H4 - Breakfast at Tiffany's

35 3 2
                                    

POV Lynn

Met een kreun wordt ik wakker. Uit bed komen is een te zware opgave voor me, dus blijf ik nog even lui in mijn bed liggen. Ik kan me niet voorstellen hoeveel berichten Jill me wel niet gestuurd zal hebben. Ik wil wedden dat het er minstens 40 zijn.

Overdrijven is ook een vak, i know.

Maar alsnog, ik denk niet dat ze nog normaal kan functioneren dus ik pak mijn telefoon maar. Ik beantwoordt haar appjes ook gelijk, ofcourse, en check social media. Ik besluit een foto te maken van mijn prachtige uitzicht op snapchat. Ik plak er een Londen filter over heen en schrijf: 'dat is nog eens wakker worden 😍📌' bij. Ik stuur hem naar mijn vrienden en zet hem in mijn verhaal. Nadat ik nog even heb gechilld, besluit ik om mijn dag maar eens te beginnen. Ik spoel me af onder een warme douche en zoek een setje kleding uit. Uiteindelijk wordt dat een spijkerbloesje met een zwart strak rokje eronder. Na mijn basic make-up loop ik naar de lift toe op weg naar de ontbijtzaal.

Damn it, zo veel mensen heb ik nog nooit gezien.

Jup, ik heb het nooit leuk gevonden om met grote groepen mensen te zijn. Denk dat ik er dan maar aan moet wennen. Glimlachend stap ik af op de pancakes als ik plotseling Perrie en Jade zie staan. Dit is niet meer normaal, hoe vaak wil je iemand tegen komen. Ik zie dat Jade naar me kijkt en ze schenkt me een welgemeende glimlach. Zodra ik vijf minuutjes later mijn ontbijt heb gepakt en ik op zoek ben naar een plekje valt Perrie's oog op mij. Ze wenkt me om bij Jade en haar te komen zitten. Nu is het mijn beurt om te glimlachen. Ik neem plaats en begroet de meiden. Ik voel mijn wangen rood worden en ik bijt verlegen op mijn lip. Ik kan dit echt niet hendelen.

'Hoe gaat het?' Vraagt Jade liefjes. 'Goed met jullie?' Zeg ik enigszins normaal. Ze knikken en maken een ook geluidje. 'Lynn, wij voelen elkaar echt aan.' Zegt Perrie plots. 'Serieus, je bent toch pas 2 dagen in Londen?' Vraagt ze. Ik knik. 'Nou dan, we zijn elkaar al 3 keer tegengekomen.' Zegt Perrie. Jade grinnikt en fluistert geheimzinnig 'Het lot.' Ik moet lachen en steek de 2 meiden aan met mijn lach. Als we uitgelachen zijn zegt Perrie wat. 'Back to the point, zou je het leuk vinden om een keertje met me af te spreken, bijvoorbeeld vanmiddag?' Ik knik en probeer niet te hyperventileren. 'Ik haal je op om 1 uur 's middags oké? Dan gaan we ergens lunchen.' Zegt Perrie als we uitgegeten zijn. Ik knik en bedank de meiden. Ik krijg een glimlach terug.

Als ik terug op mijn kamer ben zie ik dat het 11 uur is. Ik face time met Jill en de tijd vliegt zoals altijd met Jill. Om 12 uur ga ik me klaar maken voor mijn afspraak met Perrie. Mijn outfit blijft gewoon hetzelfde, dat lijkt me logisch. Mijn haar vlecht ik losjes en ik werk mijn make-up nog een beetje bij. Ik grinnik als ik mijn lipgloss en lipstick pak en ik denk gelijk aan Serena uit Gossip Girl.

Lipgloss is more fun, but lipstick lasts longer.

Ik pak Mehr van het merk MAC Cosmetics en ga met de lipstick over mijn lippen. Na een tijdje ben ik tevreden en zie ik dat ik nog een kwartier heb. Mijn blik valt op mijn bruine gitaar en voordat ik het weet begin ik te spelen. De klanken van Million miles away van Rihanna komen vol emotie uit mijn gitaar. Ik heb altijd al gezongen, sinds ik klein was. Dat klinkt cliché misschien, maar ik heb altijd mijn gevoelens geuit in muziek. Ik begin mee te zingen en laat me door het liedje opzuigen.

'It feels like your a million miles away as you're lying here with me tonight.' Zing ik mee met de lyrics. Na nog wat te pingelen op mijn gitaar gaar de deurbel. Ik glimlach bij de gedachte aan Perrie. Ik word begroet met een warme glimlach en haar ogen zijn gevuld met tranen. 'Perrie, wat is er? Ben je oke?' Vraag ik zacht. Ze knikt. 'Je gitaarspel klonk prachtig, o, en noem me alsjeblieft Pez of iets in die trant.' Zegt ze nogsteeds liefjes. Ik lach en we gaan met de taxi naar het centrum.

'Wat dacht je van een lunch bij Julia's?' Zeg ik en ze knikt. 'Weet je Lynn, ik stond al wat langer bij die deur en je stem is prachtig..' Zegt Perrie. 'Dankje.' Knik ik blozend. 'Ik zou het met de andere moeten overleggen, maar misschien mag je mee op de tour van Little Mix en One Direction als back-up.' Zegt Perrie serieus.

A/N

Jo gappies,

hihi. Sorry voor dit ordinaire onoriginele stuk :((( I'm really really sorry!!!!! Leave a comment (of wat anders leuks :))

Liefs van mijjjjjjjj

While nobody sees.. - Little Mix + One DirectionWhere stories live. Discover now