Cansu kapıyı açtı,bizi içeri davet etti.evlerinin çizimi bizimkinin aynısı,salona geçtik, cansu çay koymak için mutfağa gitti.bende yardım etmek için yanına gittim.
-Yardim edicek birşey var mı canım?
-yok tatlım,bi çay koyucam onuda hallederim.
-Peki!Nasıl bir duygu evli olmak?
-Aslinda çok güzel,kendimi hep güvende hissediyorum.ve beni sevdiğini bilmekte beni rahatlatıyor.
-Ne güzel, inşallah Rabbim sizleri hep mutlu eder.
-amin canım cümlemizi inşallah.ama görünüşe bakılırsa berkte sana ilgi duyuyor gibi.
-aman! Allah yazdıysa bozsun.uyuz oluyorum o simariğa,kibirlinin teki, benim işim olmaz berkle... Zaten ben hayatımda bir erkek istemiyorum ,tek isteğim okuyup avukat olmak....
-Hmm,öyle diyorsan öyledir canım.
Bardaklara çayları doldurup götürdük ,çayları ben dağıttım .Herkes aldı, Berk kaldı sadece ,ona veresim yok ama uzattım çayı ,gıcık yüzüyle beni dikizleyerek çayını aldı.
Oturduk ve bir sohbet basaladi...
-Murat: evet gençler,anlatın bakalım kim nereden geliyor?
-Ece: biz bulutla İzmir'den geldik.zaten gelmeden iki ay önce bulutla tanıştık ,sevgili olduk.ikimizede İstanbul çıkınca, bölümlerde aynı annemler nikah kiyilmasini uygun gördüler ve gelmeden iki gün önce nikahımizi kiydik, İstanbul'a geldik.
-Bulut: bizim hikayemiz böyle gençler,sıra sizde...
-Berk: valla bizde başakla Antep'ten geldik.bizim hikaye farklı, benim ucagimin kalkmasına saatler kalmış eve eşyaları kontrol etmeye giderken ahanda bu asabi cadı başaka çarptım.carpmaz olaydım bana "zengin bebesi" dedi ve kızıp gitti.biraz şaşırdım ama takılmadan eve gittim , hazırlanıp eşyaları alıp havaalanına gittim.vedalastim ailemle uçağa bindim. bilin bakalım koltuk arkadaşım kim? Aha bu "cadı" yine karşıma çıktı. Tabi susar mı ? Ağzına geleni saydı ,uçak indi giderken bana"inşallah birdaha karşılaşmayiz" dedi gitti. Allah'ın sopası yok işte, ev tutmaya gittim. tek ev kalmış şansa bak! başakla aynı ev için kavga ettik, dışarda kalmaktansa vahşi başakla kalmayı tercih ettim.durum bu karsinizdayiz...
-Murat: hahha kaçış yok işte Allah nere gitseniz sizi karsilastirmiş.
-Hic sorma murat,kurtulamadım gitti şu berkten.hayirlisi Allah sonumuzu hayır etsin.
-Ece: valla Başak en değişik tanismada sizinkiymiş..
-Cansu: bizde muratla tarlada çay toplarken tanıştık.ayni köylüyüz , bana çay toplamayı öğretti , derken aileler falan tanıştı.muratla yuzuklerimiz takildi,bizde eceler gibi aynı şehir çıkınca nikahımizi kiydik İstanbul'a geldik.fazla aksiyon yok bizde...
-Murat: arkadaşlar tuhaf değil mı? Hepimiz aynı bölümü hukuku okuyoruz, hepimiz aynı şehiri tutturduk.sanki Allah bizi karşılaştırdı gibi.hatta evlerimiz bile aynı binada...
-Valla ben,şans mı ,Allah mı karşılaştırdı bilmem.tek bildiğim ,çok iyi arkadaşlarımin olduğu ...
-Berk: tuhaf ama ilk defa Başağa katılıyorum, gerçekten çok iyi arkadaşlarım var benim...Sohbet devam ederken ben "gençler sizin sohbetinize doyum olmaz,ben kalkiym sabah erken kalkıp gidicez"dedim. Berkte "aynen gençler bende kalkiym artık" dedi,ayaklandı...
-Cansu:o zaman yarın sabah 07:30 da herkes aşağıda olsun, beraber gidelim.
-Ece: tamam canım,biz bulutla hazır oluruz.
-banada uyar cansucum, ben hazır olurum ama berki bilmem...
-Berk: Allah Allah sen olucan da ben mı olmuycam ,bende hazır olurum...
-Cansu:tmm o zaman ,sabah görüşmek üzere..
Dedi ve herkes evlerine dağıldı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"STAJYER HAYATİM"
HumorSizce farklı hayatlar yaşıyan gençler bir araya gelebilir mi? Farklı kişilikler,farklı hayatlar... Aynı bölümde okuyorlar,aynı işte çalışıyorlar,hatta aynı binada komşular.. Sizce,bir tesadüf mü bu karşılaşmalar ,yoksa Allah mı karşılaştırdı? Ve sür...