Artık onuru unutmaliydim, çünkü ayrılırken büyük kavga ettik ağır laflar söyledik birbirimize. 4 ay olmuştu ve ben hala onurdan ayriydim, bir gün bile konuşmadan duramadigim adamla tam 4 ay konuşmuyorum.Bir hafta sonra onurun asker gecesi olucak İstanbul'da askerliğini yapicakmiş.bende gidicem o geceye...
Ve beklenen gün geldi,onurun asker gecesi vardı bu akşam.. saat 13:06 idi bir duşa girdim ve giyicegim kiyafetleri ayarladım.siyah yüksek bel pantolon,ve önü kısa arkası uzun Zümrüt yeşili bir gömlek seçtim ,saçlarımı duzlestirdim ve biraz uyudum.
Uyandım saat 17:45 ve 19:00 da asker gecesi vardı hemen hazırlanmalıyim.
Üstümü giydim aynanın karşısına geçip saçlarımı açıp ortadan ikiye ayırıp düzelttim .Siyah saatimi taktım, saat olmazsa olmaz benim için yeşil küpemi ve kelebekli narin kolyemi taktım. Makyaj olarak ise maskara ve soğan kabuğu rengi bir ruj sürdüm,parfümü sıkıp çantamı ayarladım ve abimle yola çıktık abim onurun yakın arkadaşı ama bizi bilmiyor.
Gecenin olacağı yere geldik herkes toplanmış gece başlamak üzere,ben onurlarn evine gidip su içip geliym dedim ve gittim.mutfakta su içerken onur geldi ve bana "konuşmamız gerekiyor gel benle" dedi elimi tutup beni çekti. Bende "naptini sanıyorsun sen bırak beni,biz ayrıldık onur !biz yokuz artık" dedim.onur sus dedi ve elimi tutup odasına götürdü.kapiyi kapattı ve gözümün içine bakarak"seni çok seviyorum" dedi.hala onu görünce kalbim hızlı atıyordu , çok heyecanlıyım ama bana (senden nefret ediyorum) lafını soyledi ve hala unutmadım ,odadan çıkmak için kapıya elimi uzattım,onur arkamdan "Başak" diye seslendi.dönup baktığımda diz çökmüş elinde bir gül ve yüzük bana gülüyordu .Ve gözümün içine bakarak"benimle evlenir misin?" Dedi.
Ben şok ,hiç beklemiyordum ama onu hala sevdiğim için "tabiki evet" dedim ve yüzüğü taktı .sarklicakti ben nikah olmadan yaklaşma diyerek geri çekildim. Ve ona kızgın bir şekilde"hani sen benden nefret ediyodun" dedim.onur "saçmalama tatlı cadim o sinirle söylenen birşey ben seni çok seviyorum" dedi.
Çok mutluyum,evlenicektik ve artık barismistik, hemen aşağıya inip defneye "onurla barıştık ve evleniyoruuuuuz" diye bağırdım.defnede çok sevindi,asker gecesi nasıl geçti anlamadım eve geldik anneme olanları anlattım.Anlayışla karşıladı ve aradan iki gün geçti babama telefon geldi ,onurların ailesi bizimkiler ve defneler parka gidicektik çay içmeye, hemen heyecanlı bir şekilde hazırlandım çıktık.
Parka gittik onurun ailesi vardı ama onur yoktu merak ettim nerede bu uyuz? Derken
-Defne: Başak gel biz biraz parkta gezelim.
-Tamm canım hadi gidelim..
Dedim ve biraz ilerledik annemler den uzaklastik , defneye sordum "onur nerede defne?" Gel Onur'a gidiyoruz zaten dedi.
Yürümeye devam ettik ve karşıya baktım gördüklerim beni felç etmiş gibi oldu,ellerim boşaldı,başımdan aşağı kaynar su döküldü .
Onur ve eski sevgilisi Büşra dudak dadagaydi ,gözlerim doldu ve ağlamaya başladım .Onur büşrayi itip bana seslendi"aşkım!Aşkım yemin ederim göründüğü gibi değil." Dedi. Arkamı dönüp gidiyordum bişey unuttum,Onur'a doğru ilerledim onur özür dilerken burnunun üstüne sert bir yumruk attım ,onurun burnu kanadı ama artık karşısında eski Başak yoktu acimiycaktim.ve büşray a döndüm saçını tutup onurun üstüne ittip "al !hayrini gör artık senin dedim ve gozyasimi silerek annemlere doğru gittim. Defne peşimden gelip"peki,bundan sonra nolucak Başak?" Dedi.bende "artık herkes kendi yoluna gidicek" dedim ve gittim... Annemlere birşey belli etmedim onur arkamızdan gelip bana bakıyordu ama o iğrenç suratını görmek istemiyorum,bir köşeye geçip etrafa baktım çaylar içildiğinde kalktık hıçkıra hıçkıra ağlamamak için kendimi zor tutuyorum hemen eve gitmek istedim ve biz kalktık .Eve gidip odama geçtim saatlerce ağladıktan sonra kendime kural koydum..
"Artık mutlu olucaksin Başak!O serefsize inat mutlu olup İstanbul'a gidip avukat olup geliceksin..." Yeni hayata artık başlıyorum...Evet,başakin hikayesi buydu inşallah beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"STAJYER HAYATİM"
HumorSizce farklı hayatlar yaşıyan gençler bir araya gelebilir mi? Farklı kişilikler,farklı hayatlar... Aynı bölümde okuyorlar,aynı işte çalışıyorlar,hatta aynı binada komşular.. Sizce,bir tesadüf mü bu karşılaşmalar ,yoksa Allah mı karşılaştırdı? Ve sür...