H2 - Lovin' Starbucks

34 5 0
                                    

POV Lynn

Ik bedank de taxichauffeur en loop uit de taxi. Ik glimlach.

Londen, here I come!

Ik loop het hotel binnen en check in. Ik open de deur van mijn kamer die op de 6e verdieping zit en mijn mond valt een klein stukje open. De hotelkamer is prachtig. Ik zie een tweepersoonsbed staan met egale witte lakens. Een enorme spiegel, TV, inloopkast, een mini-bar. Wauw. Ik ga snel naar de badkamer en weer valt mijn mond open. Een bubbelbad, douche met prachtige, gladde, zwarte tegels. Ik overleef deze twee maanden wel. Over een maand komt Jill hier ook, voor twee weekjes. Ik kijk er naar uit. Het is op zo een manier niet heel erg om voor je studie naar Londen te gaan. Het is ongeveer twee uur 's middags en ik heb nog niet geluncht, daarnaast ben ik ook wel toe aan wat mensen om me heen, dus ik besluit na alles uitgepakt te hebben de stad in te gaan. Ik denk dat ik nog een keer naar de Starbucks ga.

'Hi, wat mag het zijn?' Vraagt het meisje achter de kassa. 'Een Bella Mozzarella graag en een Chai tea latte alsjeblieft.' Zeg ik. Het meisje knikt en glimlacht. 'Het is rustig, dus ik breng het zo naar je toe, oke?' Vraagt ze. Ik knik en neem plaats. Ik check social media en al snel komt het meisje weer naast me zitten. 'Hey, mag ik komen zitten?' Vraagt ze, terwijl ze mijn eten op het tafeltje zet. Ik knik en begin aan mijn broodje. 'Wat is je naam?' Vraagt ze. 'Lynn en hoe heet jij?' Zeg ik dan weer. 'Ik ben Valerie, leuk je te ontmoeten.' 'Ook leuk om jou te ontmoeten.' Zo gaat ons gesprek een beetje verder. Zodra ik mijn lunch op heb, krijg ik haar nummer en zij die van mij. Ze geeft me nog een Chocolate chip frappucino van het huis. We kletsen de hele middag. Het is rond 4 uur als ik naar huis ga. 'Ik denk dat we hele goede vrienden kunnen worden.' Zegt Valerie als ik op het punt sta om te vertrekken. Ik knik. 'Bedankt voor de gezellige middag.' En met die woorden vertrek ik.

U heeft 3 nieuwe bericht(en)

15:17 PM - Jill🍭❤😘: En hoe bevalt het?

15:17 PM - Jill🍭❤😘: Hope you have a good time baby

15:59 PM - Jill🍭❤😘: WAAR BEN JE IK MAAK ME ZORGEN???!!!

16:22 PM - U: Het is awesome hereeee!!! Was even aan het lunchen en heb al leuke nieuwe mensen ontmoet :) Ik mis je wel hoor... Kusjessss

Het was een lange dag. Ik hou zoveel van mijn tante. Ik hoefde eigenlijk maar 1 maand weg voor mijn studie, maar mijn tante heeft voor mijn verjaardag een maand extra geboekt. Natuurlijk mis ik Jill, maar omdat zij nog niet studeert en een tussenjaar heeft, komt ze een paar keer langs! Ik besluit een bad te nemen. Er liggen mini's van Lush voor me klaar. Ik grinnik als ik een briefje zie dat deze producten elke week aangevuld worden. Ik vul een heerlijk bad en blijf zitten tot een uur of 6.

Ik trek snel mijn Disney trui aan. De trui is zwart met een witte letters. 'All I ever wanted to be is a Disney princess.' Ik trek daaronder een witte slaaplegging met gouden hartjes aan. Ik schrik als ik de deurbel hoor. Ik borstel mijn haar snel even door, omdat het waarschijnlijk iemand van het hotel is.

POV Perrie Edwards

'Jadeeyyy, open de deur.' Zeg ik half zingend. Ik ben mijn pasje vergeten... 6e verdieping, nummer 76, ik bel aan. Het duurt me iets te lang en ik leun tegen de muur aan. Men, ik heb honger. De deur gaat open en ik zie een meisje. met blond haar en blauwe ogen verbaasd naar me kijken. Ze ziet er schattig uit. 'Mijn hemel, het spijt me echt heel heel heel erg!' Zeg ik. Wat een afgang, het is dus nummer 74. 'U-Uhm het geeft niet.' Zegt ze met een kleine glimlach. Ik hou van haar trui, ik moet erom glimlachen. Ik sla mezelf voor mijn hoofd. 'Sorry, ik dacht echt dat we een kamer hadden op nummer 76.' Zeg ik. Ik lach om mijn domme actie. 'Het geeft niet.' Zegt ze weer. Ze glimlacht een beetje zenuwachtig. Ik weet dat ze me waarschijnlijk kent. Ik vind het fijn als mensen me behandelen alsof ik niet beroemd ben. Ik bedoel, beroemd zijn is geweldig, maar het is fijn dat je niet de hele tijd in de spotlight hoeft te staan. 'Nou dan ga ik maar, see you!' Zeg ik en ik loop weg. Op weg naar mijn eigen kamer.

A/N

Het spijt me, er gebeurt nog niet zo veel, maar het wordt steeds leuker (denk ik) :)

Liefsss  <3

While nobody sees.. - Little Mix + One DirectionWhere stories live. Discover now