İçeri girdim ,ve farklı farklı insanlar var şalvar tipi pantolon giymiş burnu ,kaşi,dudağı delik ,saçı uzun erkekler o ne be ateist gibi tuhaf,mavi, pembe saçlı kızlar yani tamamen anormal insanlar var.yanima Berk geldi o da şaşkın bakışlar atiyodu o insanlara ,her neyse tuhaf olmayan bir kızı durdurdum .diğerlerini durdurmaya korktum belki bana zarar verirler belli mi olur.
-Afedersiniz ! Kayıt işlemlerini nerede yaptırırım aceba?
-İkinci katta sağdaki ilk kapı.
-TesekkurlerMerdivenleri çıkmaya başladım pesimde Berk ama aldırmıyorum,odanin kapısını çaldım ve girdim .Uzun boylu kalem etek giymiş bakımlı güzel bir bayan vardı.
-Hocam!Ben hukuk bölümüne kayıt için gelmiştim.
-Dosyalarin yanindaysa aliym.
-Buyrun...
-19 yaşındasın ve Gaziantep ten geliyorsun öyle mi?
-Evet hocam.
-Hmm severim anteplileri(konuşurken işlemleride yapıyor) bilir misin Antep yemeklerini?
-Tabiki hocam Antepli olupta yemek bilmeyen utansın.
-Hmm sevdim seni iyi kızsın bu ilk ders programın derse girebilirsin.
-Sagolun hocam Allah razı olsun sizden..
Dedim ve çıktım ,berkte kayıt olup geldi ders programimiz aynı,kaçış yok bu şımarıktan.ilk ders araştırma dersi yani sonuçta avukat olucaz,sınıfa girdik ve çift kişilik sıralar var bir kız bi erkek şeklinde oturuluyor.yani berkle ben oldunu sandınız demi hayır!Bir boş sıra daha vardı esmer bir erkek oturuyordu berkle onun arasında kalınca seçim esmer çocuk oluyor.
Onun yanına geçerken Berk ,benim yanımda boş buraya otur dedi,bende"gerek yok " dedim ve esmer gencin yanına geçtim.kalem ve defterini çıkarırken esmer genç "ben cem ,bu arada sıra arkadaşıyiz " dedi elini uzattı. tabi Berk bizi izliyor yan sırada,bende Başak memnun oldum dedim ve çantayı elime aldım genç bir erkekle tokalasicak değilim yani...
Orta yaşlı bir hoca girdi derse ve kendini tanıttı..
-Benim adım Salih gençler sizin araştırma hocanizim ,bu yılı Allah'ın izniyle beraber geciricez iyi anlaşırız inşallah.
Dedi. sevdim bu hocayı iyi biriydi, ilk ders birbirimizi tanımakla geçti sıra bana geldi" ben Başak hocam,19 yaşındayım Gaziantep ten geldim buraya ,bu kadar." Dedim Salih hocada memnun oldum dedi ve zil çaldı çıktık ,kantin kafeterya gibi kocamandı boş bir masa buldum köşede hemen geçip oturdum ,berkte elinde iki çayla yanıma geldi oturdu teşekkür ettim sonuçta çay almış.tam sohbet edicekken 4 kişi geldi masaya "oturabilir miyiz?" Dediler iki kız iki erkek bende tabiki dedim ve yer verdim.
Şimdilik normal birilerine benziyorlardı ,iyi gibilerdi biraz konişiymde tanışalım ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"STAJYER HAYATİM"
HumorSizce farklı hayatlar yaşıyan gençler bir araya gelebilir mi? Farklı kişilikler,farklı hayatlar... Aynı bölümde okuyorlar,aynı işte çalışıyorlar,hatta aynı binada komşular.. Sizce,bir tesadüf mü bu karşılaşmalar ,yoksa Allah mı karşılaştırdı? Ve sür...