POV Lynn
De tweede dag dat Jill hier is en ze gaat mijn vrienden ontmoeten. De mensen die in een paar weken zo enorm belangrijk voor me zijn geworden. Ik heb het besluit moeten nemen om mijn studie op stop te zetten. Hoe graag ik ook verder wil, dit is een kans, een eenmalige aanbieding die ik met beide handen moet aannemen. Ik loop met Jill naar de taxi. De meiden verbleven een tijdje in mijn hotel, omdat ze daar blijkbaar die week erg veel persconferenties hadden. In verband met de tour. Ik schrik op uit mijn wereld als ik ergens een toeter hoor. 'De taxi, mooi op tijd.' Zucht Jill geërgerd en ze rolt met haar ogen. Ik lach. 'Het is Londen Jill, wil je een chauffeur die op tijd is, neem dan een limo.' Ze steekt haar tong naar me uit. De rit verloopt rustig en Jill en ik kletsen wat. Als we aankomen is het een minuut of 20 verder. File, stoplichten, druk, het speelt allemaal een rol. Ik ben zenuwachtig om Niall onder ogen te komen. 'Niet zenuwachtig zijn Lynn, u can handle this.' Zegt Jill. 'Fijn, je hebt dus nog steeds een gevoelenssensor en gedachtescanner.' Zeg ik. Ze glimlacht en ik druk op de bel.
Ik begroet iedereen met een hoi als we binnen komen. Jill doet hetzelfde en ze stelt zich kort voor. De rest doet dat ook, maar ik denk niet echt dat dat nodig is aangezien Jill genoeg weet over de personen die voor me staan. Ook Jesy is er bij. Niall doet alsof er niks is gebeurd. Ik zit in een tweestrijd met mezelf. Ik voel me enorm alleen en leeg door Niall, maar ik ben ook blij dat onze vriendschap niet verpest is. Ik heb alleen het gevoel dat.. Hij doet afstandelijk. Ik probeer me er niet op te focussen. Ondertussen is Jill een praatje aan het maken met de meiden. 1 probleem minder, ze klikt. Ook al had ik dat misschien wel een beetje verwacht. Ik ga zitten naast Jade. 'Dus, hoe gaat het met Niall?' Vraagt Jade. Ik kijk haar vragend aan. 'Lynn, we zien het verschil tussen liefde en vriendschap en in die bar, Niall mocht misschien dronken zijn, maar jij niet Lynn.' 'Is het zo overduidelijk?' Vraag ik en ze knikt. 'Niall is een goede jongen Lynn, jullie namen zijn schattig samen, we zijn er voor je.' Ze kijken me opeens allemaal mee en het gesprek tussen mij en Jade was geen prive gesprek. Jill begint zachtjes te fluisteren. 'Lynni, Nilyn, ik weet het nog niet.' De meiden lachen en alweer heb ik een probleem minder. Ze keuren het goed en helpen me. Nadat we nog langer kletsen en Jill en ik ons vol proppen met de merengue schuimpjes die op tafel staan roept Niall me. Ik krijg een knipoog van Perrie. 'Damn Pezz.' Zeg ik tegen haar en ik sta op en volg Niall.
POV Niall
'Hey.' Zeg ik en ik zie Lynn zich afvragen wat voor gesprek dit gaat worden. En ik snap haar, ik weet het zelf ook niet. De afgelopen dagen ben ik steeds meer met Alana gaan praten en ik begin haar leuk te vinden. Alana is 1 jaar jonger dan ik ben. Ik kan niet meer met Lynn's gevoelens blijven spelen. Ik heb mijn gevoelens niet in de hand. Ze is zo jong, zo kwetsbaar. Ik haat mezelf zo. Ik heb geen idee hoe ik het moet gaan verwoorden, maar ik zet me er overheen. 'Lynn..' Begin ik met schorre stem. Het is zo moeilijk terwijl we niet eens iets hadden, maar ik kan de aantrekkingskracht die speelt tussen niet negeren. 'Ik heb verkering Lynn.' Ze kijkt me aan. Ze probeert een pokerface te trekken, maar ik zie teleurstelling in haar ogen. 'Het spijt me van alles Lynn, ik hoop niet dat dit iets verandert tussen ons. Ik hou van je en ik hoop dat je dit begrijpt. Je bent nog zo jong Lynn. En we kennen elkaar pas net. Je bent een heel lief meisje en..' Ik stop mijn zin en ik zie waterige ogen. Ze begint te praten. 'Weet je wie je pas net kent Niall, die Alana. Een paar dagen om precies te zijn?' Ze houdt even een pauze. 'Het is niet erg Niall, je kiest je gevoelens niet, maar voelde je niks toen we voor de 1e keer kuste, en de 2e keer?' Ik loop naar haar toe en geef haar een kus. 'Ik hoop dat we vrienden kunnen blijven.' Zeg ik haar vragen negerend. 'Is dat mogelijk, alsjeblieft?'
POV Lynn
Het liefst zou ik gaan schreeuwen en huilen,maar ik hou me groot. 'Je bent me niks verontschuldigt Niall, we waren niet eens een stel. Ik ben er voor je, je bent een van mijn beste vrienden, ik kan toch niet zonder je.' Zeg ik. Hij omhelst me. Zijn afscheidskus brandt nog op mijn lippen.
A/N
Hoi poepies,
dit wordt een lange A/N, bereid je voor. Als eerst. Gatver wat een slecht hoofdstuk. Ik haat het om dit te schrijven, maar het moest ooit gebeuren. Ik vind al die emoties lastig onder woorden te brengen, vandaar. Ten tweede, SORRY VOOR GEEN UPDATE:((((( !!!!! Oke en dan ten derde. Ik ben best wel blij met het aantal lezers dat ik bereikt heb, maar ik krijg er steeds minder. Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met elke lezer die ik heb, maar ik merk dat ik bijvoorbeeld het laatste hoofdstuk niet meer dan 5 lezers ongeveer heb. Vinden jullie het boek wel leuk? Ik vind het namelijk super leuk om te schrijven, het is ook echt een hobby. Maar extra lezers zou ik ook leuk vinden. Daarnaast zijn ofcourse comments en votes welkom, zodat ook andere wattpad gebruikers het kunnen zien. Ik beloof jullie ook dat ik vaker ga updatennn.
Ly all!
Xoxo Madeliefjeeeee
YOU ARE READING
While nobody sees.. - Little Mix + One Direction
FanfictionHij glimlacht naar me en duizenden vlinders vliegen door mijn buik die zich omtoveren in elektriciteit als hij mijn hand pakt. Je bent verliefd Lynn Westford. Hopeloos verliefd. -- Hei schatjes, ja je leest het goed... Eindelijk weer een nieuwe...