POV Lynn
Mijn wandelingetje van een paar dagen geleden heeft me goed gedaan. Ik heb alles op een rijtje en ik ben helemaal klaar voor de tour. Het is nu nog ochtend, maar vanavond is onze eerste show in Londen. We brunchen met zijn allen bij een schattig restaurantje, waar we al vaker zijn geweest. Over een half uur moeten we daar zijn. Nadat we daar geweest zijn moeten we met zijn allen naar de locatie waar we de show gaan geven. De generale. Vanavond is het dan zo ver. Ik ben zo benieuwd. Al die gillende fans. Wat zouden ze er van vinden zonder Jes en met mij. Na we ons klaargemaakt hebben besluiten we te lopen naar het restaurantje, wat eigenlijk amper te doen is. Je zult het niet geloven, maar mijn instagram account is 20.000 volgers rijker en er lopen zat fangirls rond op de straten van Londen die al te graag een foto willen. Ik vind het echt geweldig, maar ik kan er niet aan wennen. Mensen die op de foto willen. Met mij. We komen te laat maar het maakt eigenlijk niet uit. De sfeer is goed als we eenmaal aangekomen zijn. We blijven daar zitten om de laatste details te bespreken en gaan vervolgens met de tourbussen richting het stadion waar we vanavond gaan zingen. De generale. Om 2 uur 's middags.
We gaan nu alvast bezig met de outfits en de make-up. De jongens ook. Ik deel mijn kleedkamer met Leigh-Anne en ben elke keer weer verrast door de hoeveelheid luxe hier. Automaat met warme dranken zoals latte's en cappuccino's en hapjes zijn inclusief. Onze outfits hangen klaar. Eerst trekken we zelf onze outfits aan en later wordt het allemaal perfect gemaakt door onze stylisten. Ik draag een blauw jurkje vol met glitters. Perrie draagt een strak pakje met lange mouwen waar ook blauwe glitters over zijn verspreidt. Jade draagt een lange strakke zwarte broek met een beglitterde blauwe croptop en als laats Leigh-Anne. Leigh draagt een pakje in een 'badpak' vorm met een rokje van zijde eraan gemaakt. Ze zien er stuk voor stuk prachtig uit. We gaan de make-up in en ik heb nog nooit zo veel verschillende make-up spullen bij elkaar gezien. Eerst is mijn huid aan de beurt, vervolgens het gebied rondom de wangen, mijn ogen en tot slot worden mijn lippen in een felroze kleur gestift. Ik zie er heel anders uit. Als ook mijn haar gedaan is vraag ik of Perrie een foto van me wilt maken en ik besluit hem op insta te zetten.
Lynnwestford
Lynnwestford: Ready for tonight, London? 😜💖 @perrieedwards
De eerste reacties en likes stromen binnen. Ik zet mijn telefoon op stil en maak me klaar voor de generale repetitie. De eerste keer dat Jill het ziet. Jesy is er niet bij, we hebben haar zo veel mogelijk uit de repetities gehouden, omdat we haar willen verrassen met het eindresultaat. We zingen de liedjes en op een paar foutjes na gaat het super. De jongens waren verrast toen ze ons allemaal zagen en wij andersom ook. Ze zien er allemaal heel 'gewoontjes' uit maar toch op ons en elkaar afgestemd. Love it.
Na een goede generale is het al zover dat we bijna echt opmogen. Samen met de jongens. Ik ben enorm zenuwachtig, maar ben er klaar voor. We staan hand en hand achter het podium. Naast mij staat aan de ene kant Leigh en aan de andere kant Liam. De spotlights gaan aan wat betekent dat we over exact 30 seconden op moeten. We beginnen dan ook gelijk te zingen. Een remix van de populairste liedjes van Little Mix en van One Direction. Wij beginnen met Wings. De spotlights knipperen, tijd om op te gaan. Ik neem een diepe hap adem en loop het podium op. De lichten gaan uit en de fans beginnen te gillen. Het licht gaat kort aan en dan weer uit en opnieuw begint iedereen te gillen. Ik kan het me voorstellen. Zo was ik ook tot voor kort. Ik focus me weer en begin te zingen. 'Mama told me not to waste my life, she said spread your wings my little butterfly.' Een traan ontsnapt uit mijn ooghoek. Een traan van geluk.
A/N
IK WAS ZATERDAG BIJ LITTLE MIX IN AMSTERDAM EN HET WAS AMAAAAAZING!!!! Was 1 van jullie er ook, of misschien in een ander land?
Heel veel liefs,
Madelief....
YOU ARE READING
While nobody sees.. - Little Mix + One Direction
FanfictionHij glimlacht naar me en duizenden vlinders vliegen door mijn buik die zich omtoveren in elektriciteit als hij mijn hand pakt. Je bent verliefd Lynn Westford. Hopeloos verliefd. -- Hei schatjes, ja je leest het goed... Eindelijk weer een nieuwe...