H9 - Gotta stop it

17 2 0
                                    

POV Lynn

Vandaag komt Jill. Ik ben onder alle stress van de tour een aantal dingen vergeten. Best belangrijke dingen. Een warm welkom. Ik heb letterlijk niks in huis op wat bolletjes, fruit en melk na. Dat is ook waar ik de afgelopen dagen op leef. Of we eten ergens anders. Als het goed is, is Jill hier over een uur of twee. In een record tempo maak ik alles schoon en ruim ik op. Na een half uur ziet het er hier net uit als toen ik hier kwam. Maar dan gezelliger. Ik loop het centrum in in mijn trainingspak waar ik ook dagelijks in loop.  Ik kom de jongens tegen. Ofcourse. 'Leuke outfit Lynnie.' Zegt Zayn. Ik steek mijn tong uit. 'Dat ik nou niet de tijd heb om 2 uur in de badkamer te zitten.' Zeg ik feller dan bedoeld. 'Het was alleen een grapje Lynn, gaat het wel met je?' Vraagt Liam. Ik knik. 'Sorry Zaynie, ik ben gewoon een beetje gestrest.' En ik geef Zayn een knuffel. Hij tilt me op en draait me rond. 'Het is oké Lynnetje, als er wat is kom je naar ons, right?' Ik trek een twijfelend gezicht voor de grap en blaas ze kushandjes toe. De jongens lopen het schattige breakfast restaurantje binnen. Ik begin verder te lopen, maar Niall trekt aan mijn arm. Ik draai me om. 'Hey Ni.' Zeg ik verbaasd. 'Wat is er?' Vraag ik. 'Lynn, weet je zeker dat het goed gaat, je ziet er moe uit en ik zie je buiten de repetities om helemaal niet meer.'  Vraagt Niall lief. 'We zien gisteren nog met zijn allen uit eten geweest liefje.' Zeg ik. 'Ja, maar daar buiten om.' Ik kijk Niall vragend aan. 'Ik vind het heel lief dat je bezorgd bent Niall, maar het gaat goed echt, al moet ik toegeven dat ik wel uitgeput ben, maar dat komt wel goed.' Zeg ik. Niall omhelst me. Voorzichtig sla ik mijn armen om hem heen. Het voelt wel vertrouwd, maar ongemakkelijk. Midden in de stad, waar iedereen ons kan zien. Nee geen excuus. We zijn in een klein smal wijkje waar nog geen vlieg komt. Als hij me loslaat vraagt hij of hij ergens mee kan helpen. Ik wijs hem af. 'He maar Niall.' Hij knikt. 'Bedankt voor alles.' Hij glimlacht en in enkele secondes zitten zijn lippen op de mijne. Hij plaatst zijn handen op mijn rug. Ik weet echt niet waar ik mee bezig ben. Wat leuks kopen voor Jill is het doel en nu sta ik hier in een steegje in Londen, kussend met Niall Horan. Voor ik het allemaal echt besef, zijn zijn warme lippen verdwenen. 'Lynn, het spijt me echt, ik weet niet wat ik allemaal aan het doen ben.' Zegt Niall en hij kijkt verslagen naar de grond. Ik krijg met moeite wat woorden uit mijn mond geperst. 'Het is oké.' Ik glimlach, ik denk meer als een boer met kiespijn maar toch. Ik draai me om en vervolg mijn weg naar de bakker, die allang weer afgelopen had moeten zijn. Ik kijk nog een keer achterom en zwaai naar Niall.  Dit moet echt stoppen. Ik voel me verdrietig en alleen na deze kus, maar ik voel me ook dichterbij bij iemand dan ooit. . 

Eenmaal bij de bakker bestel ik een red velvet cake en ik loop langs de Starbucks om twee frappuccino's te halen. Die blijven wel koud, want het is hier niet erg warm.  Als ik thuis ben kleed ik me om en maak me op, voor zo ver je het opmaken kan noemen. Ik kleed me om in een blauwe skinny jeans met gaten en een crèmekleurige trui. Ik doe wat mascara op mijn ogen en trek een lijntje boven mijn ogen. Mijn haar steek ik op en als ik zie dat ik na het ophangen van slingers nog tijd over heb pak ik mijn telefoon. 

Ik scroll door mijn lijst met contacten en mijn blik blijft hangen als ik Niall zie. Ik twijfel of ik hem een berichtje moet sturen zoals 'Hoe zit het nu tussen ons?' of iets nonchalants als 'Hei'. Ik  laat het voor wat het is. Als ik na 5 minuten een geluidje hoor ben ik opgelucht als het van Jill is.

12:46 - Jillsiepilsie: Ik ben over een half uur bij jou, ik kijk er naar uit babe, missed uuuuu :( !!!!!

12:47 - Jillsiepilsie: Ik ben benieuwd hoe vaak je mn naam alweer hebt veranderd in je contacten xoxoxoxoxo

12:47 - U: 'Jillsiepilsie' is je naam. Ik mis onze zaterdagavond, grapje ik mis je sowieso wel :) Ik heb je heel wat te vertellen, heel wat.

Na een half uur is het eindelijk zo ver. Ik heb haar zo enorm gemist. Ze komt aanrennen met open armen. Ze tilt me op en draait me rond. Zo vaak dat ik er duizelig van wordt, maar het kan me niks schelen. Ik heb Jill terug. Als ik weer veilig op de grond sta overvallen we elkaar met een vragenvuur waarbij de laatste vraag van Jill is. 'Wat was er nou zo belangrijk, wat je zei op app?' Vraagt ze lief. Ondertussen hebben we onze starbucks en cake al gepakt. 'Jill, beloof je me dat je het geheim houdt?' Vraag ik. Ze knikt. 'Ik heb gezoend.' Zeg ik zachtjes en ik kijk naar beneden. Ze zegt niks. Als ik naar boven kijk zie ik haar gespannen afwachten. 'Met Niall, Niall Horan.' Ze begint te gillen. 'HEBJIJGEZOENDMETNIALLHORAN, WATZEIHIJ, ENNU? HEBJEVERKERING?' Als antwoord op haar vragenvuur zeg ik 'Ja, twee keer, hij verontschuldigde zich en nee we hebben geen verkering.' Ze zucht. 'Ik ben zo blij voor je, maar als hij je breekt, breek ik hem, je bent gewaarschuwd Niall Horan.' En ze trekt een detective-achtig gezicht. 'Zo ken ik je weer.' En ik omhels haar nog een keer. 'Ik heb je zo gemist.' Fluistert ze.

A / N

WOW, there happened a lot today :) Sorry als jullie vinden dat er te veel gebeurd, maar ik moet ooit bij mijn standpunt komen, right? O ja, bijna vergeten (grapje), THANKS FOR THE 200 READS. Love you all <3 Vote, comment en follow zou je me SUPER blij mee maken (en ik kan wel wat blijheid gebruiken #homeworkallday :( 

Xoxo

Madelief.

(1047 woorden, yes)

While nobody sees.. - Little Mix + One DirectionWhere stories live. Discover now