Sabah saat 05:23 sabah ezanı okunuyor.ezan okunurken kalkıp Abdestimi alıp namaz kılmak için etegimi yazmamı takıp namazıma durdum.herzamanki gibi Duami yoksul insanlara,vatanı için savaşan askerlerimize,yegenlerimin sağlığına, sevdiğim insanlara ve son olarak eski sevdiğim adam Onur'a Duami ettim.ne için mi? Onur askerlik yapıyor ve her an bir saldırı olabilir, nolursa olsun bir geçmiş var ve ben ona bir zarar gelsin istemem vicdan azabı çekerim , aslında benim yaşadığımı yaşayan kimse onun için dua etmez ama insanlık bende kalsın.namazimi kıldıktan sonra mutfağa su içmeye gittim.suyu içtim odama gitmek için arkamı döndüm ve bir çığlık attım.cunku,arkamda boğa gibi bir adam dikiliyor ve o da bağırıyor.kim olucak tabiki Berk,uykulu bir halde su içmeye gelmiş.birbirimizi tanıyınca Berk"napiyosun bu saatte burda" dedi.bende "napicam, su içmeye geldim.asil sen napiyosun" dedim,o da şu içmeye geldim dedi. Hmm iyi ,neyse hadi ben uyuyorum dedim yatağa geçip uyudum.
Sabah yine alarm sesiyle kalktım, hazırlanıp çıktık.herzamanki gibi okula oradan da işe gectik.okulda öğle namazimi kıldım,ikindiyle akşamında iş yerinde kilarim.ustumuzu değişip işe başladık.
BERK'İN AGZİNDAN
Üstümüzu değişip işe başladık,yeni gelenlerin siparişini alırken gözüme başağın kıyafeti takıldı.omuzu açılmış ,içine giydiği siyah atletinin askısı görünüyor.sipariş aldığı masadaki adam Başaği dikizliyor ve karşısında eşi var.başaga doğru giderken, Başak siparişleri almaya gitti.bende hala yemek seçmelerini bekliyorum.başak siparişleri getirdi, koymak için egilince masadaki pezzevenk tipli adam basagin omuzuna daha çok baktı.sinirli bir şekilde başağın yanına gidip kalemle topladığı saçından kalemi çektim. saçı omuzunu kapattı ,adamda bakmayı kesti.başak "napiyosun sen Berk,amacın ne senin" dedi.cevap vermeden siparişleri getirmeye gittim.
BAŞAĞİN AĞZINDAN
Berkin elinden kalemi alıp sinirlı bir şekilde kızların yanına gittim.
-Manyak mı bu çocuk?
-Cansu:noldu birtanem
-nolucak,Berk müşterinin yanındayken saçımdan kalemi aldı saçım açıldı
-Ece: niye böyle birşey yaptı ki?
-Bir bilsem! Offf deliricem ben yaaa.
Diye konuşurken patron,"müşteriler geldi kızlar" dedi ve yine işe koyulduk.aksama kadar müşterilere baktık yine aynı saatte paydos yaptık ve çıktık.yine yürüyerek gidicez,hem yürüyüş oluyor hem de otobüs parasından kâr ediyoruz.yine kumrular sarılarak gidiyor bizde arkadan gidiyoruz berkle.hala sinirlı olduğum için yol boyunca konuşmadım,Berk konuşmaya çalıştı ama dinlemeyip kızların yanına gittim.eve geldik Ece "saat erken,gelin bir kahve içelim arkadaşlar" dedi.bende "bi kahveye yok demem doğrusu" dedim ve ecelere gittik.içeri davet etti girdik,Ecelerin evide bizim evin alt katı olduğu için mimarisi ayni.ece kahve yapmaya gitti bizde cansuyla yardıma gittik.
-Ece: yol boyunca konusmadiniz berkle
-Evet,hala kızgınım ona!
-Cansu: tatlım, vardır bir bildiği.bu kadar kızma bence
-nolursa olsun cansu,orda ya yemeklere saçım duşseydi,kovulabilirdim.
-Cansu:hmm, ne diyiym haklısın canım.
Kahveler hazırdı, içeri götürüp servis ettik ve oturduk.sohbet muhabbet ederken ben ablamla konuşuyorum.gencler sohbet ediyorlar,ablam aradı konuştuk hal hatır sorup kapattik.saat 22:18 olmuş."ben kalkiym canlar" dedim ayaklandim.ece"yarın pazar , iş yok oturalım" dedi ama yorgunum o yüzden "ben kalkiym" dedim. benle birlikte diğerleride kalktı."sonra görüşürüz dedim" dagildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"STAJYER HAYATİM"
HumorSizce farklı hayatlar yaşıyan gençler bir araya gelebilir mi? Farklı kişilikler,farklı hayatlar... Aynı bölümde okuyorlar,aynı işte çalışıyorlar,hatta aynı binada komşular.. Sizce,bir tesadüf mü bu karşılaşmalar ,yoksa Allah mı karşılaştırdı? Ve sür...