yeni arkadaşlar

22 4 0
                                    

-meraba!Ben Başak ilk yılım bu sene yeni arkadaşlara ihtiyacım var.
-Meraba,bende Ece ben tanıyorum zaten sizi az önce araştırma dersinde kendinizi tanitmistiniz..
-Bende bulut,arkadaşlar Ece'nin eşiyim yani nikahımiz var ama düğün olmadı okul bitince inşallah düğün olucak ikimizde İzmir'den geldik Eceyle...
-Memnun oldum.ilk arkadaşlarımsiniz...
-Durun!Ben kendimi tanitayim.ben cansu,rizeden geldim,bende aynı bolumdeyim hukuk okuyorum az önce araştırma dersinde bende vardım sizi oradan görüp arkadaş olmak istedim..
-Arkadaslar bende Murat,cansunun eşiyim bulut gibi bizimde nikahımiz var okuldan sonra düğün olucak.siz de mi nikahlısiniz bu arkadasla?
-Aaa ne alaka tabikide yok öyle bişey ,biz ev arkadaşıyiz berkle geçici olarak, bir ay sonra Berk tasinicak.
-Cansu: anladım ama yakisiyosunuz.
-ece: bizde bulutla aynı evdeyiz ,yani hem eşiz hem ev arkadaşıyiz..
-Murat: bizde cansuyla sizin gibi hem eş hem ev arkadaşıyiz .
-Berk: nerede evleriniz bizimki yesilevler mah. 75 nolu sokak no:3 ve 3. Kattayiz.
-bulut: aaa bizimkide aynı bina ikinci katta.
-Murat: şaka gibi ama bizde aynı bina ikinci kat yani bulutla karşı komşuyuz..
-Berk: bizde bi üst katiniziz hem arkadaş hem komşu olduk şansa bak..

Mükemmel bir şeydi bu ,yepyeni arkadaşlarım oldu cansu ve Ece çok iyi kızlar. eşleride öyle aynı evde kalıyor eşleriyle ne güzel bende kala kala şımarık berkle aynı evde kaldım offf yaaa..
Ama en güzelide hem aynı bolumdeydik arkadaşlarımla hem de aynı binada oturuyorduk çok güzeldi . Sohbet edicekken zil çaldı ve bilişim dersine girdik .
-Gunaydin gençler,ben yeni bilişim hocaniz efe ,bu yıl beraberiz...
Aslında iyi bir hocaydı kır saçlı 40 yaşlarında nur yüzlü biriydi ,nedense kanım kaynadi bu hocaya.tanisma Faslı geçti kaynaştıktan sonra vaktin nasıl geçtiğini anlamadım. zil çaldı ve kantine indik yine aynı tayfa...
-Berk: sevdim üniversitesiteyi tam benim kafada iki çok iyi kardeslerimde oldu.
-Murat: aynen öyle kardeşim sevdim sizleri ,benim hatunda kızlarla iyi anlaştı .
-Cansu: çıkışta eve beraber gideriz demi evlerimiz aynı binada sonuçta?
-Cok iyi olur canım valla su şımarık berkle gitmekten kurtulurum.
-Ece: niye kız anlaşamıyor musun ev arkadaşınla ?
-emin ol mecbur olmasam kalmam şu simarikla sadece bir ay zaten, sonra kurtulucam giciktan .
-Berk: sen kendine bak gıcık kim anlarsın...
-Aaaaa sinir oluyorum bu çocuğa, kızlar bugün dersler bu kadar hadi gidelim eve dogru..

Toplandık eve doğru yol aldık otobüs durağında beklerken havanın baya soğuk olduğunu fark ettim .üşüdüm ,ve arkadan bir ceket atıldı omuzuma ,dönüp baktığımda Berk ceketini bana vermiş ,"gerek yok" dedim ve otobüsü durdurdum hep beraber bindik.
Eve geldik merdivenleri çıkarken cansu,"gelin kızlar bir çay içelim " dedi .Geri cevirmedim ve cansulara gittik.

"STAJYER HAYATİM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin