Sabah saat 07:10 da kalktım ,üstümü giyinip saçımı at kuyruğu yaptım.berkin odasından ses geliyor belli ki o da hazırlanıyor.yuzume krem sürüp hafif bir ruj sürdüm çantamı alıp odadan çıktım.berkte çıktı, aynı anda çıktık karşı karşıya geldik"hadi çıkalım" dedi Berk.saat 07:35 olmuş. Hemen çıkıp aşağı inerken cansularda çıkıyorlardı, beraber aşağıda bizi bekliyen Ecelerin yanına gittik.
-hayirli sabahlar olsun arkadaşlar.
-Cansu: günaydın canım.
-Murat: cümleten günaydınlar gençler.
-Berk: geç kalmadan gidelim arkadaşlar.
Dedi ve yola koyulduk.duraga gidip otobüse bindik.ben cam kenarına geçip oturdum,Berk yanıma oturucakti hemen durdurup "burası dolu arkaya otur" dedim.berkte "kim oturucak" dedi."kimse oturmuycak ben buraya anca sigarim" dedim ve yer vermedim.berk arka koltuğa oturdu.
Geldik ve derse girdik ,nedense bugün bir heyecan var bende,ilk iş günüm o yüzden herhalde.nihayet dersler bitti ve okuldan çıkıp restoranda doğru yola çıktik.. kızlar odasına gidip iş kiyafetlerimizi giyip işe başladık.yeni gelen müşterilerin yanına gidip siparişi aldım karides istediler ,o ne hiç bilmiyorum.birazdan görürüm herhalde, sipariş mutfağına doğru giderken berkte sipariş almış mutfağa doğru gidiyor.mutfakta çalışan genç bir kız var.o da bizim gibi üniversiteli,adı "İclal" miş.-İclal,Canım iki karides istediler verir misin?
-İclal: tamam,hemen hazırlıyorum.
-Berk:bende,iki mantarlı makarna goturucem.
-Iclal: hemen hazırlıyorum..
Berk: Başak,nasıl gidiyor iş?
-İyi, fazla yorucu degil.
-Berk: aynen öyle, ben sevdim işimi.
-Iclal: Başak,bu tabaklar senin.
-Ayyyy!Bu ne? Böcek bu...
-Berk: sen ,ilk defa mı gördün karides?
-Sence daha önce görmüş gibi halim mı var?
-Berk: bakiym, galiba yok.
-Ben bunu götürmem..
-Berk: tamam,sen makarnalari götür bende karidesleri.
-Cok sağol Berk,büyük sevap işledin valla.
-Rica ederim cadı..Dedi ve siparişleri götürdük.aksama kadar siparişlerle geçti ve paydos iş bitti.ustumuzu değişip çıktık,
-ben yürüyerek gitmek istiyorum arkadaşlar size uyar mı?
-Cansu: çok iyi olur tatlım,bugün hava fazla soğuk değil.
-Murat:banada uyar,hadi o zaman gidelim.
Yola koyulduk,tabi çifte kumrular sarılarak gidiyor.ben arkada yavaş yavaş etrafı izleyerek gidiyorum,berkte yanımda."Başak,birşey diycem" ahhh gene ne diyecek aceba şımarık."soyle bakalım bebecik",Dedim .
-Berk:önce bana böyle laflar demeyi bırak lütfen.
-tamam,elimden geldiğince demem.
-Berk: iyi, aslında sen çok kötü bir kız değilsin.anlasmaya basaladik senle.
-Sen iyi olursan bende olurum.
-Berk: diyorsun! Biz iyi ikili olduk senle demi?
-Hmm!Pek sayılmaz,bana göre hala şımarık zengin bebesisin.ama biraz değişim var.
-Berk: inşallah daha da değişim olur bende.Böyle sohbetler ederken eve geldik, herkes yorgun olduğu için direk evlere dagildik.saat 21:07 olmuş.önce üstümü değişip saçımı topuz yaptım, mutfağa geçip iki kahve yaptım birazda kurabiye koyup salona geçtim. Berke kahvesini verdim kurabiyeyi Berkin önüne koyup okulda aldığım notları okudum.iyi avukat olmak için çok çalışmak gerek.Bugüne kadar anlatılan tüm derslerin üstünden geçtim ,vaktin nasıl geçtiğini anlamadım saat 22:45 olmuş.berk hala telefonla uğraşıp duruyor, merak ediyorum Berk nasıl avukat olucak.neyse "ben uyuycam iyi geceler" diyip odama uyumaya gittim.berkte yarım saat sonra odasına gidip ışığı kapattı.Bugün içinde çok şükür diyip Duami ettim.aslinda anlamıyorum insanlar neden isyan eder,"bazı insanların parası,sağlığı,ailesi herşeyi var ve hala isyan ediyorlar. mutsuzlar ,Birgün çok şükür Allah'ım elhamdülillah deseler hergun mutlu olurlar aslında" İstanbul'a geldigimden beri namazi unuttum, Allah'ın izniyle sabah namazıma basliym.yuce Rabbim bana sağlık vermiş,ailem ve sevdiklerim var çok şükür geçinecek kadar durumumda var .Allah bu kadar nimet vermişken günde 5 vakit namaz kilmisim çok mu? Diye düşünürken uykum geldi alarmı kurup uyudum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"STAJYER HAYATİM"
HumorSizce farklı hayatlar yaşıyan gençler bir araya gelebilir mi? Farklı kişilikler,farklı hayatlar... Aynı bölümde okuyorlar,aynı işte çalışıyorlar,hatta aynı binada komşular.. Sizce,bir tesadüf mü bu karşılaşmalar ,yoksa Allah mı karşılaştırdı? Ve sür...