kitaptaki karakterler"BULUT"

9 3 0
                                    

Sıra geldi bulut beye,bulut çekici bir tip .Birazda çapkın ama eşi eceye çok düşkün .Eceyle iyi anlaşıyorlar ama bulut Ece'nin yemek bilmemesinden biraz rahatsız...
  Bulut,1.73 boyunda,70 kilo,beyaz tenli,yeşil gözlü ama yakışıklı bir genç..
Bulutu da tanıyalım...!

Offf, sabah yine telefon sesiyle uyandım,dün terk ettiğim kızdan 12 cevapsız arama var ve 28 msj 20 si küfürlü .Ama umursamadan yataktan kalkıp lavaboya gittim.elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.Saliha Sultan, yani annem mis gibi kahvaltı hazırlamış .
-Gunaydin anne!
-Gunaydin uykucu.
-Babamla meltem nerede?
-Meltemin işi varmış,babanda derse gitti.
-Hmm tek biz varız o zaman evde ,ama bende bizim tayfayla takilicam bugün,yani teksin sultanımm.
-Olsun,zaten üniversiteye gidicen alışırım yalnızlığa
-Oyyy sen üzülme annem ,senin oğlun geleceğin avukatı olucak inşallah..
 
Dedim, annem biraz rahatladı.hukuk okuycaktim bir ay sonra şehirler açıklanacaktı, ama ben önce arkadaşlarımın yanına gidip kafa dagilticam.Kahvaltımı yapıp odama geçtim,üstümü değişip çıktım."ağaç altı "cafesinde bulusucaz bizimkilerle.gittim ama daha gelen yoktu,geçip bi masada oturdum.bir kahve siparişi verdim ve telefonda sosyal medya ya daldım . Derken bacagimin yandığını hissettim.sakar garson kız kahveyi üstüme dokmustu,tam "dikkat etsene sakar diyeceğim" ne goriym, karşımda siyah saçlı, Dünya güzeli bir kız.etkilendim doğrusu,kız özür dilerken"önemli değil" dedim ve ben bulut diyerek elimi uzattım.guzellikte bana "bende Ece" diye cevap verdi ,ve tokalasti.
İşine devam etti.o gitti bizim tayfada geldi.oturduk sohbet ediyoruz ama benim gözüm ecede,aklım onda kaldı ,kafaya koydum bu kızı tavliycam.
Birkaç saat sonra bizimkiler kalktı ,bende Ece'nin işi bitirmesini bekledim.ece işi bitirmiş çıkıyor,durdurdum ve seni tanımak isterim dedim.
Biraz acele oldu ama napiym sevdim bu kızı.ecede sağolsun beni kırmadı kabul etti.cay içtik birbirimizi tanıdık . Babası ölmüş annesiyle yaşıyormuş, üzüldüm. Bende kendimi tanittim ...
-Bulut ben,iki kardeşiz ben ve bir de kız kardeşim meltem,bende izmirliyim burda yasiyoruz ailemle.
Şansın böylesi,o da hukuku tutturmuş,şehirlerde aynı çıkarsa yaşadık . Birkaç hafta beraber takıldık , daha çok sevdim eceyi.biraz acı çekmiş ama temiz kalpli bir kız.sehirlerin açıklanmasına bir hafta kala eceye evlenme teklifi ettim.kabul etti , ailelerde tanıştı kaynaştı ve gitmeden Eceyle nikahımizi kıyma kararı aldık. Çünkü,ikimizde İstanbul'u tutturduk ve aynı evde kalkicaktik.evli olursak daha iyi olur diye düşündük ve nikahımizi kiyip İstanbul'a gitme hazirligina başladık...

"STAJYER HAYATİM"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin