu kadar hamarat ve titiz olan tek kızdı.biliyor musunuz? Yemek yapmayı da biliyor ,elide baya lezzetli çabucak mercimekli pilav yaptı ve sofrayı kurdu o kadar yorgunluğa karşı , helal olsun...Biraz sohbet ettik birbirimizi tanıdık .O da benim gibi hukuk tutturmuş, Allah'ım ne güzel bir gün .Aynı bölümde olucaz yine beraberiz ohhh ne güzel...
Başak hemen etrafı toplayıp uyudu,bende faceden başakin sayfasına girdim.ilk defa hem fotoda, hem gerçekte bu kadar güzel yüzlü bir kızla karşılaştım.tanidigim tüm kızlar makyaj güzeli , ama Başak çok doğal. gittikçe daha çok sevmiştim başağı Allah sonumuzu hayırlı kılsın...

"STAJYER HAYATİM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin