Yeni ve güzel bir güne gözümü açtım .Heyecanlıyım çünkü bugün İstanbul'a gidicem hukuk fakültesini tutturdum ve gururluydum hemen hazırlanmaya koyuldum önce yatagimı toplayıp aynanın karşısına geçip saçımı topladım uykudan kalkınca tenimin rengi çok daha beyaz ve pürüzsüz oluyor nedense ,gözlerim daha irilesiyo ve elamsi olan gözüm yeşile dönüyor lavaboya gidip dişimi fırçalayıp yüzümü yıkayıp çıktım annemler hala uyuyor bari gidip ekmek alıp kahvaltı hazirliym.zaten kadincazi yalnız bırakıp gitmek içime sinmiyor. Üstümü değişip bakkal yoluna koyuldum nedense bu yolda yürürken aklıma geçmiş geliyor aldatılmam . Onur bir zamanlar çok sevdiğim insan, anım çoktu onla sürekli kavga etsekte bunları düşünürken bakkala gelmiştim ekmeği almaya giderken bakkal amcaya hayırlı sabahlar diyerek girerim her gün ekmeği aldım eve doğru giderken aklım yine geçmişe gitti onur asker gecesinde evlenme teklifi etmişti ne safım kabul etmiştim birden kolumda bir ağrı hissettim kendime geldiğimde başımda duran zenginliği tipinden belli olan şımarık bir zengin bebesi gördüm ayağa kalktım anladım ki bana çarpmış kolumun ağrısıyla kızdım görmüyor musun yolda olduğumu nasıl carpiyosun? Dedim. Zengin bebesi kısaca uzun boylu,esmer , kirli sakal, saç ve kaşlar Kara, siyah gözlü yani manken gibi bi adamdı. kusura bakmayın görmedim dedi bende görmüyorsun birdaha araba kullanma dedim ve gittim arkadan onun şaşkın gözlerle bana baktığıni hissedebiliyodum.eve gittim güzel bir kahvaltı hazırlayıp ailemi kaldırdım 4 kardestik 2 kız 2 erkek ablam evliydi abim ve kardeşim vardı tabi ikide Dünya tatlısı yeğenlerim onlarda kız her neyse eşyalarını toplamaya başladım yarısını dünden topladım zaten eşyalarımin hepsi toplanmış hazırdı şimdi ben hazırlanmalıydim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"STAJYER HAYATİM"
HumorSizce farklı hayatlar yaşıyan gençler bir araya gelebilir mi? Farklı kişilikler,farklı hayatlar... Aynı bölümde okuyorlar,aynı işte çalışıyorlar,hatta aynı binada komşular.. Sizce,bir tesadüf mü bu karşılaşmalar ,yoksa Allah mı karşılaştırdı? Ve sür...